Hash Bar (biały) Centrum

Polityka, wydarzenia, opinie, problemy, komunikacja
KasQ
szeregowy
Posty: 34
Rejestracja: 28 cze 2005, 0:15
Lokalizacja: Centrum

Hash Bar (biały) Centrum

Post autor: KasQ »

Siema ... Widział ktos text jaki napisali w Gazecie Współczesnej na temat białego ( hash baru ) na centrum ? a jak nie to przeczytajcie sobie i napiszcie czy popieracie te K**wy co tak naśpiewały do gazety :D chyba domagaja sie afer po, których TVN przyjedzie <hahaha>
Ostatnio zmieniony 10 lis 2005, 22:58 przez KasQ, łącznie zmieniany 1 raz.
r0dzyn3k
starszy szeregowy
Posty: 94
Rejestracja: 04 lip 2005, 22:07

Post autor: r0dzyn3k »

Dobrze by bylo jakbys wkleil link ;)
A o tym orginalnym miejscu slyszalem...
Ale zeby do Gazety...omg :|
be.with.me
Awatar użytkownika
Czuly/Narew88
starszy sierżant
Posty: 316
Rejestracja: 19 maja 2005, 16:05
Lokalizacja: Ostrołęka

Post autor: Czuly/Narew88 »

Hash bar ? Do obozu pracy narkomanow!!
Na drzewach zamiast liści będą wisieć komuniści.
Maciej Kleczkowski
szeregowy
Posty: 20
Rejestracja: 17 maja 2005, 18:23
Lokalizacja: Ostrołęka

Post autor: Maciej Kleczkowski »

Jeżeli jest zainteresowanie, to jutro artykuł ze Współczesnej pojawi się na stronie.
Awatar użytkownika
oes
starszy chorąży
Posty: 498
Rejestracja: 20 maja 2005, 23:04

Post autor: oes »

wiem, gdzie to jest i tam nie zagladam, ale idzie zima i się wyniosą :D

Dlaczego policja lub straż miejska nie monitorują tego obiektu, wystarczy kilka razy dziennie wpaść nieoznakowanym samochodem i spisać wszystkich obecnych uczestników :D no, chyba ze władza się boi :D
Nigdy nie kłóć się z głupcem, bo ludzie mogą nie dostrzec różnicy
bożka
szeregowy
Posty: 2
Rejestracja: 10 lis 2005, 13:51

Post autor: bożka »

Uwazam,ze powinno byc ten budynek jakos zagospodarowany poniewaz na prawde nie wytrzymuje sie juz z tymi "LUDŹMI" ktorzy tam non stop przesiaduja!!!! Az strach wracac wieczorem do domu przechodzac kolo tego budynku... i to co ludzie napisali do gazety wspolczesnej jak zapewniam jest 100% prawda!!!! Przez to poglebia sie przestepczosc i wandalizm w naszym miescie!!!
Ludzie czy wy tego nie widzicie??Jelsi nie to przejdzie sie kolo Hash Baru wieczorem i sami zobaczcie co tam sie dzieje...
Awatar użytkownika
oes
starszy chorąży
Posty: 498
Rejestracja: 20 maja 2005, 23:04

Post autor: oes »

to bedzie chyba obiekt pielgrzymek mieszkańców naszego miasta, trzeba szybko jakąś figurkę świętego postawić i napewno dotychczasowi lokatorzy się wyniosą :D
Nigdy nie kłóć się z głupcem, bo ludzie mogą nie dostrzec różnicy
Awatar użytkownika
mArCiNq
starszy chorąży sztabowy
Posty: 539
Rejestracja: 19 maja 2005, 16:25
Lokalizacja: z Ostrołęki

Post autor: mArCiNq »

bożka pisze:Jesli nie to przejdzie sie kolo Hash Baru wieczorem i sami zobaczcie co tam sie dzieje...
jesczze niedawno cały rok szkolny przechodzilem kolo tego budynku i jakos sie nie balem a poza tym nic nie zauwazylem zeby byly jakies krzyki czy cos :? chyba ze zaczynaja o 22 :P

a co do samego budynku to to jest glupota zeby postawic budynek i go nie wykorzystac ! niech to odremontuja i otworza sklepy, a jak nikt niechce to urzad miasta powinien sam to odremontowac i zrobic tam mieszkania socjalne zawsze to bedzie jakis uzytek z tego
Awatar użytkownika
Jerry
szeregowy
Posty: 6
Rejestracja: 15 paź 2005, 22:41
Lokalizacja: Ostrołęka

Post autor: Jerry »

Ciekaw jestem kto "umoczył" tyle kasy w tak wielką kubaturę. Co na to władze miasta.
Awatar użytkownika
oes
starszy chorąży
Posty: 498
Rejestracja: 20 maja 2005, 23:04

Post autor: oes »

kupiony od komornika za 1000000 starych zet :D a że brak wyobraźni to mamy to co mamy :D
Nigdy nie kłóć się z głupcem, bo ludzie mogą nie dostrzec różnicy
konkretnie
szeregowy
Posty: 1
Rejestracja: 10 lis 2005, 22:55

Post autor: konkretnie »

Ja nie widzę nic złego w tym budynku, może wygląda obskórnie, ale na tym się kończy. Panowie przebywający w tym miejscu nie są groźni, czy niebezpieczni. Nie ma się czego bać, ludzie, opanujcie się! :))
Awatar użytkownika
oes
starszy chorąży
Posty: 498
Rejestracja: 20 maja 2005, 23:04

Post autor: oes »

:D
no to pieski będą węszyć i się dowiedzą, tylko nie chciałbym być w skórze tych co spotka ich pewna niegodziwość :D
Nigdy nie kłóć się z głupcem, bo ludzie mogą nie dostrzec różnicy
Dyw
kapral
Posty: 104
Rejestracja: 20 maja 2005, 16:54

Post autor: Dyw »

O chłopie, ortografia się kłania...

Nie wierzę, żeby można było dostać mandat za samo stanie. Poza tym nie wiem komu ty chcesz tutaj coś udowadniać - jak narobicie szumu, to załatwią z wami sprawę bardzo szybko. Nie byłem tam nigdy i się nie wybieram, ale w moim mniemaniu widzi mi się to jak jakaś melina i wcale nie dziwię się ludziom tam mieszkającym, że się boją.
Awatar użytkownika
oes
starszy chorąży
Posty: 498
Rejestracja: 20 maja 2005, 23:04

Post autor: oes »

jak znajde czas to może tamtędy przejdę po kasę do bankomatu :D
chyba mi nikt jej nie zabierze :oops:
Nigdy nie kłóć się z głupcem, bo ludzie mogą nie dostrzec różnicy
ktosik
szeregowy
Posty: 2
Rejestracja: 11 lis 2005, 18:36

Post autor: ktosik »

Mam nadzieję że goląc po 50 dych zrobią wreszcie z wami porządek... Młodzi gniewni od siedmiu boleści. Niestety takie są reali że do dzisiejszej młodzieży stojącej w grupie to bez kija nie podchodź. Nie chcę oczywiście uogólniać ale tylko takie mam doświadczenia... Czy to się kiedyś zmieni? Mandaty i tak zapłacą rodzice którzy sami boją sięwłasnych dzieci... Cóż...
steward
starszy chorąży sztabowy
Posty: 746
Rejestracja: 19 maja 2005, 18:48
Lokalizacja: Ostrołęka

Post autor: steward »

KasQ pisze:Dyw ... widze, ze sie malo orientujesz ... to juz drugi mandat jaki dostalem za damski H*j !!! co prawda mialem wybor, albo jechac na psiarnie albo 5 dych ZA SAMO STANIE !!! a wczesniejszy dostalem za zanieczyszczanie a siedziałem na przystanq z noga na ławce !! co oni sobie ***** wyobrażaja ?
za siedzenie na przystanku z nogami na ławce powinieneś dostać conajmniej 200zł (nie za czyn tylko za burackie zachowanie :]) A jakbyś chciał wiedzieć to za splunięcie na ulicę tez jest 50zł. Więc ciesz się że ja nie jestem (i nie będę) policjantem bo takich ludzi co siedzą z nogami na ławce w kapturach i plują sobie pod nogi od razu bym odstrzelił.
Waski
szeregowy
Posty: 7
Rejestracja: 30 lip 2005, 15:50
Lokalizacja: Ostrołęka

Post autor: Waski »

Steward a co ty sie w policjanta bawisz?? widze ze jestes jakis kolejny lamus ktory niewie co to wolnosc dla czlowieka!!!!
Nie wiem, co pisać
w myślach się gubię,
czy żart wesoły,
czy dobrą radę...
na pamiątkę podpis swój kładę...
Awatar użytkownika
Qrzysio
Redaktor
Posty: 3297
Rejestracja: 17 maja 2005, 18:16
Lokalizacja: Ostrołęka

Post autor: Qrzysio »

Waski zanim coś napiszesz, nie bój się bólu głowy i postaraj się POMYŚLEĆ...

BTW: Czytałeś kiedykolwiek jakąś książkę?
Dyw
kapral
Posty: 104
Rejestracja: 20 maja 2005, 16:54

Post autor: Dyw »

Jak na 17 lat to bardzo ambitne i ELOkwentne stwierdzenie hyh.
steward
starszy chorąży sztabowy
Posty: 746
Rejestracja: 19 maja 2005, 18:48
Lokalizacja: Ostrołęka

Post autor: steward »

Waski pisze:Steward a co ty sie w policjanta bawisz?? widze ze jestes jakis kolejny lamus ktory niewie co to wolnosc dla czlowieka!!!!
Konstytucja RP
Rozdział II
Art. 31
punkt 3
Ograniczenia w zakresie korzystania z konstytucyjnych wolności i praw mogą być ustanawiane tylko w ustawie i tylko wtedy, gdy są konieczne w demokratycznym państwie dla jego bezpieczeństwa lub porządku publicznego, bądź dla ochrony środowiska, zdrowia i moralności publicznej, albo wolności i praw innych osób. Ograniczenia te nie mogą naruszać istoty wolności i praw.
poczytaj to dokładnie i zamilcz.

Waski pisze:mif dokladnie niema sie czego i kogo bac hehe;P te babki sobie w glowach cos ***** ze my im cos zrobimy:P<lol2> ale ze czasami lubimy cos podpalic albo cos jeszcze to nienasza wina:D:P chyba kazdy lubi *****:D
wiesz ze zniszczenie mienia podlega karze :?:

apropo czytania to przeczytałem w życiu dwie książki które mnie nauczyły życia:
:arrow: Dzieci z Bulerbyn
:arrow: Ojciec Chrzestny
:wink:
Awatar użytkownika
Qrzysio
Redaktor
Posty: 3297
Rejestracja: 17 maja 2005, 18:16
Lokalizacja: Ostrołęka

Post autor: Qrzysio »

Waski pisze:ale ze czasami lubimy cos podpalic albo cos jeszcze to nienasza wina
Pewnie że nie wasza... wujka zdżiśka no nie?
steward pisze:Dzieci z Bulerbyn
Ojciec Chrzestny
Oglądałem ten film...


Wiecie zawsze tak było że babki bagatelizowały wszystko co się da. Chodzi tutaj głownie o to, zeby im sie nie nudziło i nie zabrakło tematów, ale jednak coś tam jest, skoro temat rozwinął się nawet tutaj i Waski widać, że jest stałym bywalcem opisanego w gazecie miejsca. Nieważne, że przesiadają tam gówniarze, moim zdaniem nie powinni tam siedzieć. Niech idą matce w domu kibel podpalą, ciekawe jak bardzo kozaczyć będą. Czasy są jakie są. młodzież nie ma się gdzie podziać, ale często nie chcą się nigdzie podziać. Jak wybrali taką drogę to zawsze będą narzekać na "psów". Mi nawet jak wlepiali mandat to pogadałem z nimi trochę, zaśmiałem i looz. Zasłużyłem to dostałem. Każdy jest człowiekiem, a takich gówniarzy to tępic trzeba, a nie jescze im na cokolwiek zezwalacl ub przymrużac oko na to, czym się zajmuja po zmroku.
bartek1030
starszy kapral
Posty: 162
Rejestracja: 13 lis 2005, 8:13

Post autor: bartek1030 »

Odbiegne troche od tematu a chodzi mi o policje moze i oni so wporzo ale nie dla małolatów mój kumpel żuił pedarde ale na odludziu (n budowli jak sie na duzy rynek idzie) i go spisali a za co ?? a ja tez mialem tako akcje na budowli siedzie se z kumplem a tu psy zajeżdzają i odrazu do nas dane i takie tam (straszyli ze do rodziców zawiozą) i powiedzieli ze po co my tu siedzimy i ze tu jest niebezpiecznie ze nam na łep cos spaść moze (nie ma tam zadnej tablicy informacyjnej) wiec moze i niektóre psy so wporządku ale większośc nie :wink:
Obrazek
Horvat
starszy kapral
Posty: 169
Rejestracja: 19 maja 2005, 19:20
Lokalizacja: z fotela

Post autor: Horvat »

niektórzy so spoko, a niektórzy nie so spoko....
Awatar użytkownika
Qrzysio
Redaktor
Posty: 3297
Rejestracja: 17 maja 2005, 18:16
Lokalizacja: Ostrołęka

Post autor: Qrzysio »

bartek1030 pisze:go spisali a za co ??
Nie rozumiesz idei, dla której ludize są spisywani. Policja cię spisuje, nie za to że rzuciłeś petarde, tylko ze względu na miejsce w którym aktualnie jesteś. Zawsze spisują po zmroku, gdy na ulicach jest mało ludzi. Służy to temu, że gdyby coś się "działo" to mają mniej więcej obraz gdzie kto był i w jakim czasie, aby móc takiego kogoś zapytać czy nic nie widział itp. Poza tym słyszałem, że mają wytyczne i muszą spisać jakąś minimalną liczbę osób podczas swojego dyżuru, więc po co im utrudniać pracę?
Dyw
kapral
Posty: 104
Rejestracja: 20 maja 2005, 16:54

Post autor: Dyw »

Też mi wielkie wydarzenie - policja spisała... Teraz to już jesteście kryminalistami i pójdziecie do paki.
ODPOWIEDZ