Znaleziono 154 wyniki

autor: H___G
29 maja 2013, 10:05
Forum: Sport
Temat: NarewPicnicFans
Odpowiedzi: 10
Odsłony: 2721

Re: NarewPicnicFans

W Sobote będzie loteria ,konkurs rzutów karnych i dla każdego najmłodszego kibica który przyjdzie na mecz bedzie przygotowany mały upominek z okazji dnia dziecka.Początek meczu o 16.
autor: H___G
29 maja 2013, 9:55
Forum: Sport
Temat: NarewPicnicFans
Odpowiedzi: 10
Odsłony: 2721

Re: NarewPicnicFans

TRUE chyba sobie żartujesz :lol:
autor: H___G
21 gru 2012, 23:02
Forum: Miasto i gminy
Temat: Chińskie Centrum Handlowe-zwrot towaru
Odpowiedzi: 18
Odsłony: 7730

Re: Chińskie Centrum Handlowe-zwrot towaru

Z tego co wiem to mozna jedynie wymienić daną rzecz.Zwrotu gotówki nie ma.
autor: H___G
03 wrz 2012, 22:38
Forum: Miasto i gminy
Temat: Trąbmy na "eLki"
Odpowiedzi: 62
Odsłony: 10844

Re: Trąbmy na "eLki"

.Mój instruktor uczył mnie jeździć po mieście w godzinach wieczornych czyli od 20 do 22 żebym nauczył sie płynie poruszać sie po skrzyżowaniach i wtedy nie byłem tak uciążliwy dla ruchu, w miarę wzrostu umiejętności zabierał mnie na jazde w godzinach gdzie ruch był większy ale już samochód mi nie ga...
autor: H___G
30 sie 2012, 11:36
Forum: Gdzie znajdę...
Temat: Miejsce spotkań mężczyzn homo w Ostrołęce?
Odpowiedzi: 37
Odsłony: 7131

Re: Miejsce spotkań mężczyzn homo w Ostrołęce?

cicero pisze:homosie byli w starożytnej Grecji,nikomu nie przeszkadzali,są i będą
to nie znaczy że mamy "to" tolerować tylko dlatego że są.
autor: H___G
28 sie 2012, 22:55
Forum: Miasto i gminy
Temat: Ruch narodowy w Ostrołęce
Odpowiedzi: 64
Odsłony: 9745

Re: Ruch narodowy w Ostrołęce

Przyjdz na trybunę ultrasów Narwi tam też było by pewnie kilka osób młodych,chętnych do działania.w tamtym roku z Ostrołęki było przynajmniej 20osób na Marszu Niepodległości.
autor: H___G
12 cze 2012, 9:32
Forum: Kultura i rozrywka
Temat: Augustyniak - opinie o transmisjach z meczów
Odpowiedzi: 1
Odsłony: 1129

Re: Augustyniak - opinie o transmisjach z meczów

U studentów było chyba najlepiej był prowadzony doping i konkursy i ludzi też dużo około 200 osób.
autor: H___G
17 maja 2012, 16:15
Forum: Motoryzacja
Temat: Mądrze tankować auto?
Odpowiedzi: 30
Odsłony: 4260

Re: Mądrze tankować auto?

mam diesla i zazwyczaj tankuje na Statoilu i Lotosie ,staram sie tankować te lepse rodzaje paliw Diesel Gold albo Dynamica z tego względu że wydaje mi sie że wskazówka od stanu paliwa jakoś wolniej opada na tym paliwie a różnica w cenie nie jest jakaś duża no i zdrowiej dla silnika.
autor: H___G
14 maja 2012, 8:52
Forum: Ślub i wesele
Temat: Jakie trunki kupujecie na wesele?
Odpowiedzi: 15
Odsłony: 2758

Re: Jakie trunki kupujecie na wesele?

Taki wiejski stół z tzw mioduszką lub bimberkiem jest wspaniałym miejscem do integracji gości weselnych którzy wcześniej sie nie znali :) wiele wspaniałych znajomości zawartych przy takim stole :D
autor: H___G
03 maja 2012, 15:47
Forum: Miasto i gminy
Temat: Marsz w obronie TV Trwam 3 czerwca
Odpowiedzi: 19
Odsłony: 2173

Re: Marsz w obronie TV Trwam 3 czerwca

Moralność w mediach hahaha a to dobry żart.media są tak zmanipulowane i żądne sensacji że moralność to ostatnia rzecz o jakiej myślą :) http://www.e-krajna.pl/powiaty/samorzad-polityka-gospodarka/bydgoszcz-represjonowani-za-pamiec-o-jp-ii.html syszeliście o tym ?? na pewno nie .bo o tym byście słysz...
autor: H___G
01 mar 2012, 13:36
Forum: Miasto i gminy
Temat: POzdrowienia dla tzw WOSA
Odpowiedzi: 18
Odsłony: 1847

Re: POzdrowienia dla tzw WOSA

oj biedaku biedaku. napisałem to żartobliwie a Ty sie napiąłeś jak guma w majtkach poseł Grodzkiej i lamentujesz.no wiesz szpitale i szkoły sa jak najbardziej potrzebne jak i sklepy.ja nikomu nie zabraniam "zawalać" parkingów tylko jak ktoś pisze i wychwala wieś że tam tak cudnie i że lepsze od mias...
autor: H___G
01 mar 2012, 12:45
Forum: Miasto i gminy
Temat: POzdrowienia dla tzw WOSA
Odpowiedzi: 18
Odsłony: 1847

Re: POzdrowienia dla tzw WOSA

skutekk - jak ja się z Tobą zgadzam... żałosna jest ta walka WO p/o WOS... jakby wszyscy z miejskimi rejestracjami parkowali i jeździli ZAWSZE przepisowo.. Jeszcze żeby było czym się szczycić.. Jestem z MIASTA Ostrołęka - o tak, to brzmi dumnie... haha :) Szczerze, to wolałabym jeździć z rejestracj...
autor: H___G
28 lut 2012, 9:56
Forum: Miasto i gminy
Temat: Nauczycielka ZSZ nr 4 Ostrołęka
Odpowiedzi: 10
Odsłony: 2773

Re: Nauczycielka ZSZ nr 4 Ostrołęka

no dobra jeszcze raz powoli.wyznajesz inną religie i chodzisz na katechezę katolicką w swojej szkole ?:)
autor: H___G
10 lut 2012, 2:36
Forum: Kultura i rozrywka
Temat: Najlepszy klub w Ostrołęce
Odpowiedzi: 11
Odsłony: 4198

Re: Najlepszy klub w Ostrołęce

Cuba Libre zdecydowanie.Dobra muzyka i barmani którzy znają sie na swojej robocie.jeśli wybierasz ise do "u Studentów" to uzbrój sie w cierpliwość bo oczekiwanie żeby dostać sie do baru może zajać kilkadziesiat minut.muzyka komercyjna.
autor: H___G
27 sty 2012, 22:32
Forum: Miasto i gminy
Temat: Bycie ojcem chrzestnym...problemy
Odpowiedzi: 38
Odsłony: 8310

Re: Bycie ojcem chrzestnym...problemy

daj koperte i klecha bedzie szczęsliwy :)
autor: H___G
06 gru 2011, 22:44
Forum: Miasto i gminy
Temat: Zlot forumowiczów
Odpowiedzi: 240
Odsłony: 23698

Re: Zlot forumowiczów

Termin mi jest obojętny.do połowy stycznia jestem szczęśliwym bezrobotnym :D
autor: H___G
06 gru 2011, 13:31
Forum: Miasto i gminy
Temat: Zlot forumowiczów
Odpowiedzi: 240
Odsłony: 23698

Re: Zlot forumowiczów

dobry pomysł :) ja proponuje w Ostoi tam zawsze jest pusto i kliamt taki swojski :)
autor: H___G
30 lis 2011, 23:43
Forum: Hyde-Park
Temat: witam wszystkich
Odpowiedzi: 5
Odsłony: 1164

Re: witam wszystkich

Pomożemy :)
autor: H___G
24 lis 2011, 13:37
Forum: Kultura i rozrywka
Temat: OSTATKI 2011
Odpowiedzi: 10
Odsłony: 1496

Re: OSTATKI 2011

Jakie ostatki ?? Ostatki to mogą być przed wielkim postem i jak ktoś jest jeszcze "wierzący". teraz nawet Kościół w czasie Adwentu nie zabrania hucznych imprez.właściciele lokali podnoszą ceny na niby ostatki żeby zbić dwa razy wiecej pieniędzy za tzw wjazd a okazja jest praktycznie żadna.znając życ...
autor: H___G
14 lis 2011, 15:20
Forum: Pozaregionalne
Temat: Galerie w Łomży
Odpowiedzi: 8
Odsłony: 3829

Re: Galerie w Łomży

po co?? u nas powstanie kolejna biedronka ,apteka,kebab i MC Donald :lol: :lol: :lol: :lol:
autor: H___G
28 wrz 2011, 10:36
Forum: Sport
Temat: liga europejska
Odpowiedzi: 4
Odsłony: 1454

Re: liga europejska

"U studentów" bedą dwie transmisje od 19 Wisła a od 21 Legia.
autor: H___G
15 lip 2011, 20:51
Forum: Miasto i gminy
Temat: dziewczyna
Odpowiedzi: 2
Odsłony: 1863

Re: dziewczyna

taksówkarzy popytaj oni znają miejsca z takimi dziewczynami :)
autor: H___G
28 sty 2011, 14:07
Forum: Motoryzacja
Temat: Podpięcie auta pod komputer - gdzie? Lampka ABS
Odpowiedzi: 9
Odsłony: 2187

Re: Podpięcie auta pod komputer - gdzie? Lampka ABS

moze kontrolka ABS sie zapaliła bo sie klocki hamulcowe kończą.znam taki przypadek z Opla Vectry
autor: H___G
22 gru 2010, 17:50
Forum: Hyde-Park
Temat: LECH POZNAŃ czy LEGIA WARSZAWA
Odpowiedzi: 5
Odsłony: 947

Re: LECH POZNAŃ czy LEGIA WARSZAWA

oczywiście że Lech.masz jakiś szalik może chciałbyś sie wymienić??to możemy sie jakoś ugadać na priv!napisz
autor: H___G
30 lis 2010, 19:24
Forum: Motoryzacja
Temat: zamarzniety płyn do spryskiwaczy
Odpowiedzi: 4
Odsłony: 1250

Re: zamarzniety płyn do spryskiwaczy

jeśli silniczek działa to na pewno go słychac jak pracuje.pomysł z wstawieniem pod galerie całkiem dobry.powinno rozmarznąć.możesz jeszcze zobaczyć czy np przewody nie spadły i gdzieś ten płyn po boku nie leci.