Znaleziono 27 wyników

autor: kjboss
20 sie 2019, 15:58
Forum: Gdzie znajdę...
Temat: Przeróbka bramki wejściowej
Odpowiedzi: 1
Odsłony: 976

Przeróbka bramki wejściowej

Chciałbym zainstalować nowy zamek do bramki i szukam ślusarza/spawacza, który mógłby przerobić bramkę metalową, żeby dało się dołożyć extra zamek.

Może ktoś kogoś polecić, aby dało się szybko zrobić przeróbkę?
autor: kjboss
08 mar 2019, 20:47
Forum: Miasto i gminy
Temat: Jaki Internet i Tv na osiedlu kwiatowym ?
Odpowiedzi: 33
Odsłony: 4827

Re: Jaki Internet i Tv na osiedlu kwiatowym ?

No szkoda, ze odrazu Kulik tego nie zaakceptowal.

Niedługo moj dobry kolega Artur Szpila zawita do Ostrołęki i na moją prośbę na instagramie i FB ma zapytać ekipe o powody odmow. Moze jakos wywrze na ekipie szybka zmiane decyzji jak medialnie pozna go cały Internet.
autor: kjboss
07 mar 2019, 21:49
Forum: Miasto i gminy
Temat: Jaki Internet i Tv na osiedlu kwiatowym ?
Odpowiedzi: 33
Odsłony: 4827

Re: Jaki Internet i Tv na osiedlu kwiatowym ?

a te obniżkę opłat odrzucił stary czy nowy prezydencik/ekipa?
autor: kjboss
05 mar 2019, 5:21
Forum: Miasto i gminy
Temat: Jaki Internet i Tv na osiedlu kwiatowym ?
Odpowiedzi: 33
Odsłony: 4827

Re: Jaki Internet i Tv na osiedlu kwiatowym ?

A czy przypadkiem nie bylo jakichs doplat z UE na kladzenie swiatlowodu? Jakies 2-3 lata temu cala kwiatowa byla wymieniona z kostki na asfalt. Nie mozna bylo wtedy pociagnac swiatlowodu wzdloz osiedla czy nikt nie pomyslal z miasta czy operatorow?
autor: kjboss
02 mar 2019, 20:35
Forum: Miasto i gminy
Temat: Jaki Internet i Tv na osiedlu kwiatowym ?
Odpowiedzi: 33
Odsłony: 4827

Re: Jaki Internet i Tv na osiedlu kwiatowym ?

morus pisze:
28 lut 2019, 13:19
Na kwiatowym na kilku ulicach mamy ftth, daj znać na PM o jaki adres chodzi

pozdr
ynet
A jakis problem jest na wszystkich ulicach podciagnac? Technicznie az tak nie mozliwe?
autor: kjboss
23 paź 2017, 5:09
Forum: Miasto i gminy
Temat: Coś nowego
Odpowiedzi: 6
Odsłony: 2957

Re: Coś nowego

Dostawcy Internetu światłowodem w całej Ostrołęce.
autor: kjboss
09 kwie 2017, 22:34
Forum: Gdzie znajdę...
Temat: Jaki internet wybrać
Odpowiedzi: 17
Odsłony: 4080

Re: Jaki internet wybrać

morus - kiedy na osiedlu kwiatowym zwiękrzycie zasięg? Czy już może kompletnie nie idziecie w rozbudowę zasięgu?
autor: kjboss
09 lut 2016, 5:45
Forum: Miasto i gminy
Temat: Ynet Telewizja +internet
Odpowiedzi: 292
Odsłony: 84541

Re: Ynet Telewizja +internet

Już kilka razy w biurze Ynet pytałem o założenie netu i wiecznie jakaś panienka bierze nr telefonu (technicy sprawdzić mają...) i nigdy nikt nie oddzwonił.
autor: kjboss
12 gru 2014, 4:07
Forum: Miasto i gminy
Temat: Najszybszy i najtańszy internet w Espricie
Odpowiedzi: 32
Odsłony: 8170

Re: Najszybszy i najtańszy internet w Espricie

No chciałbym mieć taką opcję, bo nikt kablowo nie może dostarczyć na osiedlu kwiatowym, a radiówka oraz LTE to tragedia.
autor: kjboss
11 wrz 2014, 21:00
Forum: Miasto i gminy
Temat: Nieludzkie traktowanie ludzi przez prezesa MZK
Odpowiedzi: 6
Odsłony: 2987

Re: Nieludzkie traktowanie ludzi przez prezesa MZK

MPK te od smieci tez firma niezla. Totalna amatorka i wymusic chcieli ode mnie pieniadze. Skonczylo sie w sadzie i wygralem (oczywiscie stracili kase na prawnika, komornika, itp).
autor: kjboss
29 lip 2014, 16:49
Forum: Miasto i gminy
Temat: Internet LTE opinie
Odpowiedzi: 11
Odsłony: 4445

Re: Internet LTE opinie

Czy ktoś może testował Plusa lub Cyfrowego Polsatu LTE na terenie osiedla kwiatowego? Nie moge podlaczyc Internetu w domu (orange nie podlaczy linii, ynet nie podlaczy linii), a radiowo jak mam juz brac, to wole LTE bez limitow od Plusa lub Cyfrowego Polsatu. Oczywiscie chce dzielic Internet przez r...
autor: kjboss
15 lut 2014, 19:40
Forum: Miasto i gminy
Temat: Internet na os. kwiatowym
Odpowiedzi: 1
Odsłony: 1035

Internet na os. kwiatowym

Przeprowadzam sie na osiedle kwiatowe, na ul. Daliowa. Potrzebowac bede Internetu i jakie opcje sa dostepne? Orange raczej nie podciagnie kabla na neostrade, w domu nie ma kable TP/Orange, a wiec pewnie brak warunkow technicznych. Jakies inne mozliwosci poza internetem mobinym z limitami, co raczej ...
autor: kjboss
11 lut 2009, 17:45
Forum: Gdzie znajdę...
Temat: Ekipa do centralnego ogrzewania?!
Odpowiedzi: 6
Odsłony: 1147

Re: Ekipa do centralnego ogrzewania?!

Aneta pisze:Ja mam dobrego fachowca ale niestety projekt bez pieczeci... Jak cos to sie odezwij na PW
Bez pieczeci nie zaloza wogole gazu, co ja pisze, Urzad Miejski wogole nie da pozwolenia na rozpoczacie instalacji gazowej w budynku.
autor: kjboss
11 lut 2009, 17:44
Forum: Gdzie znajdę...
Temat: Ekipa do centralnego ogrzewania?!
Odpowiedzi: 6
Odsłony: 1147

Re: Ekipa do centralnego ogrzewania?!

Najpierw Pan Andrzej Radwanski z gazowni - zrobi dobry projekt szybko i solidnie. Ma tez znajomego kominiarza, ktorzy razem wspolpracujac nie bedzie dodatkowego biegania z papierami od jednego do drugiego. Polecam ich! Instalacjce cala zrobic mozna z PH Instalator - miesci sie za ksiegarnia tej przy...
autor: kjboss
02 sty 2008, 12:20
Forum: Miasto i gminy
Temat: Wywóz śmieci
Odpowiedzi: 5
Odsłony: 1758

Wywóz śmieci

Musze podpisac umowe z firma wyworzaca smieci, powiedzmy pojemnik 120litrow. Ile kosztuje jednorazowy wywoz w ostroleckich firmach? Ile ich mamy w miescie i jak sie nazywaja?
autor: kjboss
22 gru 2007, 22:19
Forum: Miasto i gminy
Temat: co sądzicie o obsłudze w banku PKO BP
Odpowiedzi: 24
Odsłony: 4351

mBank ma ten minus, że zakupy autoryzujesz tylko podpisem, a nie PINem i że maksymalnie w jednym dniu możesz wypłacić 5000. No i brak możliwości bezprowizyjnej wpłaty gotówki w Ostrołęce. Wahałem się, ale zostałem w Pekao SA - w Oce jest jakieś 6 darmowych bankomatów. Przelewy przez internet moim z...
autor: kjboss
11 lip 2007, 5:57
Forum: Miasto i gminy
Temat: Co z tym szpitalem?!
Odpowiedzi: 14
Odsłony: 2524

M4T3O pisze:Czemu za nisko pensje? to jest właśnie powód dlaczego młodzi ludzie wyjeżdżają z naszego kraju
A czemu studia za darmo??
autor: kjboss
09 lip 2007, 7:13
Forum: Miasto i gminy
Temat: Co z tym szpitalem?!
Odpowiedzi: 14
Odsłony: 2524

A czy Ci lekarze czy pielegniarki placily za swoje wyksztalcenie panstwu? Kazdy po darmowych studiach powinien odrobic panstwu paroma latami po pensji niskiej. Tak jak jest na WAT.
autor: kjboss
21 maja 2007, 5:48
Forum: Miasto i gminy
Temat: praca w Osrołęce ??
Odpowiedzi: 22
Odsłony: 3129

Napisałeś max 1200 czyli bardzo prawdopodobne że pensja może wynieść 900 zł czy też minimalne wynagrodzenie krajowe (zależy chyba od etatu) no to nawet 8 zł to jest dużo jak na nasze czasy czy nawet Ostrołeke?? przysłowiowy kopacz rowów na budowie dostaje min 8-9 zł ... takie czasy, emigracja za gr...
autor: kjboss
19 maja 2007, 20:31
Forum: Miasto i gminy
Temat: praca w Osrołęce ??
Odpowiedzi: 22
Odsłony: 3129

mariusz88 pisze:max 1200zł...zarobki mówią same za siebie czyli na godzinę nie wychodzi więcej jak 5zł...masakra
Przed matura poczwicz matematyke.

Praca od 9-4, czyli 7h. Przez 5 dni w tygodniu, to 35h.
Praca 4 tygodnie rowno w miesiacu, czyli 140h.

1200zl/140h=8.57zl/h
autor: kjboss
19 maja 2007, 5:09
Forum: Miasto i gminy
Temat: praca w Osrołęce ??
Odpowiedzi: 22
Odsłony: 3129

kjboss jak za tak odpowiedzialną pracę? Jeśli uważasz że to jest dużo to czemu sam się nie zatrudnisz? I na dodatek w najlepszym układzie po 10 h przez 6 dni w tygodniu.... Bo ja nie mam na to czasu. A o prace od 9-4 za 1200zl w Ostrołęce chyba nie łątwo. Odpowiedzialność żadna, bo kazdy kasjer prz...
autor: kjboss
17 maja 2007, 5:14
Forum: Miasto i gminy
Temat: praca w Osrołęce ??
Odpowiedzi: 22
Odsłony: 3129

Ja inwestuje wieksze fundusze w Ostrolece. Zakupilem licencje franchisingowa banku MultiBank i otwarcie nastapi we wrzesniu. Niedlugo rozpoczne poszukiwanie pracownikow (okolo 10 pracownikow), napewno zglosze tutaj oferte pracy w pierwszej kolejnosci. Beda tez praktyki platne dla studentow i uczniow...
autor: kjboss
06 maja 2007, 23:49
Forum: Miasto i gminy
Temat: Szkoła nauki jazdy "Znak"
Odpowiedzi: 10
Odsłony: 2125

Ja tak sobie wspominam. Nie nauczyli najlepiej. Sam sie i tak musialem naucyzc na swoim autku. Instruktor wtedy mnie strasznie olewal, bo czesto jezdzilismy do jego domu i tam sobie obiadki wpiepszal. Kiedys mu o tym wspomnialem, ale przeciez to wg niego "tylko kilka minut". Do tego za dodatkowe jaz...
autor: kjboss
27 kwie 2007, 10:44
Forum: Miasto i gminy
Temat: xxx
Odpowiedzi: 17
Odsłony: 3569

Ja juz 3 miesiac nie moge sprzedac mieszkania w super lokalizacji w Ostrolece i nie chce zadnych wielkich pieniedzy. Ludzie chyba nie maja pieniedzy, albo nie chca tak dawac tych hipotecznych.
autor: kjboss
27 kwie 2007, 10:32
Forum: Miasto i gminy
Temat: Przeksztalcenie wieczystego uzytkowania w wlasnosc prywatna
Odpowiedzi: 0
Odsłony: 620

Przeksztalcenie wieczystego uzytkowania w wlasnosc prywatna

Czy ktos robil takie przeksztalcenie w Ostrolece? Wie ktos moze jaka jest bonifikata i ile srednio za dzialke pod domeczek ogolnie zaplacil i ile czasu czekal na takie przeksztalcenie? Ja juz czekam 5 miesiecy i dalej podobno nie moga sie dokopac do moich papierow!