Sklep internetowy Nadii
Sklep internetowy Nadii
Jestem zbulwersowana obsługą sklepu internetowego Nadii z Ostrołęki. Zamówiłam tu krzesła do kuchni. Gdy rozpakowałam je w obecności kuriera okazało się, że stelaże są zardzewiałe, a jedno z nich ma wykrzywioną nogę do środka, tak że trudno byłoby na nim usiąść. Zadzwoniłam zaraz do sklepu i cóż się okazało? Pana, który odebrał telefon nie interesowało to, że zgłaszam reklamację, wg niego miałam sobie przyspawaną nogę odgiąć- sklep nie przyjmuje reklamacji. Sprawdziłam na stronie regulamin sklepu do którego odesłał mnie właściciel i co? ... ani słowa o możliwości złożenia reklamacji. Jestem zbulwersowana takim postępowaniem i potraktowaniem w ten sposób klienta. Tak jak obiecałam Panu który ze mną rozmawiał wyrażam swoją opinię o tym sklepie i przestrzegam - NIE RÓBCIE W TYM SKLEPIE ZAKUPÓW BO ZAKUPICIE BUBEL KTÓREGO NAWET NIE BĘDZIE MOŻNA ZWRÓCIĆ. Jolanta z Wolsztyna
Re: sklep internetowy Nadii
Pisz na jakimś ogólnokrajowym bo tu "Nasze miasto". I czym prędzej zapoznaj się z prawami nabywcy przy umowach zawieranych na odległość.
Re: Sklep internetowy Nadii
trzeba było nie odbierać paczki , i spisać protokół przy kurierze..
www.itspecialist.pl
Re: Sklep internetowy Nadii
Zgadza się fooxes, należy sprawdzić paczkę przy kurierze i gdy jest uszkodzona spisać protokół szkody, a nie obwiniać sprzedawców - również jakiś czas temu sprzedawałam na jednym portalu i bardzo irytowali mnie klienci od których musiałam słuchać obelg za zniszczony towar przez firmę spedycyjną.
Re: Sklep internetowy Nadii
Oczywiście spisałam protokół ale nie była to wina firmy przewozowej. Jeśli chodzi o zapakowanie towaru też można by wiele mówić. Razem z panem, który doręczył paczkę zrobiliśmy zdjęcie i oczywiście będę ubiegać się o wymianę towaru. Nie pisałabym tego gdyby właściciel sklepu potraktowałby mnie inaczej ( błędy mogą się przecież zdarzyć - to rzecz ludzka) ale jeśli ktoś umywa ręce i nie zamierza kiwnąć palcem żeby ten błąd naprawić to już nie mieści mi się w głowie. Piszę na forum Ostrołęki żeby wszyscy mieszkańcy waszego miasta dowiedzieli się jak nieuczciwie postępują niektórzy właściciele sklepów internetowych.
Re: Sklep internetowy Nadii
Przy umowie zawartej poza siedzibą sprzedawcy masz 10 dni na poinformowanie go o odstąpieniu od umowy i kolejne 14 dni na odesłanie towaru. Jeżeli przekroczysz ten termin to zostaje jeszcze rękojmia.
Używaj ogonków.
Wolisz robić komuś łaskę, czy robic komus laske?
Wolisz robić komuś łaskę, czy robic komus laske?
Re: Sklep internetowy Nadii
Rękojmia obowiązuje od ręki, z tego, co wiem. Ale sprzedawcy robią wszystko, by wprowadzić w błąd konsumenta, nie informując go o jego prawach. A co do tego sklepu internetowego, czym on się zajmuje? Bo znalazłam w sieci, ale w zupełnie innej branży i z innym asortymentem. Warto byłoby uściślić, by komuś nie zrobić bubla.