Rezerwacja Orlików

Piłka nożna, siatkówka, pływanie itp. Po prostu ostrołęcki sport
szukam_88
szeregowy
Posty: 27
Rejestracja: 26 sie 2008, 19:11

Rezerwacja Orlików

Post autor: szukam_88 » 08 mar 2015, 18:45

Chciałbym by mój temat trafił na skrzynkę skarg. Problem jest po prostu coraz bardziej irytujący. Myślę, że piszę słowa, które poprze wiele osób korzystających z orlików.

Kiedy w końcu zacznie dobrze współpracować strona miasta przeznaczona do rezerwacji orlików z opiekunami. Ostatnio regularnie po rezerwacji muszę sprawdzać u opiekuna czy orlik jest faktycznie czynny. Ta sytuacja miała miejsce również w tamtym roku. Rezerwując orliki w formularzu mamy wpisać, dane, adres, numer telefonu, e-mail. Kilkukrotnie o tym, że nie mamy rezerwacji dowiedzieliśmy się się po przyjściu na boisko, które było zamknięte. Raptem raz dostałem wiadomość sms o tym, że orlik jest nieczynny, za co w odpowiedzi bardzo podziękowałem, bo jednak można poinformować jak się okazuje. W jedną sobotę rezerwuję boiska w pasujących terminach, w kolejną zauważam na stronie, że nie mam rezerwacji a obiekt jest w remoncie lub po prostu zamknięty. Po co w takim razie wpisywać numer telefonu?

Druga sprawa to osoby rezerwujące. W dniach od 9 - 13 marca jedna z osób ma praktycznie codziennie rezerwację i to na dwóch lub trzech orlikach o tej samej porze, przez co zabiera możliwość rezerwacji i gry innym. Czy jest to taki wielki problem sprawdzać kto i w jaki sposób rezerwuje, by eliminować takie sytuacje? Osoba podana jest z imienia i nazwiska i myślę że nie jest cudotwócą i nie da rady grać w kilku miejscach na raz. A przecież sam system mógłby blokować powtarzające się rezerwację, na te same nazwisko lub e-mail.

kiedyś rezerwacji dokonywało się u animatora i nigdy nie było takich problemów jak teraz, przynajmniej ja takowych nie miałem

ODPOWIEDZ