Niemiła obsługa w Aliusie

Polityka, wydarzenia, opinie, problemy, komunikacja
Awatar użytkownika
Soul
młodszy chorąży
Posty: 368
Rejestracja: 08 lis 2005, 9:29
Lokalizacja: z piekła

Re: Niemiła obsługa w Aliusie

Post autor: Soul »

mati chyba ty prawa nie znasz;] każdy ma prawo zareklamować coś w przeciągu 2 tygodni, jeżeli ma paragon i to nawet bez podawania przyczyny. Mój kolega był dla nich nadzwyczaj miły, to one były takie jakby je coś ukąsiło. Jeszcze powiedziały, że w tym sklepie nie uznają reklamacji, że mają takie rozrządzenie z góry.Okazało się, że guzik prawda. :)
Z prawdziwą miłością jest jak z duchami - wszyscy o nich mówią, ale mało kto je widział.
mati80
szeregowy
Posty: 20
Rejestracja: 17 lut 2011, 19:43

Re: Niemiła obsługa w Aliusie

Post autor: mati80 »

Soul alez oczywiscie że mamy prawo reklamować kazdy towar ale sklep ma czas na rozpatrzenie reklamacji 2 tygodnie a nie ma obowiazku oddawać kase bo akurat komus się odwidziało .Poza tym jak coś z produktem jest nie tak to najpierw się wymienia towar na pełnowartosciowy ,Jesli nie ma mozliwości takiej wówczas po uznaniu reklamacji j oddaje sie pieniądze.Reklamacja na tym polega!!!.A że jast samoobsługa to mozna kazdy produkt wziać do ręki
mati80
szeregowy
Posty: 20
Rejestracja: 17 lut 2011, 19:43

Re: Niemiła obsługa w Aliusie

Post autor: mati80 »

I nie ma czegoś takiego jak reklamacja "bo mi sie cos odpodobało " jesli sprzedawca cos takiego przyjmie to jego tylko wola :)Kazdy by tak chciał sobie coś kupić przetestowac w domu i zwrócić tym bardziej że w drogerii są kosmetyki kolego .A jak jakis kosmetyk nie spełnia naszych oczeiwań to takie rzeczy kieruje się do producenta .To że producent zapewnia że jakis krem wygładza zmarszcki to jesli Tobie nie wygładził to nie wina sklepu !!! reklamuj u producenta który nadaje takie reklamy
Awatar użytkownika
Soul
młodszy chorąży
Posty: 368
Rejestracja: 08 lis 2005, 9:29
Lokalizacja: z piekła

Re: Niemiła obsługa w Aliusie

Post autor: Soul »

Nie znasz sprawy, więc się na ten temat nie wypowiadaj i czytaj uważniej co napisałam. Nie jestem "kolegą".
Z prawdziwą miłością jest jak z duchami - wszyscy o nich mówią, ale mało kto je widział.
mati80
szeregowy
Posty: 20
Rejestracja: 17 lut 2011, 19:43

Re: Niemiła obsługa w Aliusie

Post autor: mati80 »

Przepraszam Soul że wziełem Cię za mężczyzne .No ale co do reklamacji to chyba przyznasz racje że jest własnie tak w prawie Polskim.Nie ma czegos takiego jak :odwidziało mi się :) Zakup zawsze powinien być przemyslany bo pozniej są zgrzyty że sprzedawca tego nie przyjął :) i wielkie pretensje
Awatar użytkownika
Soul
młodszy chorąży
Posty: 368
Rejestracja: 08 lis 2005, 9:29
Lokalizacja: z piekła

Re: Niemiła obsługa w Aliusie

Post autor: Soul »

Mati przełożeni sieci sklepu natura, do których się zgłosiliśmy sami powiedzieli, że mamy prawo zareklamować produkt bez podawania przyczyny, więc oni chyba wiedzą lepiej. Poza tym no sorry jeśli wielka, pani właścicielka, czy kim ona tam jest sklepu Natura w Galerii opiera się na przepisach prawa prosto z jakiejś strony wiaderko.pl (czy coś w tym stylu) no to nie wiadomo czy się śmiać, czy płakać. :) Mniejsza ważne, że sprawę wygraliśmy. Nakrzyczeć i wstydu nam narobić i naubliżać przy ludziach w sklepie to było można?, ale żeby przeprosić później to już wszystkie 3 się chowały, bo im głupio było;]
Z prawdziwą miłością jest jak z duchami - wszyscy o nich mówią, ale mało kto je widział.
mati80
szeregowy
Posty: 20
Rejestracja: 17 lut 2011, 19:43

Re: Niemiła obsługa w Aliusie

Post autor: mati80 »

Powiem Ci Soul że firma kazała przyjac ten produkt tylko dlatego żeby "klient " był zadowolony .A jesli chodzi o przepisy to dowiedz sie na kazdej stronie a nawet zadzwon do federacji konsumenta jak jest z reklamecjami ,Sam prowadze działalnosć to nieraz tam dzwonie o porade .A co idzie o ublizanie to z twoich wypowiedzi wynika że Twój kolega musiał być chamski dla tych kobiet skoro jak twierdzisz bały się wyjsć, I czy to było ze strony wiaderko czy innej skoro nie dajesz wiary to dzwon i sie dowiajuj a nie kogoś atakujesz i wypisujesz głupoty.Dobrze że moja firma nie ma takich "klientów "
malykazio
starszy chorąży sztabowy
Posty: 1133
Rejestracja: 17 lis 2007, 20:43
Lokalizacja: WOŚna

Re: Niemiła obsługa w Aliusie

Post autor: malykazio »

Jak to zareklamować bez podawania przyczyny? Takich cudów to nie ma! Można co najwyżej zwrócić towar bez podania przyczyny, ale to dobra wola sprzedawcy czy go przyjmie.
Awatar użytkownika
Soul
młodszy chorąży
Posty: 368
Rejestracja: 08 lis 2005, 9:29
Lokalizacja: z piekła

Re: Niemiła obsługa w Aliusie

Post autor: Soul »

Nie rozśmieszaj mnie. Bały się wyjść bo było im wstyd przyznać się, że postąpiły bezczelnie wobec nas. Nie sądzę żeby "firma kazała przyjac ten produkt tylko dlatego żeby "klient " był zadowolony ". Właśnie tak zrobiliśmy, zadzwoniliśmy:). Jest to ujma dla sklepu żeby powoływać się na strony typu wiaderko, a nie na prawo. Tyle z mojej strony.:)
Z prawdziwą miłością jest jak z duchami - wszyscy o nich mówią, ale mało kto je widział.
mati80
szeregowy
Posty: 20
Rejestracja: 17 lut 2011, 19:43

Re: Niemiła obsługa w Aliusie

Post autor: mati80 »

Słuchaj Soul to Ty mnie nie rosmieszaj .Nie jestem jakimś gówniarzem i znam prawo polskie.I wkońcu niech do Ciebie dotrze że w prawie polskim nie ma zwrotów bo mi sie odwidziało!!! A Ty nadal upierasz się że tak jest .To tyle na ten temat.A reklamować towar można jesli jest powód :)
Awatar użytkownika
Soul
młodszy chorąży
Posty: 368
Rejestracja: 08 lis 2005, 9:29
Lokalizacja: z piekła

Re: Niemiła obsługa w Aliusie

Post autor: Soul »

No i był powód:)
I piszę bez podawania przyczyny, a nie że się odwidziało.
Z prawdziwą miłością jest jak z duchami - wszyscy o nich mówią, ale mało kto je widział.
mati80
szeregowy
Posty: 20
Rejestracja: 17 lut 2011, 19:43

Re: Niemiła obsługa w Aliusie

Post autor: mati80 »

Szkoda słów.A pisze bo mi się odwidziało dlatego bo przy reklamcji podajemy powód ! i nawet wtedy jest ustawowy czas żeby sklep ustosunkował się do reklamacji !!A nie ma zwracania towaru bo mi sie coś odpodobało .Życze jak najkmniej nerwów z takmi klientami
Awatar użytkownika
Soul
młodszy chorąży
Posty: 368
Rejestracja: 08 lis 2005, 9:29
Lokalizacja: z piekła

Re: Niemiła obsługa w Aliusie

Post autor: Soul »

Mati80 czytaj uważniej:)
Z prawdziwą miłością jest jak z duchami - wszyscy o nich mówią, ale mało kto je widział.
kolorowymis
szeregowy
Posty: 1
Rejestracja: 18 kwie 2011, 18:07

Re: Niemiła obsługa w Aliusie

Post autor: kolorowymis »

Mam nadzieję że to wam pomoże:
Problem:

cyt. "Towar, który kupiłam wczoraj w sklepie przestał mi się podobać, stwierdziłam, że jest mi nie potrzebny, chciałabym oddać do sklepu, ale sklep nie chce przyjąć?

Obowiązujące obecnie uregulowania prawne nie dają możliwości zwrotu towaru pełnowartościowego zakupionego w siedzibie przedsiębiorcy (sklepie). Przyjęcie zwrotu nieużywanego towaru lub jego wymiana na inny jest dobrą wolą sprzedawcy. I tak niektórzy sprzedawcy robią informując, że u nich można dokonać zwrotu towaru w terminie 2,3,7 a nawet 30 dni od zakupu pod warunkiem okazania paragonu i dostarczenia towaru nieużywanego a często nierozpakowanego. Zawsze warto robiąc zakupy umówić się ze sprzedawcą czy ewentualnie przyjmie zwrot towaru gdy w domu okaże się, ze zakupiliśmy nieodpowiedni rozmiar, kolor, itd. itd. Tylko trzeba przypilnować by sprzedawca odnotował swoją zgodę na paragonie."

@Treść tematu jest przedrukiem z forum prawniczego.
doris
szeregowy
Posty: 5
Rejestracja: 01 cze 2011, 19:48

Re: Niemiła obsługa w Aliusie

Post autor: doris »

to już nie te czasy ze Pani Sprzedawczyni robi łaskę że sie odezwie. Tak było za komuny jak był 1 sklep na wiochę i dostawa 1 na 2 tygodnie. teraz jest walka o klienta. W Makalu i Reserved jest super, często tam kupuję i często dokonuję zwrotów ale nigdy nikt nie robi z tego problemu. Gorzej w 5-10-15 i w sklepie z zabawkami. Fajne babki sa w sklepie z butami na parterze, ale w Croppie sa strasznie powolne (może nie wszystkie), tam zawsze sa jakieś młode siksy które bardziej interesuje rozmowa we własnym towarzystwie niż klient. kiedyś dziewczyna 3 razy wychodziła na zaplecze po jakiś produkt dla mnie i zapominała po co tam idzie ..... Bez komentarza.
anetek17
szeregowy
Posty: 1
Rejestracja: 15 lis 2012, 14:41

Re: Niemiła obsługa w Aliusie

Post autor: anetek17 »

Pracuje w sklepie jako sprzedawca i właśnie dzisiaj miałam przesympatyczną klientkę. Weszła do sklepu z towarem do reklamacji. Miała rację, zakupu dokonała niedawno a zakupiony towar się po prostu rozwalił. Powiedziałam więc jej że wypiszemy reklamację. Wtedy ta miła pani odrzekła mi że ,sprzedajemy tu jakieś badziewie'. Delikatnie zwróciłam pani uwagę że nas obraża, bo dla nas to też nie jest miła sytuacja że klient przychodzi z reklamacją i tez byśmy chciały żeby wszyscy klienci byli zadowoleni, ale niestety czasem zdarzają się i takie sytuacje. No i wtedy poruszyłam górę lodową. Pani mi powiedziała że jestem nieuprzejma i że nie powinnam jej zwracać uwagi ponieważ jest ode mnie starsza i że więcej nie zrobi u mnie zakupów. Powiedziała mi że teraz po klienta to się wychodzi na ulicę.I powiem szczerze że po takim dniu się wszystkiego odechciewa. Jestem klient, jestem pan a ty sprzedawco po studiach, który nigdzie nie możesz w Ostrołęce znaleźć pracy , jesteś zero.
Awatar użytkownika
Bart3kk
plutonowy
Posty: 249
Rejestracja: 14 lis 2006, 16:05
Lokalizacja: Ławy k. Ostrołęki

Re: Niemiła obsługa w Aliusie

Post autor: Bart3kk »

Ja w jednym ze sklepów zajmuje się wyłącznie reklamacjami i mnie tam już nic nie dziwi:):) Bardziej od klientów wkurzają mnie producenci sprzętów, którzy potrafią jechać na swojej wyrobionej marce, a produkują dziadostwo i przestaje dziwić się, że ludzie się denerwują :) A jak spotykasz chamów to olewaj ich, najgorzej dać sie ponieść emocjom i wdać sie w pyskówkę,jak masz wzburzonego klienta, to nawet jeżeli masz rację ,to nic mu nie przemutłaczysz :D :D :D
ODPOWIEDZ