Strona 9 z 9

Re: Vectra w Ostrołęce - opinie

: 21 lip 2012, 13:53
autor: marcin22
Jestem zawiedziony z Vectry bo w pakiecie srebrnym, kanały się chrzanią, discovery world i discovery science się psuje a gdy już to zostanie zgłoszone to naprawią ale w ciągu 3 dni padną inne kanały ;/ tym razem viva i MTV dance !!!, Ciągle jakiś kanał nie działa...

Re: Vectra w Ostrołęce - opinie

: 30 lip 2012, 19:29
autor: mken
Zgłoszenie awarii wyłącznie telefonicznie, dodzwonić się to ogrom cierpliwości, straconego czasu i pieniędzy. Wyłączanie się TV średnio ok. raz na dwa tygodnie. Problemy z telefonem.

Re: Vectra w Ostrołęce - opinie

: 29 sie 2012, 1:44
autor: Boxxer
No to ja opowiem swoją przygodę.

Nie opłaciłem na czas - rozumiem, moja wina. Ale nie będę się tłumaczył.
Opłaciłem w TYM SAMYM CZASIE - co mi wyłączali sygnał .. tak się złożyło.

Nic nie poradzę na to, że ktoś oszukał mnie na kasę.
Ich interesowała tylko wpłata - rozumiem - od razu uregulowałem całość..

I zaczęła się przygoda.

- 50 zł straciłem na telefony
- 20 zł dodatkowe koszta

I tydzień czasu oczekiwania na ... odblokowanie sygnału.

Mimo : codziennego telefonowania (2 razy dziennie)
Mimo : ogromnego zaangażowania (sygnał był potrzebny od razu)
Mimo : obietnic (co pracownik, to co innego obiecał)

Już miał mnie strzelić przysłowiowy **** , i miałem udać się do redakcji MO i sygnał podłączono.
Gdyby nie te moje "nękanie" .. spodziewam się, że bez sygnału pozostałbym nawet 10 dni.

Porażka z działem Obsługi Klienta. Porażka z Działem Technicznym.
Porażka PR na całej linii - zero zaangażowania w pomoc i zrozumienie klienta.

Nie chcę liczyć wszystkich strat, jakie poniosłem - bez dostępu w ciągu praktycznie całego tygodnia do internetu. Wiem jedno: wszystko wszystkim, ale nigdy więcej nie chcę mieć już do czynienia z BOK. Po co on jest? Chyba tylko po to, by procedury cytować - za każdym razem. Mam to gdzieś. Klient jest najważniejszy, a nie ... unikanie rozmowy.

Re: Vectra w Ostrołęce - opinie

: 30 sie 2012, 1:21
autor: pumba
każdy operator ma jakiś określony czas na ponowne uruchomienie jeśli się nie płaci rachunków na czas. jeśli uważasz, że czekałeś zbyt długo napisz reklamacje zapewne sprawdzą czy faktycznie wpłaciłeś w tym samym dniu zaległą kwotę. ciebie ktoś przekręcił na kasę było przykro ale skoro odłączyli sygnał to zaległość zapewne była spora.. zamiast wydawać 70 pln na telefonowanie etc lepiej opłacać rachunki na czas.

Re: Vectra w Ostrołęce - opinie

: 21 wrz 2012, 9:27
autor: Boxxer
pumba pisze:jeśli się nie płaci rachunków na czas
nie to było bezpośrednim powodem i problemem

Re: Vectra w Ostrołęce - opinie

: 26 wrz 2012, 8:28
autor: malykazio
Boxxer pisze:nie to było bezpośrednim powodem i problemem
Jak nie jak tak. Gdybyś zapłacił na czas to nie wyłączyliby sygnału i dalszych problemów byś nie miał.

Re: Vectra w Ostrołęce - opinie

: 08 gru 2012, 15:23
autor: timex166
Czy w Vectrze jest możliwość zmiany IP?

Re: Vectra w Ostrołęce - opinie

: 17 sty 2013, 22:43
autor: kamko
A jak chodzi internet? Czy jak dają te np 10 mb/s to ta prędkość będzie oscylowała w pobliżu czy będzie tylko gdzieś do dwóch mb/s

Re: Vectra w Ostrołęce - opinie

: 20 sty 2013, 11:54
autor: pumba
timex166 pisze:Czy w Vectrze jest możliwość zmiany IP?
Adres IP sam się zmienia.
zależy do czego potrzebna jest ci zmiana adresu IP.
kamko pisze:A jak chodzi internet? Czy jak dają te np 10 mb/s to ta prędkość będzie oscylowała w pobliżu czy będzie tylko gdzieś do dwóch mb/s
Jeżeli twój sprzęt (laptop, PC) nie działa na zasadzie "zombi" to z 10 mb/s masz 10 mb/s.