Znaleziono 90 wyników

autor: MoskoU
21 mar 2010, 15:46
Forum: Gdzie znajdę...
Temat: Naprawa słuchawek
Odpowiedzi: 2
Odsłony: 816

Re: Naprawa słuchawek

Mysle, ze jak wybierzesz sie do elektronika (niedaleko CCC .... w stronę pałacyku), to bez problemu wykonają taką usługę szybko i porzadnie.
autor: MoskoU
26 lip 2009, 18:17
Forum: Ślub i wesele
Temat: Mała sala weselna
Odpowiedzi: 8
Odsłony: 2671

Re: mała sala

Chyba koło 60 osób zmieści się w MarcoPolo.
autor: MoskoU
11 maja 2009, 21:03
Forum: Gdzie znajdę...
Temat: Gdzie kupic monitor LCD??
Odpowiedzi: 4
Odsłony: 1620

Re: Gdzie kupic monitor LCD??

Polecam zdecdowanie http://www.reactor.pl - 14 zł za wysyłkę - towar na następny dzień na miejscu.
autor: MoskoU
19 sty 2009, 10:47
Forum: Gdzie znajdę...
Temat: skup tonerów
Odpowiedzi: 8
Odsłony: 3779

Re: skup tonerów

CORNNEL na Kilińskiego.
Jak oddasz zużyty pojemnik kolejny kupujesze taniej.
Nie zależnie czy oddasz od Xeroxa a chcesz kupić np. HP.
autor: MoskoU
10 paź 2007, 19:33
Forum: Miasto i gminy
Temat: Skup/skład starej elektroniki
Odpowiedzi: 5
Odsłony: 1652

Wedlug przepisow kupujac sprzet elektroniczny mozna oddac do sklepu zuzyty sprzet tego samego typu w tej samej ilosci co sie kupuje. Sklep nie ma prawa za to wziasc pieniedzy (jedynie jesli zamawiasz np. lodowke z wniesieniem do domu moga wziasc kase za zniesienie i odwiezienie starej)
autor: MoskoU
02 wrz 2006, 16:11
Forum: Pozaregionalne
Temat: Kto mistrzem??
Odpowiedzi: 13
Odsłony: 3696

Centralny
Wojskowy
Kochany
Sportowy
autor: MoskoU
02 wrz 2006, 14:44
Forum: Pozaregionalne
Temat: Szukam pasażera - powrót z Warszawy
Odpowiedzi: 6
Odsłony: 1964

Re: Szukam pasażera - powrót z Warszawy

W piątek 1 września wracam maluszkiem z Warszawy do Ostrołęki. Wyjazd gdzieś pomiędzy 13:00 a 14:00. Mogę zabrać dwóch pasażerów. Moje gg: 2808846. Zamiast podziekowac za propozycje to wybrzydzaja! Kurde ludzie......10-15 lat temu co 5 samochod na naszych drogach to byl maluch i jakos dalo sie zyc....
autor: MoskoU
05 sie 2006, 18:07
Forum: Hyde-Park
Temat: Skróty
Odpowiedzi: 3
Odsłony: 1096

Re: Co to do cholery jest??? :D

Mroczny Rzeźnik pisze:Nie wiedziałem gdzie wrzucić ten temat więc daję go tutaj :twisted:
Spotkałem się ostatnio ze skrótami "AHU" i "FHU" i nie mam bladego pojęcia co to jest :lol: Może ktoś z was orientuje się w tych tematach???
Stawiam na
Agencja (Firma)
Handlowo
Uslugowa
autor: MoskoU
08 cze 2006, 22:11
Forum: Hyde-Park
Temat: Mała prośba
Odpowiedzi: 16
Odsłony: 2564

te ryneczki wszystkie poprzerabiane na handlowce (a tam kiedyś z tyłu chyba górka jakaś była... jak przez mgłę to pamiętam...ze 3 lata chyba musiałem wtedy mieć...a może mi się to tylko śniło... :) ) A pamietash, ze kolo gorki byla scena ? (tak zmieniajac temat to ja chyba stary jestem bo dobrze pa...
autor: MoskoU
24 maja 2006, 13:30
Forum: Miasto i gminy
Temat: Gdzie dobrze zakłądają gaz do samochodu ???
Odpowiedzi: 10
Odsłony: 2323

Gorszego olewactwa na oczy jeszcze nie widziałem, niestety słowność nie należy do atutów tego zakładziku, a i szacunek do czyjegoś czasu też jest chyba im obcy... Mysle, ze trafiles na brak szefostwa... Wiadomo....kota nie ma myszy (...) Zreszta nie bylem przy syyuacji - nie wiem. Generalnie mam do...
autor: MoskoU
17 maja 2006, 22:32
Forum: Miasto i gminy
Temat: Gdzie dobrze zakłądają gaz do samochodu ???
Odpowiedzi: 10
Odsłony: 2323

A moim zdaniem liczy sie doswiadczenie, a ten Pan chyba byl pionierem na naszym rynku w tej branzy. Skoro istnieje do tej pory - to chyba o czyms swiadczy? AUTOGAS Leszek Wiktorski 07-400 Ostrołęka , ul. Dobra 1 0602-359-587 P.S. Mialem przyjemnosc jezdzic 2 samochodami z gazem tam montowanym i bylo...
autor: MoskoU
17 maja 2006, 22:28
Forum: Miasto i gminy
Temat: stadnina koni "MUSTANG" w Dzbeninie
Odpowiedzi: 5
Odsłony: 4058

I jeszcze komoreczka

Stajnia Mustang


właściciel: Mirosław Orłowski
adres: 07-410 OSTROŁĘKA
Dzbenin 82
woj. mazowieckie
telefon: (0,29) 764-85-59, (0,509) 17-21-90
autor: MoskoU
17 maja 2006, 22:21
Forum: Miasto i gminy
Temat: Strzyżenie pieska York'a (shire terriera)
Odpowiedzi: 5
Odsłony: 1616

Pani sie nazywa ANNA ZAŁUSKA. Czy nadal zajmuje sie strzyzeniem pieskow nie mam pojecia (od 2 latek nie mieszkam w Ostrolece). Z tego co wiem to jest jakas rodzina Slusarza, wiec moze dzialaja razem ? Postaram sie cos wiecej dowiedziec (zdalnie). Tak jak mowilem z tego co pamietam Pani dzialala w Wo...
autor: MoskoU
17 maja 2006, 18:42
Forum: Miasto i gminy
Temat: Strzyżenie pieska York'a (shire terriera)
Odpowiedzi: 5
Odsłony: 1616

A ja wam szczerze polecam Pania strzyzaca pieski.... w Wojciechowicach... chyba gdzies w okolicy dawnego Kina.
Postaram sie dzis odszukac nazwisko.
autor: MoskoU
04 maja 2006, 22:17
Forum: Miasto i gminy
Temat: Hotele w ostrolece
Odpowiedzi: 19
Odsłony: 2661

Hotel Mazowiecki

justek pisze:dzieki a macie moze jakies numery telefonow bo do relaxu mam a np na deptaku znacie moze numer?? na twoja pooc to widze ze zawsze moge liczyc :) :* to za wczorajsze zebys sie nie gniewal
Hotel Mazowiecki 07-410 Ostrołęka, ul. Głowackiego 35, tel. (029) 764 29 25

Prowadzi go p.Ostaszewska