Vectra - Internet - Problemy techniczne

Polityka, wydarzenia, opinie, problemy, komunikacja
Awatar użytkownika
mIcHaLos
starszy sierżant
Posty: 334
Rejestracja: 19 maja 2005, 17:56
Lokalizacja: OsTrOłęKa

Vectra - Internet - Problemy techniczne

Post autor: mIcHaLos »

Witam

Czy wy również u siebie macie problemy techniczne z dostępem do internetu (Vectra?)

Ja od piątku późnego wieczora straciłem sygnał na modemie

Z góry dzięki za info
Pozdrawiam
netespl
starszy sierżant
Posty: 316
Rejestracja: 02 gru 2009, 17:31

Re: Vectra - Internet - Problemy techniczne

Post autor: netespl »

U mnie zero problemów.
Awatar użytkownika
Mies
starszy sierżant
Posty: 315
Rejestracja: 26 lis 2006, 0:05
Lokalizacja: Ostrołęka

Re: Vectra - Internet - Problemy techniczne

Post autor: Mies »

u mnie też wszystko śmiga na bogatości, jak coś jest modernizowane to dostaje smsa albo maila od vectry.
aga1009
kapral
Posty: 116
Rejestracja: 26 lis 2008, 9:25

Re: Vectra - Internet - Problemy techniczne

Post autor: aga1009 »

Awaria może tylko w Twoim bloku lub u ciebie,bo u mnie też ok.Dzwoń na pomoc to ci powiedzą i zgłaszaj awarię.
Sarcev
starszy sierżant
Posty: 304
Rejestracja: 19 maja 2005, 17:48
Lokalizacja: oka

Re: Vectra - Internet - Problemy techniczne

Post autor: Sarcev »

Wszystko śmiga jak należy.
Awatar użytkownika
mIcHaLos
starszy sierżant
Posty: 334
Rejestracja: 19 maja 2005, 17:56
Lokalizacja: OsTrOłęKa

Re: Vectra - Internet - Problemy techniczne

Post autor: mIcHaLos »

Już ok - sygnał powrócił ;) Ale dzięki za odpowiedzi ! Chociaż wiem że to problem gdzieś w okolicy a nie na szerszą skale.
Dzięki !
Koneserka
szeregowy
Posty: 46
Rejestracja: 02 sie 2013, 16:34

Re: Vectra - Internet - Problemy techniczne

Post autor: Koneserka »

Jasne. Za każdym razem są takie tłumaczenia. Zrezygnowałam z Vectry. Dość miałam użerania się z działem obsługi klienta. Od samego początku u mnie były problemy. Wpierw spóźnienie godzinne montera, choć prosiłam o punktualność. Sprawę olano. Potem przerwy w sygnale, dochodzące nawet do około 3 godzin. A jak z mężem się nie zrozumiałam i przeoczyliśmy płatność z rachunkiem, to potem po uregulowaniu płatności chyba z tydzień czekaliśmy na podłączenie. Żenada jednym słowem mówiąc. Już dawno kopnęłam ich w tyłek.
ODPOWIEDZ