Znaleziono 303 wyniki

autor: Sarcev
15 sty 2008, 13:53
Forum: Miasto i gminy
Temat: cena ślubu w farze
Odpowiedzi: 10
Odsłony: 2099

Re: cena ślubu w farze

Co łaska czyli ok 500zł ksiadz, 250zł organista 125zł koscielny czyli ok 850zł musisz liczyc
autor: Sarcev
10 sty 2008, 11:47
Forum: Miasto i gminy
Temat: Czy ceny mieszkań w Ostrołęce opadają?
Odpowiedzi: 13
Odsłony: 2535

Re: Czy ceny mieszkań w Ostrołęce opadają?

Znajoma ostatnio sprzedawał mieszkanie okolice Witosa 40 pare metrów2, rzuciłą cenę 3000zł/m2 chetnych miala wielu, mieszkanie sprzedala w ciagu kilku tyg....

Nie sadze zeby ceny mieszkan spadły w najbliższym czasie,ewentualnie moga utrzymac sie na pewnym poziomie...
autor: Sarcev
10 sty 2008, 11:34
Forum: Miasto i gminy
Temat: kurs przedmałżeński
Odpowiedzi: 10
Odsłony: 4678

Re: kurs przedmałżeński

Odbierz maila, wyslalem nr do kobiety co sie zajmuje kurssami przedmałżeńskimi...
autor: Sarcev
03 sty 2008, 13:12
Forum: Miasto i gminy
Temat: Czy ceny mieszkań w Ostrołęce opadają?
Odpowiedzi: 13
Odsłony: 2535

Re: Czy ceny mieszkań w Ostrołęce opadają?

Ponizej 2500zł/m2 nie wiem czy cos znajdziesz, chyba ze w katastroficznym stanie, i kiepskim miejscu... Chyba ze komus naprawde zalezy by szybko sprzedac mieszkanie...
autor: Sarcev
31 gru 2007, 16:49
Forum: Miasto i gminy
Temat: List otwarty do redakcji Tygodnika Ostrołęckiego
Odpowiedzi: 20
Odsłony: 5573

Re: List otwarty do redakcji Tygodnika Ostrołęckiego

A spróbojcie policzyc procentowo ilosc artykułów do reklam z tekstem w czasopisach dla kobiet :) Oczywiscie uwzględniając artykuły sponsorowane :))))
autor: Sarcev
30 gru 2007, 15:07
Forum: Miasto i gminy
Temat: Sklepy odzieżowe
Odpowiedzi: 22
Odsłony: 3621

Re: Sklepy odzieżowe

Gdy mieszkalem w Warszawie, to przewaznie zaopatrywalem sie w Franco Feruzzi i H&M, Divers
autor: Sarcev
18 gru 2007, 18:19
Forum: Gdzie znajdę...
Temat: Tatuaże w ostrołęce
Odpowiedzi: 7
Odsłony: 3495

Facet w Przasnyszu robi, jest artysta, maluje obrazy, dziarga etc. Tatuaze robi najrózniejsze, wycienowane, pełen profesjonalizm. Jesli chcesz to do konca tygodnia załatwie Ci nr do niego...
autor: Sarcev
12 gru 2007, 14:31
Forum: Miasto i gminy
Temat: agencje pracy typu "work...."
Odpowiedzi: 20
Odsłony: 3910

Pewnie ze warto iść, jesli jest to twoja pierwsza praca tym bardziej. Zarobisz pare złotych , zdobedziesz doswiadczenie i nowych znajomych. A wtym czasie jak bedziesz mial ambitniejsze plany zawsze mozesz szukac sobie nowej pracy :)
autor: Sarcev
28 lis 2007, 14:38
Forum: Miasto i gminy
Temat: odsniezarki
Odpowiedzi: 11
Odsłony: 1984

Grunt to odpowiednia predkosc do warunków jazdy, rok temu całą zime przejezdzilem na letnich oponach(oczywiscie nie radze nasladowac), bez zadnych kolizji, czesto jezdzilem tez z wiekszym obciazeniem, a dziwnie sie czulem jak widzialem auto w rowie na zimówkach. Raz tylko mnie obkrecilo przy Galerii...
autor: Sarcev
12 lis 2007, 10:25
Forum: Miasto i gminy
Temat: 2 cm od....... śmierci
Odpowiedzi: 31
Odsłony: 4451

Na Litwie, przed impreza bramkarz moze zazyczyc od Ciebie 100 litów zaliczki bo wydaje mu sie ze mozesz aferzyc heh :) Oczywiscie pozniej przy opuszczaniu klubu oddaje kase jesli wszysko bylo ok ;]
autor: Sarcev
12 lis 2007, 10:21
Forum: Miasto i gminy
Temat: Czego brakuje w Ostrołęce
Odpowiedzi: 42
Odsłony: 5658

1. Wyższa uczelnie to podstawa
2. Centrum handlowe z prawdzwiego zdarzenia
3. Duza dyskoteka
4. McDonald
5. Zalew wodny na wzór Makówa Maz
6. Stadion piłkarkski i druzyna przynajmniej 2 ligowa
7. Basenik
8. Wiecej kortów do tenisa, sciana do wspinania jak tkos wpomnial
autor: Sarcev
17 paź 2007, 20:55
Forum: Hyde-Park
Temat: Jak wrażenia po debacie Tusk - Kaczyński?
Odpowiedzi: 19
Odsłony: 2837

Dogonic tzn ze na starcie dziecko w którym rodzice zarabiają 1000zł nie bedzie w stanie dorównac nawet malej czesci tego co osoby zarabiającej założmy 10000zł, tym bardziej jesli mówimy o platnych uczelniach, prywatyzacjiach szpitali, nie mówiac o odkladaniu kapitalu na emeryture.Pozatym z takich ul...
autor: Sarcev
17 paź 2007, 11:34
Forum: Hyde-Park
Temat: Jak wrażenia po debacie Tusk - Kaczyński?
Odpowiedzi: 19
Odsłony: 2837

wracajac do Irlandii, co ma do tego wspolnego podatek liniowy? BOgaci beda sie bogacić bardziej a biedni wcale nie odczują tego podatku, juz drugie pokolenie załóżmy dziecko osoby biednej nie bedzie mialo najmniejszych szans na starcie by dogonić tego bogatszego, pomimo iz wcale nie musi byc mniej z...
autor: Sarcev
13 paź 2007, 10:57
Forum: Hyde-Park
Temat: Jak wrażenia po debacie Tusk - Kaczyński?
Odpowiedzi: 19
Odsłony: 2837

Trzecim, ale za to najgłośniejszym bohaterem wczorajszej debaty telewizyjnej była publiczność zgromadzona w studiu telewizyjnym. Tyle tylko, że zwolennikom pana Donalda Tuska chyba coś się pomyliło, gdyż zachowywali się jak kibice stadionowi nazywani kibolami. Brakowało tylko rzucania krzesłami, pet...
autor: Sarcev
10 paź 2007, 10:59
Forum: Sport
Temat: Rakiety do tenisa
Odpowiedzi: 10
Odsłony: 2479

Orientujesz sie jakie to koszty?

PS, Ogłoszenie z rakietą nieaktualne, wlasnie ma nowego wlasciciela w Olsztynie.
autor: Sarcev
04 paź 2007, 20:01
Forum: Sport
Temat: Rakiety do tenisa
Odpowiedzi: 10
Odsłony: 2479

Mam wlasnie na sprzedanie uzywaną rakiete Wilsona. Jesli bylbys zainteresowany to sie odezwij... Jesli jestes poczatkujacym uwazam ze uzywana rakieta jest dobrym roziwazaniem, bo jesli nie polubisz tego sportu zbyt wiele pieniedzy nie wylozysz... Tez zaczalem grac na uzywanych, zlpalaem bakcyla i na...
autor: Sarcev
24 wrz 2007, 15:33
Forum: Miasto i gminy
Temat: bOOOm!
Odpowiedzi: 100
Odsłony: 23338

Moze jeden z naszych F16 zleciał ;] O 10.00 faktycznie az zatrzeslo szybami na centrum... 10 min po tym slychac bylo samolot...
autor: Sarcev
10 wrz 2007, 20:26
Forum: Miasto i gminy
Temat: Obiektywizm portalu
Odpowiedzi: 10
Odsłony: 2014

Strona jest prywatna wiec wlasciciel w zasadzie moze zamieszczac co chce... Kwestia czy ludzie beda to czytac. Wiemy iz strona promuje jedna partie, tylko szkoda ze wprowadza w blad wlasnych ludzi czytających nieobiektywne posty(sporadycznie naszczescie)... Dlatego nie podoba mi sie polityka PO od o...
autor: Sarcev
22 cze 2007, 16:14
Forum: Miasto i gminy
Temat: SEPSA w Ostrołęce
Odpowiedzi: 4
Odsłony: 1690

Kiedys pracowalem w szpitalu i równiez byly przypadki sepsy ale jakos wtedy nei bylo o tym głosno...
autor: Sarcev
19 cze 2007, 9:18
Forum: Miasto i gminy
Temat: Ceny ślubu i wesela w Ostrołęce
Odpowiedzi: 20
Odsłony: 3637

Zgadza sie, koszty w pewnym stopniu sie zwracają, a trzeba pamietac ze takie wydarzenie jest tylko raz w zyciu, wiec wydaje mi sie warto wszystko dopiąć na ostatni guzikby cieszyc sie z tego dnia jak najdłuzej...
autor: Sarcev
17 cze 2007, 20:53
Forum: Miasto i gminy
Temat: Ceny ślubu i wesela w Ostrołęce
Odpowiedzi: 20
Odsłony: 3637

+/- 30 tys za 130 osób...... calosc kosztów
autor: Sarcev
05 cze 2007, 0:05
Forum: Miasto i gminy
Temat: Hurtownia balonów itd...
Odpowiedzi: 5
Odsłony: 1657

Hurtownia taka jest obok mleczarni, napewno znajdziesz :) Pelen asortyment
autor: Sarcev
29 kwie 2007, 18:49
Forum: Miasto i gminy
Temat: co zrobić ze starą kanapą?
Odpowiedzi: 4
Odsłony: 1280

Wynies na smietnik, daje jej 30 min heheh Kiedys pamietam jak z wyrzucalismy meble, nie zdarzylem zejsc z kolejną szafkę a a tamtych wczesniej wyniesionych nie bylo po nich nawet sladu heh :) Chyba ze w dobrym stanie to ktos moze kupi za kiladziesiat zł na dzialke

Pozdro ziomy z O-ki!
autor: Sarcev
29 kwie 2007, 18:47
Forum: Miasto i gminy
Temat: Gdzie z dziewczyna ????
Odpowiedzi: 34
Odsłony: 7097

Wpadajcie do mnie na chate, zapraszam, nie bedziemy sie nudzic heh ;)