Znaleziono 52 wyniki

autor: kalinka1203
28 sty 2012, 10:14
Forum: Medycyna, lekarze
Temat: Ginekolog pomocy!
Odpowiedzi: 18
Odsłony: 6567

Re: Ginekolog pomocy!

Dziękuje Wam za pomoc
a do tej Feminy o której trzeba rano się zgłosić?
autor: kalinka1203
27 sty 2012, 18:28
Forum: Medycyna, lekarze
Temat: Ginekolog pomocy!
Odpowiedzi: 18
Odsłony: 6567

Ginekolog pomocy!

Witam!
Pilnie potrzebuje pomocy, nie wiecie który ginekolog w Ostrołęce przyjmuję na Kasę Chorych bez czekania miesiąca czy dłużej na wizyte?
Sprawa jest pilna, pomocy!
autor: kalinka1203
09 sty 2012, 16:53
Forum: Medycyna, lekarze
Temat: Ginekolog do prowadzenia ciąży
Odpowiedzi: 3
Odsłony: 1346

Re: Ginekolog do prowadzenia ciąży

MOze dr. Wikarski,slyszalam,ze jest dobry przyjmuje w handlowcu
autor: kalinka1203
09 sty 2012, 16:52
Forum: Miasto i gminy
Temat: Dotacja na rozpoczęcie działalności gospodarczej
Odpowiedzi: 18
Odsłony: 2748

Re: Dotacja na rozpoczęcie działalności gospodarczej

Jeśli jesteś zarejestrowana jako bezrobotna min.1 rok to mozesz straać sie o dotacje z Urzędu Pracy.
autor: kalinka1203
16 gru 2011, 14:48
Forum: Medycyna, lekarze
Temat: Dobry ginekolog na NFZ.
Odpowiedzi: 17
Odsłony: 9982

Re: Dobry ginekolog na NFZ.

Polecam dr Wikarskiego przyjmuje w handlowcu.
autor: kalinka1203
15 gru 2011, 9:28
Forum: Gdzie znajdę...
Temat: Firanki w Ostrołęce
Odpowiedzi: 9
Odsłony: 1586

Re: Firanki w Ostrołęce

Dzięki:)
autor: kalinka1203
13 gru 2011, 12:53
Forum: Gdzie znajdę...
Temat: Firanki w Ostrołęce
Odpowiedzi: 9
Odsłony: 1586

Re: Firanki w Ostrołęce

A która to Pani na rynku gdzie ona stoi?
autor: kalinka1203
12 gru 2011, 18:58
Forum: Gdzie znajdę...
Temat: Firanki w Ostrołęce
Odpowiedzi: 9
Odsłony: 1586

Re: Firanki w Ostrołęce

Dziękuje za informacje:)
autor: kalinka1203
12 gru 2011, 9:30
Forum: Gdzie znajdę...
Temat: Firanki w Ostrołęce
Odpowiedzi: 9
Odsłony: 1586

Firanki w Ostrołęce

Witam
Czy wie ktoś gdzie mozna kupić ładne firanki w Ostrołęce?
autor: kalinka1203
11 gru 2011, 19:38
Forum: Hyde-Park
Temat: Kobieta dla mnie tylko dla mnie:)
Odpowiedzi: 21
Odsłony: 3688

Re: Kobieta dla mnie tylko dla mnie:)

Mi tam sie podoba:)
chlopak wyglada, a raczej( wydaje sie) byc romantykiem:), ja tak to odebralam. Moim zdaniem dobrze,ze okreslil to czego oczekuje tym bardziej,ze z tego co zrozumiałam to ma byc kobieta na cale zycie....
autor: kalinka1203
12 lis 2011, 17:28
Forum: Kultura i rozrywka
Temat: nauka tańca/ szkoła tańca
Odpowiedzi: 5
Odsłony: 2570

Re: nauka tańca/ szkoła tańca

Polecam Dance and Move z tego co pamietam to kurs miesieczny kosztowal 70zł 2 razy w tygodniu. Ucza salse sambe walca tango itp.
autor: kalinka1203
28 paź 2011, 13:06
Forum: Gdzie znajdę...
Temat: Komputer
Odpowiedzi: 8
Odsłony: 1405

Re: Komputer

Ja mam komputer odezwij sie na poczte kalinka9991@wp.pl jesli jestes zainetersowany.
pozdrawiam
autor: kalinka1203
24 cze 2011, 14:07
Forum: Gdzie znajdę...
Temat: Depilacja twarzy i szyji
Odpowiedzi: 0
Odsłony: 624

Depilacja twarzy i szyji

Witam!
Chciałabym się dowiedzieć gdzie można wykonać depilacje twarzy i szyji i ile to kosztuje?
Jeśli ktoś był to jakie są efekty i ile razy trzeba powtórzyć żeby efekt pozostał na stałe.
Z góry dziękuje za wszelkie informacje.
autor: kalinka1203
05 cze 2011, 21:11
Forum: Ślub i wesele
Temat: Zielony Zakątek w Susku Starym
Odpowiedzi: 2
Odsłony: 1298

Re: Zielony Zakątek w Susku Starym

Ja byłam tam na weselu w lipcu 2009r. Było bardzo fajnie. Sala bardzo ładna tylko dosyć mała więc większe wesele odpada, chyba,że maja dodatkową większa salę.
autor: kalinka1203
10 mar 2011, 19:38
Forum: Nauka, szkolnictwo
Temat: IILO czy ILO a może IIILO?
Odpowiedzi: 26
Odsłony: 4929

Re: IILO czy ILO a może IIILO?

Ja studiuje ekonomie i nie narzekam miałam praktykę w jednym z banków w Ostrołęce i zaproponowano mi abym po skończeniu studiów przyszła na staż a potem do pracy więc sądze,że ekonomia wcale nie jest taka zła.
autor: kalinka1203
08 mar 2011, 22:29
Forum: Medycyna, lekarze
Temat: Dobry ginekolog
Odpowiedzi: 17
Odsłony: 4038

Re: Dobry ginekolog

Ja polecam dr.Wikarskiego
autor: kalinka1203
01 mar 2011, 22:06
Forum: Medycyna, lekarze
Temat: Dobry dermatolog
Odpowiedzi: 15
Odsłony: 18336

Re: Dobry dermatolog

Szukalam dermatologa dobrego dermatologa w Ostrołęce i to się nie udało...
Polecam dr.Paszko ale w Białymstoku jest bardzo dobra i przyjmuje na kase chorych.
autor: kalinka1203
01 mar 2011, 22:05
Forum: Medycyna, lekarze
Temat: Dobry dermatolog
Odpowiedzi: 15
Odsłony: 18336

Re: Dobry dermatolog

Szukalam dermatologa dobrego dermatologa w Ostrołęce i to się nie udało...
Polecam dr.Paszko ale w Białymstoku jest bardzo dobra i przyjmuje na kase chorych.
autor: kalinka1203
28 lut 2011, 21:53
Forum: Miasto i gminy
Temat: Sklep z używaną odzieżą - który najlepszy?
Odpowiedzi: 1
Odsłony: 755

Re: SKLEP Z UZYWANA ODZIEZĄ.

CTO na Kosciuszki (chyba tak sie nazywa ta ulica)
autor: kalinka1203
22 lut 2011, 20:44
Forum: Motoryzacja
Temat: Akcje Energa S.A
Odpowiedzi: 7
Odsłony: 1740

Re: Akcje Energa S.A

Prawie 6000
autor: kalinka1203
22 lut 2011, 19:18
Forum: Motoryzacja
Temat: Akcje Energa S.A
Odpowiedzi: 7
Odsłony: 1740

Re: Akcje Energa S.A

Dziekuje za pomoc,a masz jakies kontakty kto moze by je kupil?
autor: kalinka1203
22 lut 2011, 18:31
Forum: Motoryzacja
Temat: Akcje Energa S.A
Odpowiedzi: 7
Odsłony: 1740

Re: Akcje Energa S.A

Ale jak znalezc takie ogloszenia jakie to sa strony?
autor: kalinka1203
22 lut 2011, 16:38
Forum: Motoryzacja
Temat: Akcje Energa S.A
Odpowiedzi: 7
Odsłony: 1740

Akcje Energa S.A

Witam czy ktos wie cos o tych akcjach?gdzie mozna je sprzedac?
autor: kalinka1203
07 lip 2010, 22:31
Forum: Gdzie znajdę...
Temat: Naprawa Laptopa
Odpowiedzi: 14
Odsłony: 3702

Re: Naprawa Laptopa

Nie moge sie do Ciebie odezwać na PW będe wdzięczna jeśli odezwiesz się do mnie na kalinka9991@wp.pl
autor: kalinka1203
06 lip 2010, 21:09
Forum: Gdzie znajdę...
Temat: Naprawa Laptopa
Odpowiedzi: 14
Odsłony: 3702

Re: Naprawa Laptopa

Znacie kogoś kto prywatnie sam naprawia laptopy?np jakiś student