Strona 1 z 1

Re: YNET obsługa klienta

: 19 kwie 2012, 14:01
autor: alpacino
Jeśli chodzi o uwagi, to proponuję :)
1.Zamieszczać na Waszym forum wszelkie informacje o braku neta z powodu modernizacji lub jakiejś awarii (ostatnio zaczęło się to pojawiać, więc to jest na plus).
2.Zamieszczać na forum informacje o zmianie numerów Waszych kont bankowych oraz przesłać tę informację na maila klienta.
3.Wysyłać na maila potwierdzenie wystawienia faktury (to robicie więc jest na plus).
4.Poprosić jeszcze raz klientów Ynet o wysłanie aktualnych danych teleadresowych, jeśli klient tego nie zrobi to jego problem ;)

pozdrawiam

Re: YNET obsługa klienta

: 19 kwie 2012, 21:19
autor: Modzel
Dostałem sms-a na swój telefon z informacją o wystawieniu faktury - konta do wpłaty i jestem :-) za tę informację.

Re: YNET obsługa klienta

: 19 kwie 2012, 22:21
autor: a1257a
Proponuje określić się kiedy na danej ulicy będzie telewizja, a nie ciągłe odpowiedzi "nie wiemy".

Re: YNET obsługa klienta

: 02 maja 2012, 16:49
autor: morus
a1257a pisze:Proponuje określić się kiedy na danej ulicy będzie telewizja, a nie ciągłe odpowiedzi "nie wiemy".
Wiesz, ciężko podać konkretne daty, mam nadzieje że do końca roku tv będzie dostępna w każdym bloku. W tej chwili mamy tv w 60% bloków, niewiele zostało

Pozdr

Re: YNET obsługa klienta

: 04 maja 2012, 9:07
autor: nightstyle
Co z Internetem w bloku przy ul. Gomulickiego 7??

Re: YNET obsługa klienta

: 06 maja 2012, 12:09
autor: a1257a
morus pisze:
a1257a pisze:Proponuje określić się kiedy na danej ulicy będzie telewizja, a nie ciągłe odpowiedzi "nie wiemy".
Wiesz, ciężko podać konkretne daty, mam nadzieje że do końca roku tv będzie dostępna w każdym bloku. W tej chwili mamy tv w 60% bloków, niewiele zostało

Pozdr
tylko że te 60% robicie już 2 lata, czyli za kolejne 2 lata będą wszystkie. W tym czasie ludzie pozakładają sobie Vectre.

Re: YNET obsługa klienta

: 06 maja 2012, 16:25
autor: morus
Eee, nie prawda. W każdym miesiącu odpalamy jakiś blok, kilka bloków. W kwietniu odpalilismy 10 bloków w Wojciechowicach. Do końca roku powinny być uruchomione 98% bloków, do 2% ciężko jest cokolwiek zrobić.

pozdr

Re: YNET obsługa klienta

: 08 gru 2012, 21:22
autor: tremendes
ynet jest dobry zawsze trzyma prędkość i chyba uporali się już z nagłymi przerwami w dostarczaniu usługi spowodowanymi czynnikami niezależnymi ale oferta standard 3+ mocno odbiega przelicznikiem ceny do jakości od własnej oferty i od konkurencji w przeliczeniu przy standard 3+ (najtaniej w ofercie na 2 lata) trzeba zapłacić 10zł za 1 megabit(prędkości), w przypadku standard 10+ jest to tylko 4zł za megabit nawet neostrada ma 10mbit za 49zł co daje w przeliczeniu 5zł za 1 megabit.Skąd taka różnica? moim skromny zdaniem za abonament 30zł powinna być prędkość 5 mbit co daje przelicznik 6zł za 1 mbit. Przelicznik jest dalej niekorzystny ale już nie tak rażąco.

Re: YNET obsługa klienta

: 10 gru 2012, 21:08
autor: Instruktor_Marcin
@tremendes.
Przy porównaniu cen Ynetu do TPSA zapomniałeś o dwóch sprawach.
Po pierwsze kwota 49zł za 10Mb/s to nie jest cała wysokość abonamentu w TPSA, gdyż trzeba jeszcze dopłacić za telefon a w razie jego braku doliczyć dodatkowo 28 złotych miesięcznie za tzw. utrzymanie linii. Czyli za sam dostęp do Internet o prędkości do 10Mb/s w TSPA zapłacisz 77 złotych, czyli według twojego sposobu liczenia powinno być to 7,7zł za Mb/s.
Po drugie prędkość powyżej 6 Mb/s w sieci TPSA jest dostępna jedynie na około 90% ich łączy, czyli nie każdy może mieć 10Mb/s. Tyle, że akurat tę kwestię w mieście można praktycznie pominąć. Chociaż jeżeli dobrze pamiętam to pod mój adres mogą dostarczać prędkość maksymalnie około 8Mb/s, gdyż linia telefoniczna ma długość blisko 2km a położona została jeszcze w PRL'u.

Co do przelicznika Mb/s to uwzględnij jeszcze koszty stałe (prąd, serwis, amortyzacja sprzętu sieciowego, itp.), które tak jak w TPSA za utrzymanie linii są ponoszone przez operatora niezależnie od wykupionej opcji transferu i wtedy nie wyjdą tobie tak wielkie rozbieżności. Przykładowo przy założeniu kosztów stałych na poziomie 20 złotych brutto cena za Mb/s przy opcji 3+ wynosi 3,3zł (35-20/3) a opcji 10+ 2 złote za Mb/s.

W KTH przy niższych kosztach funkcjonowania (brak PPPoE oraz w wielu lokalizacjach światłowodów doprowadzonych do budynków,czyli tzw FTTB) ten przelicznik wygląda jeszcze mniej korzystnie. Opcja 4Mb/s za 35zł/miesięcznie przy koszcie utrzymania sieci wynoszącym 15 złotych to 5zł za Mb/s a kolejna opcja 16Mb/s za 45 zł to tylko 1,9zł za Mb/s. Z litości nie wyliczę tego przelicznika dla opcji 1Mb/s za 29 złotych.