Nieoznakowane miejsce płatnego parkowania

Polityka, wydarzenia, opinie, problemy, komunikacja
behindblueeyes
starszy chorąży
Posty: 472
Rejestracja: 02 maja 2012, 11:46
Lokalizacja: WO :-)

Nieoznakowane miejsce płatnego parkowania

Post autor: behindblueeyes »

W dniu dzisiejszym oczy przecierałem ze zdumienia, wyjmując wezwanie do zapłaty za parking w nieoznakowanym miejscu, w kwocie 25 zł. Stałem na parkingu zaledwie niecałe 10 minut. Nie jestem niedzielnym kierowcą, mam prawko od 15 lat. Rozpoznaję jeszcze znaki.

O którym miejscu mowa? Przy ul. Piłsudskiego, obok Centrum Finansowo Ubezpieczeniowego. Jadąc od ulicy Hallera, skręcając w lewo, nie ma na tym konkretnym - małym - parkingu ŻADNEGO znaku. Po rozmowie z pracownikiem wystawiającym wezwanie, spostrzegłem dopiero, w których miejscach są rozlokowane informacje o płatnym parkingu. Nie dostrzeże ich osoba, która chce zrobić opłaty za rachunki w punkcie finansowym. Chyba, że cofnie się kilkanaście metrów, do innego parkingu, przed Urzędem, na rogu ulic Piłsudskiego i Hallera.

Wezwania cofnąć już nie mógł. Dziwne. Nigdy wcześniej nie było z tym problemów, przed latami.

Nie zamierzam oczywiście tego płacić. Przejdę się w wolnym czasie do Biura Obsługi Strefy Płatnego Parkowania ....... Niestrzeżonego. Czy na pewno niestrzeżonego? Jeśli po "minucie" parkowania, na pospiech, już wystawia się bilecik, bo ktoś znaku NIE WIDZIAŁ na oczy? I o nim nigdy nie wiedział?

Numer kontrolera: 204
Godzina: 11.43
antorf
starszy szeregowy
Posty: 78
Rejestracja: 02 sty 2006, 15:23

Re: Nieoznakowane miejsce płatnego parkowania

Post autor: antorf »

pomijając fakt Twojej słusznej uwagi, sprawdź proszę czy ów punkt finansowy ma odpowiednie zabezpieczenia dostosowane do obecnej ustawy o uslugach płatniczych. To jest w twoim interesie...a raczej Twoich pieniędzy. pzdr
elfik
starszy chorąży sztabowy
Posty: 683
Rejestracja: 04 mar 2009, 19:37

Re: Nieoznakowane miejsce płatnego parkowania

Post autor: elfik »