Znaleziono 11 wyników

autor: marta06
07 cze 2010, 12:52
Forum: Miasto i gminy
Temat: ściema w sklepie polo market
Odpowiedzi: 11
Odsłony: 2428

Re: ściema w sklepie polo market

Sama pracowałam w większym, sieciowym sklepie i wiem że czasem zdarza sie błąd w druku lub to że niby jest jakaś promocja ale nie "wchodzi" ona na kasie (np seria produktów jest w promocji a jeden z nich "wchodzi" po normalnej cenie). Niestety nie jest to zależne od zwykłego kasjera a nawet od kiero...
autor: marta06
07 kwie 2010, 20:55
Forum: Miasto i gminy
Temat: Centrum Odnowy ENERGIA-trening z instruktorem
Odpowiedzi: 3
Odsłony: 795

Centrum Odnowy ENERGIA-trening z instruktorem

Jak w temacie-czy ktoś z Was korzystał? Jak wrażenia? I jak tam sprawa wygląda cenowo?
autor: marta06
12 sty 2010, 22:32
Forum: Medycyna, lekarze
Temat: Dietetyk
Odpowiedzi: 4
Odsłony: 1142

Re: Dietetyk

Patrzyłam na ich stronie to w ofercie jest i dietetyk, racja Farna nie Gołębia - mała pomyłka ;)
autor: marta06
10 sty 2010, 23:24
Forum: Medycyna, lekarze
Temat: Dietetyk
Odpowiedzi: 4
Odsłony: 1142

Dietetyk

Czy jest w Ostrołęce jakiś inny dietetyk niż w Harmonii na Gołębiej? Ile kosztuje wizyta? I może ktoś wie ile kosztuje spotkanie z dietetykiem w Harmonii właśnie?
autor: marta06
07 sty 2010, 6:43
Forum: Miasto i gminy
Temat: Czego brakuje w Ostrołęce?
Odpowiedzi: 23
Odsłony: 4068

Re: Czego brakuje w Ostrołęce?

Sklep dla plastyków/modelarski
Kiedyś był a teraz BRAK

Tylko nie piszcie ze walentynka to sklep dla plastyków
autor: marta06
17 lis 2009, 21:22
Forum: Gdzie znajdę...
Temat: Doklejane sztuczne rzęsy
Odpowiedzi: 6
Odsłony: 1552

Re: Doklejane sztuczne rzęsy

Podejrzewam ze w wiekszosci salonow doklejaja kępki ale nie weim czy na samo doklejanie bez zrobienie calego makijazu sie ktos zgodzi
autor: marta06
20 paź 2009, 21:18
Forum: Medycyna, lekarze
Temat: Lekarz rodzinny
Odpowiedzi: 1
Odsłony: 894

Lekarz rodzinny

Którego lekarza rodzinnego polecacie? Jestem zapisana do Rajkowskiej ale nie jestem zadowolona i chcialabym sie przepisac do jakiegos innego. A i wlasnie co trzeba zrobic zeby zmienic w ogole lekarza rodzinnego?
autor: marta06
06 paź 2009, 22:48
Forum: Miasto i gminy
Temat: Reklamówki biodegradowalne za darmo w Rossmanie
Odpowiedzi: 4
Odsłony: 1351

Re: Reklamówki biodegradowalne za darmo w Rossmanie

Tak i tylko ludzie to zauwazyli sa na tyle cwani ze jakby mogli to by brali po 10 sztuk zeby miec na zapas do innych sklepow...
autor: marta06
24 wrz 2009, 6:17
Forum: Medycyna, lekarze
Temat: Ginekolog na kasę chorych
Odpowiedzi: 15
Odsłony: 4471

Re: GINEGOLOG NA KASE CHORYCH

Dzieki wielkie :wink:
autor: marta06
23 wrz 2009, 12:19
Forum: Medycyna, lekarze
Temat: Ginekolog na kasę chorych
Odpowiedzi: 15
Odsłony: 4471

Re: GINEGOLOG NA KASE CHORYCH

A czy mozesz napisac jak dotrzec do tej poradni w Olszewo Borkach? Dzis sie zapisalam ale nie mam pojecia jak tam trafic :?
autor: marta06
27 sie 2009, 23:52
Forum: Kultura i rozrywka
Temat: GALAXY - uwagi, opinie, komentarze
Odpowiedzi: 80
Odsłony: 12842

Re: Galaxy Club - uwagi, opinie, komentarze

Gdy w zeszla sobote mial grac dj Saint pomyslalam ze moze warto tam jechac, zawiodlam sie, nie wiem moze sie nie znam albo to po prostu rzecz mojego gustu ale nie podobalo mi sie. W ta sb tym bardziej nie pojade bo east clubbers to zadna gwiazda wg mnie. Nie powiem ze mialam jakies nie wiadomo jak w...