Play w Kupcu
Play w Kupcu
witam
Zakupilem telefon w play poprzez kuriera , telefon przyszedl odebralem paczkie na drugi dzien zaczalem testowc fona , okazalo sie ze nie dziala aparat oraz kamera.NA stepnego dnia poszlem do siedziby PLAY w KUPCU z reklamacja , oddalem telefon Pan poinformowal mnie ze w ciagu maks 3 tygodni telefon bedzie naprawiony i zadzwoni do mnie jak telefon bedzie do odbioru.Czekalem ponad 4 tygodnie bez zadnego odzewu z Firmy PLAY, wiec poszlem do siedziby ,byla juz inna PANI ktora pyta mnie sie dlaczego przyszlem skoro nikt nie dzwonil, pokazalem pani ze ponad 4 tygodnie temu oddalem telefon.Wiec spojrzala w swojego Pceta i nic nie mogla powiedziec bo nie wiedziala co sie dzieje z moim telefonem, zadzwonila do dzialu reklamacji i dowiedziala sie ze od tego momentu musze czekac nstepne 3tygodnie na nowy telefon, poszlem z kwitkiem i i informacja ze Pani zadzowni do mnie jak telefon dotrze do salonu play, pogodzilem sie .Czekalem 2 tygodnie ponownie poszlem do salonu ,oczywiscie ktos inny ponownie mnie obsluzyl i stwierdzil ze musze doniesc podelko i reszte akcesorii i telefon bedzie wymieniony na inny model i musze ponownie czekac!!! A wiec reasumujac czekam juz ponad 6 tygodni nie mam telefonu i nikt nieiwe kiedy bedzie gotowy do odebrania , podejrzewam gdy nie moje nachodzenie firmy Play nikt by nie zadzwonil do mnie i nie poinformowal o przebiegu sprawy!!!
Zakupilem telefon w play poprzez kuriera , telefon przyszedl odebralem paczkie na drugi dzien zaczalem testowc fona , okazalo sie ze nie dziala aparat oraz kamera.NA stepnego dnia poszlem do siedziby PLAY w KUPCU z reklamacja , oddalem telefon Pan poinformowal mnie ze w ciagu maks 3 tygodni telefon bedzie naprawiony i zadzwoni do mnie jak telefon bedzie do odbioru.Czekalem ponad 4 tygodnie bez zadnego odzewu z Firmy PLAY, wiec poszlem do siedziby ,byla juz inna PANI ktora pyta mnie sie dlaczego przyszlem skoro nikt nie dzwonil, pokazalem pani ze ponad 4 tygodnie temu oddalem telefon.Wiec spojrzala w swojego Pceta i nic nie mogla powiedziec bo nie wiedziala co sie dzieje z moim telefonem, zadzwonila do dzialu reklamacji i dowiedziala sie ze od tego momentu musze czekac nstepne 3tygodnie na nowy telefon, poszlem z kwitkiem i i informacja ze Pani zadzowni do mnie jak telefon dotrze do salonu play, pogodzilem sie .Czekalem 2 tygodnie ponownie poszlem do salonu ,oczywiscie ktos inny ponownie mnie obsluzyl i stwierdzil ze musze doniesc podelko i reszte akcesorii i telefon bedzie wymieniony na inny model i musze ponownie czekac!!! A wiec reasumujac czekam juz ponad 6 tygodni nie mam telefonu i nikt nieiwe kiedy bedzie gotowy do odebrania , podejrzewam gdy nie moje nachodzenie firmy Play nikt by nie zadzwonil do mnie i nie poinformowal o przebiegu sprawy!!!
Re: PLAY W KUPCU .UWAGA NIKT NIc NIE WIE
takie sprawy zdarzają się sporadycznie i przeważnie pewnie wszystko przychodzi na czas i wtedy z play dzwonią tak jak ostatnio i do mnie .
To, że nie zauważyli to normalne , bo tam cały czas personel się zmienia , raz jest ktoś w tym play zaraz na kilińskiego a innego dnia na gorbatowa , i dzięki temu nikt nie patrzy w system jakie reklamacje aktualnie są rozpatrywane
To, że nie zauważyli to normalne , bo tam cały czas personel się zmienia , raz jest ktoś w tym play zaraz na kilińskiego a innego dnia na gorbatowa , i dzięki temu nikt nie patrzy w system jakie reklamacje aktualnie są rozpatrywane
Re: PLAY W KUPCU .UWAGA NIKT NIc NIE WIE
Powiem ci tak obsługa w play jest nie taka zła . Najprawdopodobniej to wina kolesi z serwisu .
Poczekaj jeszcze na ten telefon a jak nie to przejdź się do
Rzecznika praw konsumentów Andrzej Bednarczyk - Miejski Rzecznik Konsumentów
ul. Kościuszki 45, pokój 1, tel. +48 (29) 764 68 11 w. 324 na pewno pomoże i telefon będziesz miał na 2 dzień i jeszcze ci przeproszą . Wiem co mówię na takie postępowanie firm to tylko rzecznik praw konsumenta .
Poczekaj jeszcze na ten telefon a jak nie to przejdź się do
Rzecznika praw konsumentów Andrzej Bednarczyk - Miejski Rzecznik Konsumentów
ul. Kościuszki 45, pokój 1, tel. +48 (29) 764 68 11 w. 324 na pewno pomoże i telefon będziesz miał na 2 dzień i jeszcze ci przeproszą . Wiem co mówię na takie postępowanie firm to tylko rzecznik praw konsumenta .
Re: Play w Kupcu
Poczekam cierpliwe do 3 tygodni od daty 22.09.2011 tak jak pani mnie zapewnila .Jesli do tej daty nie bedzie telefony , przejde sie do RZECZNIKA KonsumentÓw.
Re: Play w Kupcu
mi na gorbatowa trzymają już 2 miesiące i karzą dalej czekać... play w tej kwestii to żal, ale jako koszty połączeń, abonamentów itd. to akurat najlepszy operator
Re: Play w Kupcu
Bo przede wszystkim telefony najlepiej oddawać bezpośrednio do serwisów, a nie do operatorów.
Re: Play w Kupcu
Tak o tym dobrze wiem.Tylko ze mnie nie intereuje zaden serwis tylko firma w ktorej podpisalem umowe i nie wywiazala sie z niej , zamaist sprawnego telefonu dostalem szrota nie dzialajacego i jeszcze problemy robia , a rachunki trzeba placic nawet jak nie dzownie z tego bubla.netespl pisze:Bo przede wszystkim telefony najlepiej oddawać bezpośrednio do serwisów, a nie do operatorów.
Re: Play w Kupcu
Po prawie 8 tygodniach oczekiwania , odzyskalem telefon , wymieniono na nowy z SAMSUNGA I5700 na GALAXY mini.
Re: Play w Kupcu
Czyli wszystko dobrze sie skonczylo