odnośnie - 22-latka z USA będzie uczyć angielskiego w III LO

Jaką szkołę wybrać?, korepetycje, języki obce, studia w Ostrołęce
leon8107
starszy szeregowy
Posty: 56
Rejestracja: 25 paź 2005, 9:27

odnośnie - 22-latka z USA będzie uczyć angielskiego w III LO

Post autor: leon8107 »

witam
jestem zainteresowany nauczeniem języka angielskiego, gdzie i kiedy można zapisać się na ten angielski "22-latka z USA będzie uczyć angielskiego w III LO"
pozdrawiam
leo
malykazio
starszy chorąży sztabowy
Posty: 1133
Rejestracja: 17 lis 2007, 20:43
Lokalizacja: WOŚna

Re: odnośnie - 22-latka z USA będzie uczyć angielskiego w II

Post autor: malykazio »

leon8107 pisze:jestem zainteresowany nauczeniem języka angielskiego, gdzie i kiedy można zapisać się na ten angielski "22-latka z USA będzie uczyć angielskiego w III LO"
Ale czy to taka rewelacja? To tak jakbyś Ty miał cudzoziemca uczyć polskiego. Niby zdania sklecać umiemy, nawet może nam to nieźle wychodzić, ale nauka języka to coś więcej. Czy byłbyś w stanie całej gramatyki kogoś nauczyć? Albo czy pamiętasz cokolwiek z naszej gramatyki, jakieś zasady itd? No, chyba, że chcesz się tylko osłuchać, to można spróbować. Poza tym amerykański angielski jest nieco inny od tego angielskiego angielskiego...
-rj-
szeregowy
Posty: 20
Rejestracja: 19 maja 2005, 16:34

Re: odnośnie - 22-latka z USA będzie uczyć angielskiego w II

Post autor: -rj- »

Tak - jest to rewelacja! Uczestniczyłem w tych zajęciach kilka lat temu, gdy przygotowywałem się do matury. Rewelacja polega na tym, że prócz zajęć spędzaliśmy z nauczycielami - studentami (wtedy była ich trójka) masę czasu wolnego, tak po prostu. Wspólne imprezy, zupełny luz, codzienny kontakt z językiem - efekty były bardziej niż zadowalające, szczególnie w swobodzie mówienia. Serdecznie polecam!
netespl
starszy sierżant
Posty: 316
Rejestracja: 02 gru 2009, 17:31

Re: odnośnie - 22-latka z USA będzie uczyć angielskiego w II

Post autor: netespl »