trasa do biegania

Piłka nożna, siatkówka, pływanie itp. Po prostu ostrołęcki sport
milosniczka_tanca
szeregowy
Posty: 15
Rejestracja: 15 mar 2008, 21:55

trasa do biegania

Post autor: milosniczka_tanca »

Hej Wam. Jestem mloda osoba, bo mam zaledwie 21 lat. Mam lekka nadwage. Dokladnie 5 kg i chcialabym to zrzucic jeszcze przed latem. Chcialabym biegac. Gdzie mozna wytyczyc sobie ladna trase do biegania, zeby nie biegac w centrum po chodnikach. Nie chce zeby ludzie sie smiali.

Pozdrawiam.
kalamarek
starszy szeregowy
Posty: 83
Rejestracja: 19 kwie 2006, 20:33

Re: trasa do biegania

Post autor: kalamarek »

heh sama powinnas wyjsc i sie rozejrzec pobadac teren każdemu odpowiada inna trasa. Najlepiej jak pierwsze 2 dni zarezerwujesz sobie na zbadaniu i dobraniu sobie najlepszej trasy ;] Napewno cos znajdziesz ;] 8)
1, 2, 3 Baba Jaga Patrzy
milosniczka_tanca
szeregowy
Posty: 15
Rejestracja: 15 mar 2008, 21:55

Re: trasa do biegania

Post autor: milosniczka_tanca »

Myslalam o nadrzecznym wale, ale jest krotki. Chyba, ze ze stacji np. do Statoil i spowrotem.
Dzieki za sugestie. Pozdrawiam.
Rasty
starszy kapral
Posty: 173
Rejestracja: 24 paź 2006, 11:07
Lokalizacja: z brzucha

Re: trasa do biegania

Post autor: Rasty »

znam świetną trasę... Jak masz stadion no nie ? Ten na Mosirze no nie ? no to tam jest to głowne boisko nie ? No jest... Nooo i widzisz dookoła boiska jest świetna trasa. Świetna nawierzchnia do biegania a w dodatku równo !!
jarpen
starszy kapral
Posty: 199
Rejestracja: 31 lip 2005, 13:45

Re: trasa do biegania

Post autor: jarpen »

wał w stronę Dzbenina, las koło nowego mostu, wał na Łęg

można rowerem pojeździć po wsiach
Awatar użytkownika
Qrzysio
Redaktor
Posty: 3306
Rejestracja: 17 maja 2005, 18:16
Lokalizacja: Ostrołęka

trasa do biegania

Post autor: Qrzysio »

Wiele osób biega od stacji Stat-Oil w stronę os. Stacja i z powrotem.

Dobra trasa jest również wałem od "nowego" mostu w stronę mostu kolejowego. Trasa o tyle ciekawa, że pod nogami będziesz miała ciągle utwardzony piasek, a nie beton, dzięki czemu łyski nie będą bolały.
milosniczka_tanca
szeregowy
Posty: 15
Rejestracja: 15 mar 2008, 21:55

Re: trasa do biegania

Post autor: milosniczka_tanca »

dziekuje za wszystkie porady :)
mysle, ze zdecyduje sie na wal w strone dzbenina :)

troche sie wstydze biegac, bo mam nadwage i wszystko mi sie trzesie a ludzie patrza i oceniaja, kilka razy wlasnie z tego powodu zrezygnowalam ale teraz nie chce sie zniechecac.

a moze jakas fajna trasa na rower? tylko nie przez obwodnice, bo juz znam wszystkie plytki na pamiec hehe.
kaloryfer997
szeregowy
Posty: 40
Rejestracja: 03 mar 2006, 16:53

Re: trasa do biegania

Post autor: kaloryfer997 »

Obwodnica i aleja od statoila są super do Biegania- sam czasami tam biegałem- na obwodnicy można sobie na hałdy jeszcze wbiegać i zbiegać :)
Poza tym z czego ludzie maja sie śmiać???
"Pamiętajcie, nigdy nie ufajcie żadnym undergroundom, to wszystko oszustwo jest totalne, nisze wszystkie, alternatywy, jest to wszystko syf i naprawdę to nic, NIC nie daje tylko wciąga i zabiera człowieczeństwo."
milosniczka_tanca
szeregowy
Posty: 15
Rejestracja: 15 mar 2008, 21:55

Re: trasa do biegania

Post autor: milosniczka_tanca »

Kaloryfer, w naszym miescie niestety bieganie nie jest wciaz tak popularne jak np. w stolicy albo w wiekszych miastach. Jakos boje sie tych spojrzen heh. Nie ma co jednak biadoczyc i czas sie wziasc za siebie :D
kasia pelasia
starszy chorąży sztabowy
Posty: 684
Rejestracja: 20 mar 2006, 9:51

trasa do biegania

Post autor: kasia pelasia »

Ja biegam w strone Noergo Szpitala i dalej do stacji, polecam, tylko raźniej we 2 osoby :)
jarpen
starszy kapral
Posty: 199
Rejestracja: 31 lip 2005, 13:45

trasa do biegania

Post autor: jarpen »

smutni panowie są tylko dodatkową motywacją do większego wysiłku
r0dzyn3k
starszy szeregowy
Posty: 94
Rejestracja: 04 lip 2005, 22:07

trasa do biegania

Post autor: r0dzyn3k »

O widzę, że ludzie w Ostrołęce biegają :)
Jakiś czas temu patrzyli, na kogoś takiego jak na odmieńca :<
be.with.me
kaloryfer997
szeregowy
Posty: 40
Rejestracja: 03 mar 2006, 16:53

Re: trasa do biegania

Post autor: kaloryfer997 »

Heh no biegają biegają- a powiedz mi co w tym dziwnego że ktoś troszeczkę sportu zażywa? chociaż w sumie patrząc jak spora cześć społeczeństwa jest rozleniwiona to ja wolę być odmieńcem hehe;)
"Pamiętajcie, nigdy nie ufajcie żadnym undergroundom, to wszystko oszustwo jest totalne, nisze wszystkie, alternatywy, jest to wszystko syf i naprawdę to nic, NIC nie daje tylko wciąga i zabiera człowieczeństwo."
r0dzyn3k
starszy szeregowy
Posty: 94
Rejestracja: 04 lip 2005, 22:07

trasa do biegania

Post autor: r0dzyn3k »

Jak mam Ci odpowiedzieć, co w tym dziwnego skoro sam nie widzę w tym ani krztyny dziwactwa ?
Źle odebrałeś/-aś moją odpowiedzieć ;)
Możesz jeszcze biegać po schodach w wieżowcu ;d
be.with.me
Awatar użytkownika
AriS
starszy chorąży
Posty: 454
Rejestracja: 02 cze 2007, 15:40
Lokalizacja: Z nienacka ;F

trasa do biegania

Post autor: AriS »

Po wale przy cmentarzu xD , tzn nad rzeką ;p Bo chyba innego nie ma ^^ .
Jesteśmy Polakami .
W obliczu zła jednoczymy siły .
Nie wybaczamy .
Nie zapominamy .
Oczekujcie nas .
Awatar użytkownika
M4T3O
kapral
Posty: 111
Rejestracja: 25 kwie 2006, 17:08
Lokalizacja: różnie bywa :p

Re: trasa do biegania

Post autor: M4T3O »

Ja biegam zwykle w nocy od Traugutta przez Wojciechowice i na Centrum. Czasami w pobliżu cmentarza i przez wał i z powrotem. No i chodzi się na stadion co jakiś czas też jest dobrze.

Kurcze jeśli ludzie się śmieją to nie biegajcie nie wolno! :wink: hah
Ciesz się życiem ciesz, bo jest tylko jedno moje słowa szczera prawda i to wiem na pewno''
Awatar użytkownika
Parkour93
szeregowy
Posty: 16
Rejestracja: 23 cze 2009, 13:30

Re: trasa do biegania

Post autor: Parkour93 »

Dla mnie najlepiej biega sie przez aleje albo obwodnice ; ) no czasami jeszcze można po wale zależy kto co lubi ; )
ewunia
szeregowy
Posty: 3
Rejestracja: 08 lut 2008, 19:26

Re: trasa do biegania

Post autor: ewunia »

Ja też bym chętnie pobiegała na wale od nowego mostu do dzbenina, może zacznę już jutro...jeśli ktoś ma ochotę się przyłączyć to zapraszam:)
Naoki
szeregowy
Posty: 7
Rejestracja: 06 lip 2010, 13:09

Re: trasa do biegania

Post autor: Naoki »

Znudzony samotnym bieganiem, mam pytanie czy może ma ktoś ochotę razem pobiegać?
W godzinach wieczornych(17-22), ew. porannych(przed 6).
Kieruję pytanie do wszystkich znudzonych samotnym bieganiem, i do tych co chcieliby zacząć biegać, ale brak im motywacji. Sam jestem początkującym biegaczem.

Co do trasy, wszystko do uzgodnienia. Sam biegam po około 15km. (Oczywiście jakby ktoś chciał zacząć biegać, to nie będę od razu zabierał na taki dystans, można również przebiec coś mniejszego, jak wspomniałem wszystko do uzgodnienia.)
ODPOWIEDZ