Neostrada

Polityka, wydarzenia, opinie, problemy, komunikacja
grs
starszy chorąży
Posty: 478
Rejestracja: 27 paź 2006, 13:20

Neostrada

Post autor: grs »

juz słow na nia nie mam mogłem przejsc do neti :( teraz juz 3 dzień jest jakies przeciazenie na naszej lini i moja predkosc 1mb chodzi jak 100 wczesniej :evil: :evil: dzwoniac tam usłyszałem "prosze wsztrzymac cierpliwosc" to za co ja płace?
aconiewolno

Post autor: aconiewolno »

dla pocieszenia dodam, że też mi neo muli :D ale dobra, walić
Awatar użytkownika
Michał
starszy chorąży sztabowy
Posty: 595
Rejestracja: 20 maja 2005, 13:22
Lokalizacja: Ostroleka

Post autor: Michał »

A mi netia cos szwankuje. 1 mb dziala nieraz jak zwykly modem... Mam ta netie na kablach tpsa to moze przez to...
Czejen
starszy chorąży sztabowy
Posty: 614
Rejestracja: 26 wrz 2006, 21:05
Lokalizacja: Goworowo

Post autor: Czejen »

Muli każdemu kto ma netie czy neostrade(wszystkim których akurat pytałem)... ale od tygodnia?? Mi od wczoraj zaczęło strasznie mulić... i wszystkim znajomym z neo i netii też muli...
Amber
starszy szeregowy
Posty: 65
Rejestracja: 29 gru 2005, 2:20
Lokalizacja: O-ka

Post autor: Amber »

przyłączam się! neo suX! ;f
;)
GlowA
starszy kapral
Posty: 152
Rejestracja: 23 kwie 2007, 15:39
Lokalizacja: Ostrołęka

Post autor: GlowA »

no a myslalem że mam jakies wirusy :D ale skanowałem i nic ale patrze że nie jestem sam zaraz zadzwonie i ich opierd**e
Awatar użytkownika
Stiwi
plutonowy
Posty: 211
Rejestracja: 19 maja 2005, 21:28
Lokalizacja: Ostrołęka

Post autor: Stiwi »

Od wczoraj tragedia. tez mam 1 Mb a działa jak zwykły modem. Dzwoniłem do nich, powiedziałem że wina po ich stronie, wszystko posprawdzałem itd itp. Kolo przyjął zgłoszenie o usterce czy cos i mają sie niby skontaktować ze mną z obsługi technicznej. jakoś im kur** nie wierze.

przynajmniej wiem że nie tylko u mnie tak :/
Obrazek
Arrab
plutonowy
Posty: 249
Rejestracja: 05 kwie 2006, 17:45

Post autor: Arrab »

U mnie też taksobie to działa ... i do tego często się sama z siebie netia rozłączyć potrafi...
Sony
szeregowy
Posty: 34
Rejestracja: 26 kwie 2007, 17:22

Post autor: Sony »

Mi tez od soboty ledwo zipie neo, a rozlaczac sie tecz od czasu do zcasu sie rozlacza, mialem taki tydzien ze codzinnie przynajmniej 2-3 razy padala, ostatnio jakos nie ale mialem tez problem z neo ;/;/
Czejen
starszy chorąży sztabowy
Posty: 614
Rejestracja: 26 wrz 2006, 21:05
Lokalizacja: Goworowo

Post autor: Czejen »

hehe... a mi już działa normalnie :D
Awatar użytkownika
pufty
młodszy chorąży
Posty: 361
Rejestracja: 20 maja 2005, 9:09
Lokalizacja: Ostrołęka czasami

Post autor: pufty »

mi tez yupiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii! :) wrescie moge sobie pornuski sciagac
Awatar użytkownika
mArCiNq
starszy chorąży sztabowy
Posty: 539
Rejestracja: 19 maja 2005, 16:25
Lokalizacja: z Ostrołęki

Post autor: mArCiNq »

a u mnie wszystko gra
Czejen
starszy chorąży sztabowy
Posty: 614
Rejestracja: 26 wrz 2006, 21:05
Lokalizacja: Goworowo

Post autor: Czejen »

:evil: cieszyłem się tylko kilka godzin a teraz znowu to samo :evil:
Awatar użytkownika
rOsA
starszy szeregowy
Posty: 92
Rejestracja: 01 lis 2006, 19:36
Lokalizacja: O-ka

Post autor: rOsA »

a KTH hula :D
bleeeee
bo...
jarpen
starszy kapral
Posty: 199
Rejestracja: 31 lip 2005, 13:45

Post autor: jarpen »

jak ci sie rozłącza połączenie to wyłącz we właściwościach portu usb /jak masz modem usb oczywiście/ oszczędzanie energii.
u mnie w netii też coś słabo działa, bo z rapida mam transfery góra po 10kBps
Awatar użytkownika
Michał
starszy chorąży sztabowy
Posty: 595
Rejestracja: 20 maja 2005, 13:22
Lokalizacja: Ostroleka

Post autor: Michał »

Dzwonilem na infolinie netii i pani powiedziala, ze jestem pierwsza osoba zglaszajaca ten problem ale to troche dziwne bo czytajac tematy na forum neostrada.info na temat Net24 wyczytalem, ze nie tylko nasza strefa ma problemy z internetem z netii. Ja mysle ze telekomunikacja chce utrudnic zycie wszystkim, ktorzy zrezygnowali z neostrady... W kazdym badz razie maja oddzwonic z netii do mnie gdy dowiedza sie o co chodzi. Jezeli i o ile zadzwonia to dam znac o co chodzi.
Czejen
starszy chorąży sztabowy
Posty: 614
Rejestracja: 26 wrz 2006, 21:05
Lokalizacja: Goworowo

Post autor: Czejen »

No wiesz Michał oni nie utrudniają korzystania z netu tylko tym którzy przeszli do netii tylko również swoim klientom...
Czejen
starszy chorąży sztabowy
Posty: 614
Rejestracja: 26 wrz 2006, 21:05
Lokalizacja: Goworowo

Post autor: Czejen »

Download: 113 kbps
Upload: 229 kbps

:evil:
Awatar użytkownika
Stiwi
plutonowy
Posty: 211
Rejestracja: 19 maja 2005, 21:28
Lokalizacja: Ostrołęka

Post autor: Stiwi »

Dzis jakąś plote słyszałem, że linie modernizują. Ktoś coś wie więcej na ten temat może?
Obrazek
Arrab
plutonowy
Posty: 249
Rejestracja: 05 kwie 2006, 17:45

Post autor: Arrab »

ja maksymalnie mialem 214 down/ 245 up ... a 1MB mam... ehhh... i jak tu teraz pornuchy sciagac ;)
Awatar użytkownika
Qrzysio
Redaktor
Posty: 3314
Rejestracja: 17 maja 2005, 18:16
Lokalizacja: Ostrołęka

Post autor: Qrzysio »

U mnie też muli od kilku dni. Żyć się nie da. Gdzie moje 2 Mbit? O modernizacji linii to raczej niemożliwe. Możliwe że znowu coś jest nie tak na łączach międzyoperatorskich. Była taka sytuacja jakiś czas temu.
Chociaż zbyt długo to tra aby nie wyszło jeszcze na jaw, więc coś w centrali TP jest nie tak. Nie wiecie jak jest w innych regionach Polski?
Czejen
starszy chorąży sztabowy
Posty: 614
Rejestracja: 26 wrz 2006, 21:05
Lokalizacja: Goworowo

Post autor: Czejen »

W Lublinie cały czas działał Neostrada normalnie...

A ja dziś mam download: 1055
A UP: 270

:D
GlowA
starszy kapral
Posty: 152
Rejestracja: 23 kwie 2007, 15:39
Lokalizacja: Ostrołęka

Post autor: GlowA »

mam kumpla w Wałbrzychu to samo ma ale dzis juz rano troszke mi powróciło do normy może wkoncu koniec tego horroru :D
Awatar użytkownika
Michał
starszy chorąży sztabowy
Posty: 595
Rejestracja: 20 maja 2005, 13:22
Lokalizacja: Ostroleka

Post autor: Michał »

Stan z rana netii - jest ok. Duzo lepiej niz wczoraj ale to dopiero ranek i nie wiadomo jak bedzie dalej. Z rapidshare juz sciaga ale transfer skacze na jednym pliku od 10 do 100 KB i tak w kolko.
pudeleQ
plutonowy
Posty: 222
Rejestracja: 16 paź 2005, 12:00
Lokalizacja: z Ostrołęki

Post autor: pudeleQ »

U mnie wczoraj w okolicach godziny 23 wszystko było ok, teraz nadal muli, upload większy niz download;/
ODPOWIEDZ