Znaleziono 16 wyników

autor: Johnas
14 sty 2014, 18:14
Forum: Gdzie znajdę...
Temat: Tania apteka w Ostrołęce
Odpowiedzi: 12
Odsłony: 4813

Re: Apteka

dzieki za podpowiedz na pewno sprawdze :)
autor: Johnas
14 sty 2014, 16:31
Forum: Gdzie znajdę...
Temat: Tania apteka w Ostrołęce
Odpowiedzi: 12
Odsłony: 4813

Tania apteka w Ostrołęce

Witam. Która z aptek w Ostrołęce oferuje najniższe ceny ? Może ktoś z was kupował lek SYNVISC 3 zastrzyki 0,016g/2ml ? Jest to drogi lek dlatego wole sie zorientować.
autor: Johnas
22 mar 2013, 19:16
Forum: Miasto i gminy
Temat: Najlepszy Kebab w Oce znajde w ... ?
Odpowiedzi: 23
Odsłony: 3736

Najlepszy Kebab w Oce znajde w ... ?

Tak jak w temacie, poleccie gdzie waszym zdaniem jest najlepszy kebab ?
autor: Johnas
21 cze 2012, 21:18
Forum: Medycyna, lekarze
Temat: Dobry dentysta
Odpowiedzi: 8
Odsłony: 2007

Dobry dentysta

jaki waszym zdaniem jest najlepszy dentysta w Oce ?
autor: Johnas
30 maja 2012, 22:19
Forum: Hyde-Park
Temat: Koszt malowania ściany
Odpowiedzi: 13
Odsłony: 4317

Re: Ile za metr?

Zalezy ile powierzchni ale mysle ze za 5-6zl od metra moglbym pomalowac...
autor: Johnas
22 mar 2012, 19:28
Forum: Miasto i gminy
Temat: Cukiernie
Odpowiedzi: 16
Odsłony: 5163

Re: Cukiernie

Serafin :)
autor: Johnas
22 mar 2012, 8:58
Forum: Gdzie znajdę...
Temat: Koncowki do Maszynki
Odpowiedzi: 6
Odsłony: 802

Re: Koncowki do Maszynki

ok dzieki popytam bo to juz troche stara maszynka i ciekawe czy dostane jeszcze takie koncowki...
autor: Johnas
21 mar 2012, 20:43
Forum: Gdzie znajdę...
Temat: Koncowki do Maszynki
Odpowiedzi: 6
Odsłony: 802

Re: Koncowki do Maszynki

chyba nie trudno domyslic sie ze chodzi o maszynke do strzyzenia... ok dzieki.
autor: Johnas
07 mar 2012, 21:46
Forum: Gdzie znajdę...
Temat: Skup urządzeń RTV/AGD
Odpowiedzi: 2
Odsłony: 799

Re: Skup urządzeń RTV/AGD

ok dzieki :)
autor: Johnas
07 mar 2012, 18:26
Forum: Gdzie znajdę...
Temat: Skup urządzeń RTV/AGD
Odpowiedzi: 2
Odsłony: 799

Skup urządzeń RTV/AGD

Witam czy w Ostrolece znajduje sie skup urzadzen zepsutych np tv,wieza ?
autor: Johnas
21 lut 2012, 11:55
Forum: Hyde-Park
Temat: Telewizja Naziemna pytanie.
Odpowiedzi: 7
Odsłony: 1536

Re: Telewizja Naziemna pytanie.

u mnie w tej ksiazce od tv w jezyku polskim jest tylko 16 str ;/
autor: Johnas
21 lut 2012, 11:51
Forum: Hyde-Park
Temat: Neostrada.
Odpowiedzi: 5
Odsłony: 1054

Re: Neostrada.

Kiedys chodzila dobrze ale to pare lat temu teraz jest lipa nie polecam.
autor: Johnas
19 lut 2012, 13:08
Forum: Hyde-Park
Temat: Neostrada.
Odpowiedzi: 5
Odsłony: 1054

Neostrada.

Witam. Czy wam tez tak slabo chodzi neostrada? jezeli mam 1mb i transfer powinien byc 130kb/s a ja mam nawet i po 10-15 kb/s to moge rozwiazac umowe albo domagac sie jakiegos zwrotu pln ?
autor: Johnas
18 lut 2012, 14:05
Forum: Hyde-Park
Temat: Telewizja Naziemna pytanie.
Odpowiedzi: 7
Odsłony: 1536

Re: Telewizja Naziemna pytanie.

u mnie wlasnie tak sie nie robi... a model to LCD LG 37LD465
autor: Johnas
18 lut 2012, 12:47
Forum: Hyde-Park
Temat: Telewizja Naziemna pytanie.
Odpowiedzi: 7
Odsłony: 1536

Telewizja Naziemna pytanie.

Witam. Czy moze ktos z was ustawial tv naziemna w telewizorach LG z MPEG4 i moglby mi powiedziec jak to zrobic. Bo szukam w tym Menu i nigdzie nie ma DVB-T ani zadnej adnotacji o telewizji cyfrowej. Dziekuje na uwage.