AMNESIA MAX Łomza

Wydarzenia, koncerty, sport, itp. z kraju i ze świata
Feeekey
szeregowy
Posty: 42
Rejestracja: 26 lis 2007, 21:58
Lokalizacja: mam to wiedziec?

AMNESIA MAX Łomza

Post autor: Feeekey »

Witam forumowiczy.
Amnesia max to klub, który powstaje w budynku byłej dyskoteki Atom w Łomży.
Po gruntownym remoncie, który jeszcze trwa klub staruje 12.04.2009 r czyli w najbliższe swięta.
Już wkrótce będa widoczne plakaty potwierdzające informacje.
12.04.- Liber i Sylwia Grzeszczak po koncercie Dj Soprano
18.04 - Dj Nakadia i ........
To tylko dwa terminy na zachete :wink: , a dodam ze jeszcze są nie kompletne i wkrtóce zostaną uzupełnione. Wiadomo tez, ze rezydentami klubu zastaną Rod Petersen i moja osoba ( Feekey ), nad wszystkim co dzieje się i będzie się działo czuwa menadżer który wywodzi się z pewnej znanej agencji. Trzeba tez dodać, ze oświetlenie klubu to firma którą jak zawsze trzeba zareklamować - -GRODA (dyskotekowe+ każdy koncert). Bądżcie czujni już niebawem występy takich ludzi jak: Angelo Mike i Jey Delano oraz pewna niecodzienna niespodzianka. :wink:
Piszcie tu swoje opinie i propozycje imprez które sprawia, ze chetnie odwiedzicie ten lokal.
Pozdrawiam Dj Feekey
ps.niebawem kolejne, juz szczegółowe info.
rrr.......
hempgru
sierżant
Posty: 275
Rejestracja: 14 sty 2009, 22:45

Re: AMNESIA MAX Łomza

Post autor: hempgru »

Sylwia Grzeszczak jest spoko :)) tylko ten liber ehh...
RaQ
szeregowy
Posty: 1
Rejestracja: 19 lut 2009, 15:29

Re: AMNESIA MAX Łomza

Post autor: RaQ »

no no wreszcie Feekey :P ciekawie będzie xD
yardoi9
starszy szeregowy
Posty: 94
Rejestracja: 18 lut 2009, 11:13

Re: AMNESIA MAX Łomza

Post autor: yardoi9 »

no i wreszcie coś ruszyło szkoda że az w łomzy ale brawo feekey rezydentem!!!!! :wink:
yardoi9
starszy szeregowy
Posty: 94
Rejestracja: 18 lut 2009, 11:13

Re: AMNESIA MAX Łomza

Post autor: yardoi9 »

Ja chętnie bym posłuchał hazela albo gabriela delgado, albo dodzia i dj sainta z olsztyna
buy-vinyl
szeregowy
Posty: 2
Rejestracja: 15 mar 2009, 19:31

Re: AMNESIA MAX Łomza

Post autor: buy-vinyl »

Kiedy Angelo Mike wystąpi ? Saint z Dodziem też fajnie w x-clubie grali.
GlowA
starszy kapral
Posty: 152
Rejestracja: 23 kwie 2007, 15:39
Lokalizacja: Ostrołęka

Re: AMNESIA MAX Łomza

Post autor: GlowA »

ehh szkoda że Łomża ... :/ ale cóż , skoro się pytacie kogo tu sprowadzić ja chętnie przejechał bym się na : Carla Roca , Dave Schiemann , Jacek Sienkiewicz , Marcin Czubala , Sebastian Sand , Siasia i to chyba tyle z naszych polskich artystów jak sobie przypomnę może coś napisze :) A planujecie kogoś z zagranicy ściągać ??
Feeekey
szeregowy
Posty: 42
Rejestracja: 26 lis 2007, 21:58
Lokalizacja: mam to wiedziec?

Re: AMNESIA MAX Łomza

Post autor: Feeekey »

Jak narazie z zagranicy tak jak widac dj nakadia no i jey delano. Co wiecej mozna napisac sa napewno ambicje ale narazie to tajemnica, cierpliwosci :wink: Info bedzie na biezaco 2 tygodnie wstecz. Pozdrawiam.
rrr.......
GlowA
starszy kapral
Posty: 152
Rejestracja: 23 kwie 2007, 15:39
Lokalizacja: Ostrołęka

Re: AMNESIA MAX Łomza

Post autor: GlowA »

a no tak ta nakadia to fajna sztuka ciekawe jak gra :) no powodzenia w projekcie aby wyszło jak najlepiej może w przyszłości w Ostrołęce powstanie coś podobnego :)
yardoi9
starszy szeregowy
Posty: 94
Rejestracja: 18 lut 2009, 11:13

Re: AMNESIA MAX Łomza

Post autor: yardoi9 »

Ja bym z chęcią posłuchał bym dj Shimka z Słowacij koleś jest spoko !!!
buy-vinyl
szeregowy
Posty: 2
Rejestracja: 15 mar 2009, 19:31

Re: AMNESIA MAX Łomza

Post autor: buy-vinyl »

Wstęp od 18 lat ?
Feeekey
szeregowy
Posty: 42
Rejestracja: 26 lis 2007, 21:58
Lokalizacja: mam to wiedziec?

Re: AMNESIA MAX Łomza

Post autor: Feeekey »

Tak zgadza sie wstep maja tylko osoby pelnoletnie, przy wejsciu beda osoby odpowiedzialne za selekcje. Nie wejda osoby ktore beda ubrane w dresy itp. Jesli chodzi o Angelo Mike-a info wkrotce.
rrr.......
boo
starszy szeregowy
Posty: 84
Rejestracja: 10 cze 2005, 6:09

Re: AMNESIA MAX Łomza

Post autor: boo »

Feeekey pisze:Tak zgadza sie wstep maja tylko osoby pelnoletnie, przy wejsciu beda osoby odpowiedzialne za selekcje. Nie wejda osoby ktore beda ubrane w dresy itp. Jesli chodzi o Angelo Mike-a info wkrotce.
mam nadzieje że nie są to tylko przechwałki- to problem który przerasta wielu miejscowych bossów mających dyskoteki...
Awatar użytkownika
Soul
młodszy chorąży
Posty: 369
Rejestracja: 08 lis 2005, 9:29
Lokalizacja: z piekła

Re: AMNESIA MAX Łomza

Post autor: Soul »

to jak chłopcy wszyscy mają się ubrać w spodnie w kancik przecież większość chodzi w szerokich
Z prawdziwą miłością jest jak z duchami - wszyscy o nich mówią, ale mało kto je widział.
znam was wszystkich
szeregowy
Posty: 1
Rejestracja: 18 kwie 2009, 13:36

Re: AMNESIA MAX Łomza

Post autor: znam was wszystkich »

a mi sie wydawalo ze jest wiecej rodzajow spodni ,a nie tylko szerokie i na kancik
a co do szerokich to owszem wiekszosc chodzila dawno dawno temu boszzzzzzzzzzzz :lol:
poza tym w szerokich raczej chodza malolaty bo DOROSLI CHLOPCY WIEDZA W CZYM WYGLADA SIE DOBRZE :wink:
Feeekey
szeregowy
Posty: 42
Rejestracja: 26 lis 2007, 21:58
Lokalizacja: mam to wiedziec?

Re: AMNESIA MAX Łomza

Post autor: Feeekey »

Ceny biletow 20zl
rrr.......
jrcbubu
szeregowy
Posty: 8
Rejestracja: 25 lut 2009, 9:26

Re: AMNESIA MAX Łomza

Post autor: jrcbubu »

Był ktoś w tej amnesi?? opłaca sie jechać? info dwa tygodnie wstecz? jakoś nie wiadomo co bedzie w najbliższa sobote ?? hehehe
ODPOWIEDZ