Z góry przepraszam, ale to co napisałeś o genezie niskich ocen aplikacji Airly jest po prostu zwykłą dezinformacją (z szacunku do twoich wcześniejszych działań nie chcę nazywać tego kłamstwem).
Fakty:
1.
https://www.appbrain.com/app/airly/eu.airly.android
Tam znajdziesz wykres zawierający historię średnich ocen Airly i jak widać najniższa była w okolicach połowy grudnia (dokładnie 2.44 z 10 grudnia), czyli dobrze przed wybuchem afery "kanarkowej".
2.
https://www.spidersweb.pl/2018/01/kanar ... olsce.html.
Tam znajdziesz dużo lepszy artykuł na temat sytuacji z Kanarkiem oraz masę ciekawych komentarzy. Chociaż trzeba przyznać, że część wprowadza w błąd. Nie wiem, czy piszą je osoby nie znające tematu, czy powiązane z firmą Airly osoby. Od 24 grudnia 2017 do 7 stycznia br. nie zaobserwowano żadnej mierzalnej zmiany (2,78 const).
A powiem nawet więcej. Mam podejrzenie, graniczące z pewnością, że właśnie taki gwałtowny spadek ocen Aplikacji Airly mógł się przyczynić do podjęcia przez zarząd decyzji o walce z Kanarkiem. Po co im konkurencja? Jak ludzie nie będą mieli alternatywy to "pokochają" aplikację airly

.
3. Dla porównania historia ocen aplikacji Kanarek:
https://www.appbrain.com/app/kanarek-ja ... ert.canary
Przecież aplikacja Kanarek nawet w swoim "najgorszym" etapie (4.4) przewyższała średnią ocen najlepsze momenty Airly (~4.1 - pomijając pierwsze dwa tygodnie istnienia, gdzie oceny wystawiali zapewne pracownicy firmy i ich rodziny). Przewagę w ilość instalacji już z litości pominę.
Nie mam pojęcia jak Airly mogło się zdecydować na konfrontację z takim potentatem. Najwyraźniej ciśnienie finansowe jest tam ogromne i mają wielki problem z LookO2.