Problem z siecią T-mobile
Problem z siecią T-mobile
Wiem ,że problem był poruszany na stronie MO i forum , ale wklejam korespondencję jaką otrzymałem od T-mobile.
Po długiej rozmowie z konsultantką udało mi się wyciągnąć przydatne informacje , modernizacja trwa dokładnie od 14 listopada i miała trwać około 2 tygodnie , a trwa dalej z racji tego ,że zostały jak to już było pisane wymienione przekaźniki na nowe, ale te okazały się wadliwe bo mają problem z nowym oprogramowaniem , także utrudnienia mogą potrwać jeszcze długo
Dnia Sobota, 19 Stycznia 2013 18:33 <boa@t-mobile.pl> napisał(a)
Witam
Dziękuję za korespondencję.
Na wstępie ponownie przepraszam za utrudnienia.
Podkreślę jednak, że dzięki modernizacji i ponownej optymalizacji, zasięg oraz wydajność sieci zostaną znacznie poprawione, co będzie odczuwalne dla Klientów T-Mobile. Ponadto Klienci będą mieli dostęp do szerszego wachlarza usług.
Jednocześnie zapewniam iż dokładamy wszelkich starań aby czas modernizacji był możliwie najkrótszy.
Odnosząc się do Pańskiej prośby dotyczącej rekompensaty proponuję 10% upust od opłaty abonamentowej na jeden cykl rozliczeniowy dla każdego z numerów.
Podkreślę, że opisywana sprawa dotyczy trudności z wykonywaniem połączeń a nie braku możliwości korzystania z telefonów.
Jeśli przyjmuje Pan wyżej wymienioną propozycję proszę o ponowienie korespondencji wraz z dyspozycją.
Z pozdrowieniami
Anna W................
Biuro Obsługi Abonenta
Polska Telefonia Cyfrowa S.A.
Najbardziej podoba mi się stwierdzenie :
"Podkreślę, że opisywana sprawa dotyczy trudności z wykonywaniem połączeń a nie braku możliwości korzystania z telefonów."
Tak mnie to rozbawiło, że już chyba nie będę ich męczył
Po długiej rozmowie z konsultantką udało mi się wyciągnąć przydatne informacje , modernizacja trwa dokładnie od 14 listopada i miała trwać około 2 tygodnie , a trwa dalej z racji tego ,że zostały jak to już było pisane wymienione przekaźniki na nowe, ale te okazały się wadliwe bo mają problem z nowym oprogramowaniem , także utrudnienia mogą potrwać jeszcze długo
Dnia Sobota, 19 Stycznia 2013 18:33 <boa@t-mobile.pl> napisał(a)
Witam
Dziękuję za korespondencję.
Na wstępie ponownie przepraszam za utrudnienia.
Podkreślę jednak, że dzięki modernizacji i ponownej optymalizacji, zasięg oraz wydajność sieci zostaną znacznie poprawione, co będzie odczuwalne dla Klientów T-Mobile. Ponadto Klienci będą mieli dostęp do szerszego wachlarza usług.
Jednocześnie zapewniam iż dokładamy wszelkich starań aby czas modernizacji był możliwie najkrótszy.
Odnosząc się do Pańskiej prośby dotyczącej rekompensaty proponuję 10% upust od opłaty abonamentowej na jeden cykl rozliczeniowy dla każdego z numerów.
Podkreślę, że opisywana sprawa dotyczy trudności z wykonywaniem połączeń a nie braku możliwości korzystania z telefonów.
Jeśli przyjmuje Pan wyżej wymienioną propozycję proszę o ponowienie korespondencji wraz z dyspozycją.
Z pozdrowieniami
Anna W................
Biuro Obsługi Abonenta
Polska Telefonia Cyfrowa S.A.
Najbardziej podoba mi się stwierdzenie :
"Podkreślę, że opisywana sprawa dotyczy trudności z wykonywaniem połączeń a nie braku możliwości korzystania z telefonów."
Tak mnie to rozbawiło, że już chyba nie będę ich męczył
Re: Problem z siecią T-mobile
Napisze coś ciekawego i zarazem smiesznego.Kolega zadzwonił dziś do t-mobile (ma na karte)i poinformował że ma problemy z połączeniami , a to niesłyszy , musi powtarzać słowa itp., pani powiedziała cytuje Prosze naładować sobie konto a jeśli nie pomoże wyłączyć telefon i ponownie włączyc koniec cytatu,
Re: Problem z siecią T-mobile
A może ktoś obeznany w temacie odpowie, czy jest w tym przypadku podstawa- dla nas wszystkich- do zerwania umowy z winy operatora, bo jeżeli oni -T-mobile- świadczą usługę , która nie jest dla nas wykonywana z ich winy ,to czy mamy podstawę zerwać umowę bez żadnych dodatkowych kosztów z naszej strony?
Re: Problem z siecią T-mobile
Z tego co wiem jeśli chcesz zmienić operatora teraz ( problemy z połączeniami ) i odpowiada ci play to oni wszystko załatwia za ciebie.
Re: Problem z siecią T-mobile
10%??
Śmiechu warte!
Ja napisałam im co myślę o tych ciągłych przerwach i problemach, to dali mi 25% na 3 m-ce... Aaaa i obiecali, że problem się skończy 9 grudnia...
Już przygotowuję kolejną reklamację.
Z chęcią zmieniłabym sieć już teraz, chociaż umowa kończy się za kilka miesięcy. Ktoś z Was próbował to zrobić?
Śmiechu warte!
Ja napisałam im co myślę o tych ciągłych przerwach i problemach, to dali mi 25% na 3 m-ce... Aaaa i obiecali, że problem się skończy 9 grudnia...
Już przygotowuję kolejną reklamację.
Z chęcią zmieniłabym sieć już teraz, chociaż umowa kończy się za kilka miesięcy. Ktoś z Was próbował to zrobić?
Re: Problem z siecią T-mobile
tak, mozesz rozwiazac umowe z winy operatora i nie poniesiesz zadnych dodatkowych kosztow dla ery, no chyba ze jakies koperty+znaczki zeby cos do nich wyslac np. pisemną rezygnacjęModzel pisze:A może ktoś obeznany w temacie odpowie, czy jest w tym przypadku podstawa- dla nas wszystkich- do zerwania umowy z winy operatora, bo jeżeli oni -T-mobile- świadczą usługę , która nie jest dla nas wykonywana z ich winy ,to czy mamy podstawę zerwać umowę bez żadnych dodatkowych kosztów z naszej strony?
Re: Problem z siecią T-mobile
Ja wybieram się do nich we wtorek osobiście z reklamacją. Jeśli będą oporni to nawet będę chciał rozwiązać umowę. W T-mobail mam trzy numery jeden z nich już od 15 lat. Zobaczymy co powiedzą. Po wizycie podzielę się wrażeniami, a zapewne takie będą.
Re: Problem z siecią T-mobile
Osobiście w Ostrołęce nic nie załatwisz -bo to tylko salon sprzedaży , w moim pierwszym poście masz adres e-mail boa@t-mobile.pl ,na który należy wysłać zażalenie , ja mam 4 numery w T-mobile , a dwa z nich już dobre 12 lat.
Re: Problem z siecią T-mobile
no własnie, będą kazali napisać reklamację pisemnie i złożyć u nich - czas odpowiedzi do 30 dni. Lepiej napisać przez iboa lub maila, tak jak radzi Modzel Wtedy odpisują szybciej. A efekt ten sam.Modzel pisze:Osobiście w Ostrołęce nic nie załatwisz -bo to tylko salon sprzedaży , w moim pierwszym poście masz adres e-mail boa@t-mobile.pl ,na który należy wysłać zażalenie , ja mam 4 numery w T-mobile , a dwa z nich już dobre 12 lat.
Re: Problem z siecią T-mobile
Byłem, złożyłem reklamację pisemną na trzy numery tel. Bardzo miła pani wytłumaczyła jak, co i z czym. Zadając pytanie czy szybciej będzie załatwiona sprawa jeśli będzie napisana u nich osobiście czy przez BOA, odpowiedziała że pisemna reklamacja złożona i nich będzie szybciej rozpatrzona. Więc pozostało tylko cierpliwie czekać na efekt.
Re: Problem z siecią T-mobile
A w którym to punkcie czy salonie zachowała się jeszcze jakaś Pani, która ma cierpliwość tłumaczyć klientom marną jakoś usług T-mobile?gutek pisze:Bardzo miła pani wytłumaczyła jak, co i z czym.
Re: Problem z siecią T-mobile
Kto jeszcze korzysta z usług tego śmiesznego T-Mobile Drogo, nieatrakcyjne oferty,jedynie chyba jadą na opinii ,ze niby wszedzie zasieg mają. Kiedyś miałem Erę chyba z 6 lat ale w porę zrezygnowałem z tych ich usług i przeszedłem do Play i nie narzekam już 4 rok
Re: Problem z siecią T-mobile
gutek pisze:Byłem, złożyłem reklamację pisemną na trzy numery tel. Bardzo miła pani wytłumaczyła jak, co i z czym. Zadając pytanie czy szybciej będzie załatwiona sprawa jeśli będzie napisana u nich osobiście czy przez BOA, odpowiedziała że pisemna reklamacja złożona i nich będzie szybciej rozpatrzona. Więc pozostało tylko cierpliwie czekać na efekt.
mi powiedziała coś innego - lepiej pisać na iboa, a z tym, że ja reklamowałam też numery na kartę . Reklamacje na numery abonamentowe/mix rozpatrują rzeczywiście na miejscu
Re: Problem z siecią T-mobile
Na Gorbatowa przy rondzie....
Re: Problem z siecią T-mobile
Właśnie dostałem sms-a odnośnie złożonej reklamacji. " Uprzejmie informujemy, że pismo dotyczące Pana sprswy zgłoszonej w dniu 22.01.2013 zostało wysłane do Pana pocztą".
Teraz tylko ciekawe jak jest odpowiedź.
Teraz tylko ciekawe jak jest odpowiedź.
Re: Problem z siecią T-mobile
Ja wysyłałem reklamację przez i-BOA i dostałem od mailem odpowiedź. A odpowiedź pewnie będzie taka: Wyjaśniam, że zgodnie z informacjami uzyskanymi z Działu Technicznego prace modernizacyjne nadajników w Pana lokalizacji dobiegają końca obecnie prowadzane są już jedynie prace optymalizacyjne nowo skonfigurowanej sieci. Zdaje sobie sprawę, że podczas modernizacji sieci możliwe były sytuacje w których korzystanie z naszej sieci było utrudnione.
Re: Problem z siecią T-mobile
25% zniżki od abonamentu na dwa numery przez okres 3 miesięcy i 40 jednostek na telefon na kartę
No i było warto
No i było warto
Re: Problem z siecią T-mobile
Czyli taki standard. Wszystkim wystarczająco marudnym klientom dają coś w ten deseń
-
- szeregowy
- Posty: 32
- Rejestracja: 08 cze 2011, 21:23
Re: Problem z siecią T-mobile
Powiem tyle - dziś od rana w miejscowości Aleksandrowo (gm. Lelis) nie można ani wykonać połączenia, ani nikt nie może się do mnie dodzwonić. Po piętnastu minutach czekania w kolejce aby porozmawiać z konsultantem, za które musiałem de facto zapłacić powiedzieli mi, że występują problemy i może to potrwać 60 godzin.
Jeśli ktokolwiek wie, jakich należy dokonać czynności, aby zerwać z nimi umowę nie ponosząc żadnych konsekwencji to proszę o informację. Wolę przepłacać u konkurencji, ale być zawsze dostępny pod telefonem niż "bujać się" z timobajl.
Jeśli ktokolwiek wie, jakich należy dokonać czynności, aby zerwać z nimi umowę nie ponosząc żadnych konsekwencji to proszę o informację. Wolę przepłacać u konkurencji, ale być zawsze dostępny pod telefonem niż "bujać się" z timobajl.
-
- szeregowy
- Posty: 32
- Rejestracja: 08 cze 2011, 21:23
Re: Problem z siecią T-mobile
Ponoć to ma znaczenie - umowa na firmę.
Re: Problem z siecią T-mobile
Pomimo zapewnień operatora, ja nadal mam problemy z siecią t-m. Dzisiaj znowu od rana zrywa połaczenia i cisza w słuchawce. Myślałam, że to problem w orange, ale dzwoniąc nawet na stacjonarny czy do plusa jest dokładnie to samo. Macie podobnie?
Re: Problem z siecią T-mobile
Mam to samo. W czasie rozmowy nagle panuje cisza w słuchawce, nic nie słyszę. Potem nagle znów pojawia się głos. Już myślałem, że to wina mojego telefonu.
Re: Problem z siecią T-mobile
Miałem to też kilka dni temu. Zdarzyło się raz, więc zbagatelizowałem.
Re: Problem z siecią T-mobile
kurcze, znowu mi coś przerywa ciągle w takcie rozmów... ja nie wiem czy to wina mojego telefonu czy ktoś z Was ma nadal problem z t-mobile??
Re: Problem z siecią T-mobile
Mam, ale podejżenie też pada na telefon bo na innym jest -póki co- dobrze.
A może po tym ostanim ich grzebaniu w sieci namieszli coś, że niektóre nienajnowsze telefony mają takie problemy ?
A może po tym ostanim ich grzebaniu w sieci namieszli coś, że niektóre nienajnowsze telefony mają takie problemy ?