Znaleziono 20 wyników

autor: Adi
19 wrz 2007, 11:23
Forum: Kultura i rozrywka
Temat: INSPIRING WAVES part 3 :))))
Odpowiedzi: 88
Odsłony: 12303

AAAhahaha :D :shock: teraz RBK pokazales sie :D po twojej wypowiedzi mozna stwierdzic ze masz pewnie cale 15 lat :D "Aha i tego kota to se kup sam" se kup ahahahahaha i kto tu jest malym "wiesniaczkiem" czlowieczku... nie pisz mi wiadomosci prywatnych bo napewno sie Ciebie nie pr...
autor: Adi
15 wrz 2007, 14:01
Forum: Kultura i rozrywka
Temat: INSPIRING WAVES part 3 :))))
Odpowiedzi: 88
Odsłony: 12303

o my gad :) nie pisz czlowieku juz w tym temacie 8) pozdro
autor: Adi
14 wrz 2007, 23:19
Forum: Kultura i rozrywka
Temat: INSPIRING WAVES part 3 :))))
Odpowiedzi: 88
Odsłony: 12303

o nareszcie ktos kto troche ma wieksze pojecie o muzyce... dzieki chlopie :) troche Ci zazdroszcze takich imprez 8) pozdro :wink:
autor: Adi
13 wrz 2007, 23:39
Forum: Kultura i rozrywka
Temat: INSPIRING WAVES part 3 :))))
Odpowiedzi: 88
Odsłony: 12303

szkoda slow :) nie ma co sie wypowiadac na temat ostroleki i "klubowiczow" czyli wixiarstwa :? no szkoda ze tylko lokal sie liczy dla ostroleczan... moim zdaniem do takiej muzyki klimat MUZY dosyc pasuje :) nie duzo kolorowych swiatelek... bo to nie potrzebne.. mocny stroboskop... dobra dy...
autor: Adi
13 wrz 2007, 9:48
Forum: Kultura i rozrywka
Temat: INSPIRING WAVES part 3 :))))
Odpowiedzi: 88
Odsłony: 12303

dodalem wczoraj mapke dojazdowa do MUZY :) dla tych ktorzy jeszcze tam nie byli :lol: sobota coraz blizej 8) pozdro :D
autor: Adi
12 wrz 2007, 0:07
Forum: Kultura i rozrywka
Temat: INSPIRING WAVES part 3 :))))
Odpowiedzi: 88
Odsłony: 12303

noo widziymy :D bedzie bibaaa 8) mam nadzieje ze ostroleka tym razem pokaze ze zna sie odrobine na muzyce :) pozdro :wink:
autor: Adi
04 wrz 2007, 16:54
Forum: Kultura i rozrywka
Temat: INSPIRING WAVES part 3 :))))
Odpowiedzi: 88
Odsłony: 12303

dobrze ze sie wypowiedziales kolego:)) bo bym tej dziewczynie co nieco napisal, troche mniej lagodniej niz Ty :) a tak po przeczytaniu Twojej wypowiedzi sie troszeczke uspokoilem :)) na takie dziewczynki blond lubiace fajne furk z pakerkami i i dance dance w glosnikach nie ma co nerwow tracic :) imp...
autor: Adi
04 wrz 2007, 10:58
Forum: Kultura i rozrywka
Temat: INSPIRING WAVES part 3 :))))
Odpowiedzi: 88
Odsłony: 12303

:wink: nie wazne 8)
autor: Adi
03 wrz 2007, 23:30
Forum: Kultura i rozrywka
Temat: INSPIRING WAVES part 3 :))))
Odpowiedzi: 88
Odsłony: 12303

bla bla bla :) dobranoc... juz tak nie blyskaj :) wiemy ze jestes fajny :)
autor: Adi
03 wrz 2007, 22:57
Forum: Kultura i rozrywka
Temat: INSPIRING WAVES part 3 :))))
Odpowiedzi: 88
Odsłony: 12303

idz paziu8 pisz do swojego "wąskiego grona znajomych " :) tu nikt nie chce czytac tego co piszessz :)) pozdro

[ Dodano: 21:59, 03.09.2007 ]
wogole to tu wypowiadamy sie na temat imprezy :) a nie o glupotach...
autor: Adi
03 wrz 2007, 18:23
Forum: Kultura i rozrywka
Temat: INSPIRING WAVES part 3 :))))
Odpowiedzi: 88
Odsłony: 12303

to jednak przyjedzie ??:)
autor: Adi
03 wrz 2007, 10:15
Forum: Kultura i rozrywka
Temat: INSPIRING WAVES part 3 :))))
Odpowiedzi: 88
Odsłony: 12303

to paziu jest fajny bardzo :) gratulujemy kultury :) jezeli jezdzi puntem to chyba dobrze :) ma swoj samochod.. to cos zlego ?? [ Dodano : 09:17, 03.09.2007 ] a po drugie nikt z nas nie ma punto.. a nawet gdyby to ja bym sie nawet z punto cieszyl... bo nie mam zadnej fury.. i co ?:) jestem hu....wy ...
autor: Adi
02 wrz 2007, 22:04
Forum: Kultura i rozrywka
Temat: INSPIRING WAVES part 3 :))))
Odpowiedzi: 88
Odsłony: 12303

MUZA jest otwarta co kazda sobote :) jest nie czynna w tygodniu :) sie wie :P bo sie jest co tydzien...
autor: Adi
08 mar 2007, 22:48
Forum: Kultura i rozrywka
Temat: Dzień Kobiet @ Apokalipse 9 marzec
Odpowiedzi: 15
Odsłony: 2891

masz racje :) ale z drugiej strony moga pisac co chca:) my sie tym nie przejmujemy :) pozdrooo :)
autor: Adi
08 mar 2007, 15:33
Forum: Kultura i rozrywka
Temat: Dzień Kobiet @ Apokalipse 9 marzec
Odpowiedzi: 15
Odsłony: 2891

jezu ludzie... jak cos sie robi w tej dziurze to zle... jak nie ma nic to tez niedobrze... jezeli jestescie tacy wszyscy sprytni zrobcie cos... bo jak zwykle na tym forum i ogolnie w ostrolece brakuje tolerancji... :// szkoda
autor: Adi
30 sty 2007, 23:06
Forum: Kultura i rozrywka
Temat: Hmmm Inna Biba?!!!!
Odpowiedzi: 20
Odsłony: 3133

oo własnie :) tak ma być:D ktos zaczyna tu naprawde dobrze myslec :))
autor: Adi
30 sty 2007, 23:00
Forum: Kultura i rozrywka
Temat: Hmmm Inna Biba?!!!!
Odpowiedzi: 20
Odsłony: 3133

:)))

No pewnie :D w ty miescie musi sie zaczac cos dziac... bo bieda jak nic :) Yarosh dobrze mysli :)) ciekawe ile ludnosci w naszym miescie chcialo by byc na takiej imprezie... pozdro
autor: Adi
14 sie 2006, 14:55
Forum: Kultura i rozrywka
Temat: BEACH BEATS......TTH
Odpowiedzi: 36
Odsłony: 5438

no sory ale my nikomu nic niepodkradlismy :) uwazaj jak chcesz :) zreszta to nie byl moj pomysl robienia tego... ja tylko dalem to co mialem czyli STEREO... pozdro
autor: Adi
13 sie 2006, 5:50
Forum: Kultura i rozrywka
Temat: BEACH BEATS......TTH
Odpowiedzi: 36
Odsłony: 5438

hmmm

I jeszcze jedna aluzja co do "pseudo podkradania pomysłów" : nie tak dawno na plaży przecież zebrała się grupka młodych ludzi, którzy ustawili Wierze Stereo, mixer i 2 cd playery i sobie pogrywali z deka, a skąd oni mieli pomysł na takie coś????? DOWIEDZIELI SIE OD NAS ŻE PLANUJEMY ZROBIĆ...
autor: Adi
18 cze 2006, 16:44
Forum: Kultura i rozrywka
Temat: Gusta muzyczne Dj'i....
Odpowiedzi: 21
Odsłony: 2857

he ja niebylem na tej calej imprezie trendy trendy :P