Opinie na temat Akademi humanistycznej w Pułtusku

Jaką szkołę wybrać?, korepetycje, języki obce, studia w Ostrołęce
pipetka
szeregowy
Posty: 2
Rejestracja: 01 cze 2010, 10:12

Opinie na temat Akademi humanistycznej w Pułtusku

Post autor: pipetka »

Witam. Planuje podjąć studia w tej szkole? czy ktoś ją skończył? prosze o opinie.

A może ktoś z ostrołęki się wybiera tam na studia w tym roku?
kokoszka
starszy szeregowy
Posty: 56
Rejestracja: 18 lip 2008, 23:37

Re: Opinie na temat Akademi humanistycznej w Pułtusku

Post autor: kokoszka »

obecnie studiuję tam filologię polską i muszę powiedzieć, że uczelnia bardzo dobrze wyposażona, wykładowcy z najwyższymi tytułami naukowymi a i ogólnie jest miło...ach ten bar na dole...mniam :)
Awatar użytkownika
Locofoco
szeregowy
Posty: 37
Rejestracja: 12 lut 2010, 19:59

Re: Opinie na temat Akademi humanistycznej w Pułtusku

Post autor: Locofoco »

Polecam. Kadra z uczelni warszawskich. Szkoła jest dobrze wyposażona, zajęcia ciekawe.
“Do not be anxious about anything, but in everything, by prayer and petition, with thanksgiving, present your requests to God.”
realista85

Re: Opinie na temat Akademi humanistycznej w Pułtusku

Post autor: realista85 »

Kilkoro moich znajomych ukończyło tam pedagogikę , i od roku szuka pracy w Ostrołęce ; w swoim zawodzie:)
Szukają nadal, więc sam nie wiem , czy to taka dobra uczelnia.
Już lepiej wybierz , jakiś kierunek na studiach zaocznych na UWM w Olsztynie.
Pozdrawiam:)
aristo
szeregowy
Posty: 5
Rejestracja: 05 sie 2010, 0:45

Re: Opinie na temat Akademi humanistycznej w Pułtusku

Post autor: aristo »