Cuba Libre - uwagi, opinie, komentarze

kino, galeria, muzeum, dyskoteki, koncerty, imprezy plenerowe, puby. restauracje, opinie i informacje
K4
szeregowy
Posty: 30
Rejestracja: 07 cze 2007, 14:58

Re: CUBA LIBRE - uwagi, opinie, komentarze

Post autor: K4 » 14 wrz 2010, 15:11

Sobotnia impreza naprawde bardzo fajna. Tak trzymać ;)

Cuba Libre
szeregowy
Posty: 20
Rejestracja: 23 gru 2009, 20:31

Re: CUBA LIBRE - uwagi, opinie, komentarze

Post autor: Cuba Libre » 14 wrz 2010, 19:21

Obrazek

Cez Are Kane w Cuba Libre

Już w najbliższy piątek t.j. 17.09.2010 w Cuba Libre za konsoletą stanie Cez Are Kane, który jest najprawdopodobniej najbardziej zaskakującym odkryciem polskiej sceny klubowej w ostatnim czasie. Ambitny DJ, członek MDT Agency. Zanim jednak do tego doszło, Cez Are Kane przebył długą i żmudną drogę. Pierwsze szlify jako DJ zdobywał w małych klubach w Koszalinie i Poznaniu; w połowie lat 90-tych, w czasach kiedy polska scena taneczna kryła się jeszcze w podziemiu. Od tego czasu przez wiele lat udowadniał wszystkim, że muzyka pokonuje czas - Musiec Defeats Time - że nie zna żadnych barier i że, podobnie jak on i jego wszechstronne umiejętności w tej dziedzinie, potrafi ewoluować. Jest szczęściarzem, gdyż swoją pasję uczynił sposobem na życie. Wychodzące spod jego ręki sety to nie dźwięczny monolog, lecz forma dialogu z ludźmi...a czasem i odzwierciedlenie poszczególnych pokoleń. Nieprzerwanie utwierdza słuchaczy w przekonaniu, że jego wojaże po klubach całej Polski a także częste wizyty w kolebce światowego clubbingu - Londynie, nie są udziałem przypadku. Dziś swój styl określa jako Dark Funky House. Tego dnia wystąpi również Gaspar, który mocno zaakcentował swoją obecność na Dj Meeting w Cuba Libre, serwując powalającego seta, a imprezę poprowadzi Marcin DeeP.

Start 20.00
Wstęp 10 zł (do 21-szej free)
18+

yardoi9
starszy szeregowy
Posty: 94
Rejestracja: 18 lut 2009, 11:13

Re: CUBA LIBRE - uwagi, opinie, komentarze

Post autor: yardoi9 » 14 wrz 2010, 21:49

UUUUHHHUUUHHHHUUU ja jestem na 120 % nie przegapie takiego baletu, mam nadzieje ze EPki będą niezłe leciały :d Cezar Cezar Cezar Cezar

amsterdam
starszy sierżant
Posty: 316
Rejestracja: 30 paź 2007, 23:59
Lokalizacja: ostrołęka

Re: CUBA LIBRE - uwagi, opinie, komentarze

Post autor: amsterdam » 15 wrz 2010, 11:00

WoW!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Będzie ostro :)
Twoja głupota mnie poraża paranoidalny schizofreniku:P

Awatar użytkownika
Tej
szeregowy
Posty: 21
Rejestracja: 25 sie 2007, 13:00
Lokalizacja: Ostrołeka/Poznań

Re: CUBA LIBRE - uwagi, opinie, komentarze

Post autor: Tej » 15 wrz 2010, 12:35

no i znalazł sie jeden średnio zadowolony ;p. Cez are kane z tego co wiem nie jest aż tak ambitnym dj'em... myslem że ten lokal pójdzie w kierunku lokali warszawskich, nie mam na myśli landrynkowego towarzystwa tylko muzycznie. Jest tyle znanych dji co grają o wieeele ambitniejszą muzykę niz ten pan. Pisząc o sobie że zaczynał grać w podziemiu tyczy się tego że grał w Manieczkowym Ekwadorze i na siłę chce wyjśc z tego wixiarskiego klosza. Śmieszne jest też określenie jego gatunku Dark coś tam House, nie wie o czym piszę :/.Na sunrise nie chciało mi się go słuchać bo grał same oklepane "klubowe" hity tak że szkoda że taki lokal marnuje się na takie "gwiazy"... a wiem co nieco bo pochodzę z Poznania ;p. Zmieńcie menagera, bo zakrawa to o dyskotekę alkatraz. ja widzę tam dj'i typu Jacek Sienkiewicz, Dervish, Fusion F, Siasia, Diana D Rouze, Angelo Mike czy Poziom X. To jest taka mała ściagawka dla menagera ;p. pozdrawiam i udanej imprezy :)

noviceek
szeregowy
Posty: 39
Rejestracja: 15 kwie 2010, 17:01

Re: CUBA LIBRE - uwagi, opinie, komentarze

Post autor: noviceek » 15 wrz 2010, 16:26

A ja pochodze ze wsi Rzekuń i mam do powiedzenia tyle, ze Dervish, Diana, Poziom X, wszyscy Ci największe lata swojej świetności mieli właśnie za tamtych czasów, więc trochę nie na miejscu wydaje mi się jest porównanie powyżej..

A numery typu Andy Dugoid i tego typu klimaty to nie są chyba klubowe hity...

Zapraszałem Cezia do lokalu gdzie pracuje i uwierz mi... nie było wtopy, nie było klubowych hitów, była dobra muzyka oscylująca na 131 bpm. Radziłbym przyjść i posłuchać tych klubowych hitów.., a nie od razu riki tiki ciut kritiki ;) Nie każdemu musi się on podobać..ale nie klubowe hity Panieee!!

Feeekey
szeregowy
Posty: 42
Rejestracja: 26 lis 2007, 21:58
Lokalizacja: mam to wiedziec?

Re: CUBA LIBRE - uwagi, opinie, komentarze

Post autor: Feeekey » 15 wrz 2010, 16:35

Moim zdaniem jest to bardzo dobry pomysł. Wiksa wcale tu nie zalatuje. Menadżer dobrze to rozkminił, byc moze potrzebny jest taki dj, gdyz ludzie go znaja, a juz napewno bardziej niz poprzednich gosci. Byc moze jest to recepta na to by lokal tetnil zyciem w techniczne piatki i siwtnie by bylo zeby tak sie stalo bo cuba libre jak najbardziej na to zasluguje. Jesli taki przełom nastapi i w koncu bedzie sie tam bawic X ludzi, mysle ze wlasciciel i menadzer tego podejmie wszelkie srodki by tego nie s,,,pie,,przyc :) i ludzie nawet swiezy beda chetni poznawac nowych dj'i. Mozna tak sadzic po postach ktore pisze cuba libre, czesto pojawiaja sie slowa " jest akcja, jest tez reakcja". Wiec należałoby ruszyc wielkim stadem i docenic w koncu te starania, a atrakcji nie zabraknie. Wniosek moj na te miasto jest taki: mniej piszmy, a wiecej robmy, kuz...wa docenmy, MUSI BYC COS BY ZAPROSZONY BYL KTOS:)
ps.pozdro dla chyba w koncu jednajacejego sie klubowego miasta. ppsss zrobmy se dobra mete na piatkowe balety:)))))
rrr.......

noviceek
szeregowy
Posty: 39
Rejestracja: 15 kwie 2010, 17:01

Re: CUBA LIBRE - uwagi, opinie, komentarze

Post autor: noviceek » 15 wrz 2010, 23:15

w jakim gram to zależy od danego weekendu... to raz ;)
dwa w moim pojęciu te oklepane numery tzn są to utwory ograne, osłuchane i takie , które zna co druga osoba w jakikolwiek sposób związana z muzyką klubową..

a trzy ;) to o latach świetności... i chodzi mi tutaj o konkretnie te osoby, które wspomniałem wcześniej.. grać grają, bo ciężko jest wygryźć takich ludzi z rynku, ale w tym momencie utonęli w gąszczu nowych talentów, innych twarzy i bardzo dobrze, bo ile to można wzorować się ciągle na tych samych osobach!! To , że jeden czy drugi zagra u Ciebie w klubie w super Poznaniu to inna sprawa! Oczywiście fajnie i super niech grają ;) ale kiedyś o nich rozprawiała cała Polska, dzisiaj cała Polska otworzyła oczy, że istnieje dużo więcej niż tylko kilka dobrze wypromowanych gwiazd i tyle ;)

Bdw, na Cezia nie pójdę bo dla mnie za ciężko , a po drugie po prostu rzadko jestem w domu. Mimo wszystko uważam to za dobrą inicjatywę i minimalny odskok od ostrołęckich disco klimatów;) powodzenia życzę!

Feeekey
szeregowy
Posty: 42
Rejestracja: 26 lis 2007, 21:58
Lokalizacja: mam to wiedziec?

Re: CUBA LIBRE - uwagi, opinie, komentarze

Post autor: Feeekey » 16 wrz 2010, 1:46

:D Ciekawe jest to ze wszyscy maja duzo racji. Nie ma co zagłebic sie w to co bylo bo to juz historia. Ja tam ciesze sie ze ktos ma sile cos w ostrolece orginalnego robic. Z ta ruletka dobrze powiedziane :D . Tak sie sklada ze nie kazdy mial szanse jechac na sunrise, do klubow w innym miescie, albo wogole na jakakolwiek ciekawa impreze. Jest szansa na czyms byc, a nie znac pewnych ludzi tylko z filmikow. Mysle ze sie z tym zgodzicie :wink: .
Mysle ze np. alcatraz, X, Stara chata,hopla itp mieli jakas polityke i kazdy chcial dobrze, w sumie dzieki nim cos sie jednak dzialo....
Tej troche zle mnie zrozumial, ale to nic :wink: . Moze inaczej. Zasluguja tylko tylki z domu musza ruszyc i znajdzie sie wielu nowych takich ktorzy beda mile zaskoczeni, a moze dzieki tej incjatywie cos zaskoczy. Prawda jest tez taka ze akurat Ci ktorzy sie tu udzielaja, chca gdzies byc, zobaczyc taki klub inna impre, jakis plener po to zeby miec co pamietac :)
Ci ktorzy nie sa takimi pasjonatami, albo ci ktorym cos nie pozwala ruszyc dalej maja teraz cos pod nosem jak juz tego nie wykozystaja to......... Zostanie tyyyylllkkoo gdybanie i prawienie madrosci przed klawiatura. I znowu jak to bywalo dym na foru jedni drugich zniesc nie moga jedni pasja i walcza z tymi co prowokuja i ze gdzies indziej to sie dzieje. Gdzie????!!! Tam gdzie ICH nie ma :wink: .
Mam nadzieje ze sie zgadzamy Panie i Panowie. :D Pozdrawiam
rrr.......

Awatar użytkownika
Tej
szeregowy
Posty: 21
Rejestracja: 25 sie 2007, 13:00
Lokalizacja: Ostrołeka/Poznań

Re: CUBA LIBRE - uwagi, opinie, komentarze

Post autor: Tej » 16 wrz 2010, 7:38

noviceek pisze:w jakim gram to zależy od danego weekendu... to raz ;)Bdw, na Cezia nie pójdę bo dla mnie za ciężko , a po drugie po prostu rzadko jestem w domu.
czytajac twoje posty widze jakis samozachwyt ale nie wiem czym... a na filmie z cezem nie słychac tego dark funky house niestety.... tylko jakiś śmieszny elektro house. no ale zależy kto co lubi... i powiem że wpadniemy z ekipą zobaczyc i ewentualnie pobawić się :) . pozdrawiam

noviceek
szeregowy
Posty: 39
Rejestracja: 15 kwie 2010, 17:01

Re: CUBA LIBRE - uwagi, opinie, komentarze

Post autor: noviceek » 16 wrz 2010, 11:14

no właśnie i chyba o to chodzi, aby przyjść zobaczyć ;) pozdro ;)

Awatar użytkownika
Komiksowy Zuoczyńca
szeregowy
Posty: 25
Rejestracja: 24 paź 2009, 11:13
Lokalizacja: Rzekuń/Ostrołęka/Olsztyn

Re: CUBA LIBRE - uwagi, opinie, komentarze

Post autor: Komiksowy Zuoczyńca » 16 wrz 2010, 16:47

generalnie wydaje mi się, że to dobrze że przyjeżdżają dj-e pokroju Cezia do Oki. Mam takie wrażenie że to miasto co raz zaczyna od początku z dobrymi imprezami w klubowym klimacie (kiedyś Poziom, Angelo, Diana itd <reset> a teraz Cuba Libre). Kim jest ambitny dj? teraz już nawet w manieczkach leci więcej transu, bo ta muzyka wydaje się ambitniejszą dla włodarzy tamtego klubu niż stare 'rury', które w dalszym ciągu się tam pojawiają. Czy dj grający trance jest ambitny? Tej na poprzedniej stronie napisał że Ceziu nie jest ambitnym dj-em, a później wspomina Sunrise, gdzie moim zdaniem wybitnych dj-ów (nie dj'i - poprawna forma w języku pl dj-ów) wśród 50 grających można znaleźć z 10 wybitnych. Sienkiewicz? Siasia? ok, może daj menadżerowi Cuby trochę czasu, wymieniłeś wielkie gwiazdy polskiej sceny i jeżeli spojrzymy na to obiektywnie, to wiemy że Ostrołęka jeszcze nie jest na takowe gotowa.

yardoi9
starszy szeregowy
Posty: 94
Rejestracja: 18 lut 2009, 11:13

Re: CUBA LIBRE - uwagi, opinie, komentarze

Post autor: yardoi9 » 16 wrz 2010, 20:18

Ostrołęka nie jest gotowa, ale idzie w dobrym kierunku zeby i w naszym miescie odbył sie jakis OPENAIR , na którym fajnie by było posłuchac trancu lub dobrego house, cos pokroju Catz 'n Dogz,
Pozdrawiam
miłego słuchania Cezika :d

Awatar użytkownika
MarcinDeep
szeregowy
Posty: 9
Rejestracja: 04 sie 2010, 10:48
Lokalizacja: Ostrołęka

Re: CUBA LIBRE - uwagi, opinie, komentarze

Post autor: MarcinDeep » 17 wrz 2010, 11:17

Dołączę się do rozmowy.
Osobiście cieszę się, że zapraszani są ludzie z MDT, czy to mniej znani, czy bardziej. Trzeba być otwartym na nowości, dać się porwać muzycznej przygodzie, którą prezentują nam zaproszeni DJ'e.
Ambitni DJ'e... Hmmm... Według mnie, są to ludzie, którzy chcą wprowadzić coś nowego, którzy prezentują siebie, nie patrząc na innych. Mogę się mylić. Jednak ja tak to czuję.
Mam nadzieję, że ludzie, lubiący każdą odmianę House’u, zaczynają, od Dark, przechodząc przez Funky, Deep, Progressive oraz Tech, znajdą się na tej imprezie. A jest wielu takich ludzi w Ostrołęce oraz okolicach.
Pozdrawiam, do zobaczenia w klubie :)
"Nie zapomnijcie o tym, co ważne, o tym, co sprawiło że staliście się takimi ludźmi, jakimi jesteście dziś" - Marcin Deep
"Pamiętaj. Kwestia wyborów to kwestia świadomości, serca, i sumienia." - Firefighter


Marcin Deep

Awatar użytkownika
Komiksowy Zuoczyńca
szeregowy
Posty: 25
Rejestracja: 24 paź 2009, 11:13
Lokalizacja: Rzekuń/Ostrołęka/Olsztyn

Re: CUBA LIBRE - uwagi, opinie, komentarze

Post autor: Komiksowy Zuoczyńca » 17 wrz 2010, 12:11

ostatecznie dochodzę do wniosku że muzyka może być ambitna, dj może mieć ambicje, często przerośnięte ;)

dark house? śmieszne to trochę. Kiedyś spotkałem gościa co za wszelką cenę każdy kawałek chciał ometkować: 'dark progressive tech house', 'hiper super tech trance' 'dark electro progressive techno' i było to śmieszne.

Awatar użytkownika
MarcinDeep
szeregowy
Posty: 9
Rejestracja: 04 sie 2010, 10:48
Lokalizacja: Ostrołęka

Re: CUBA LIBRE - uwagi, opinie, komentarze

Post autor: MarcinDeep » 18 wrz 2010, 4:49

Powiem krótko.
Cez Are Kane zrobił świetną robotę, było cudownie, było z klasą.
Niech żałują ludzie, którzy nie przyszli.
Pozdrawiam
"Nie zapomnijcie o tym, co ważne, o tym, co sprawiło że staliście się takimi ludźmi, jakimi jesteście dziś" - Marcin Deep
"Pamiętaj. Kwestia wyborów to kwestia świadomości, serca, i sumienia." - Firefighter


Marcin Deep

hunter
kapral
Posty: 118
Rejestracja: 21 gru 2009, 21:05
Lokalizacja: Kurpie

Re: CUBA LIBRE - uwagi, opinie, komentarze

Post autor: hunter » 18 wrz 2010, 16:45

właśnie opowiadajcie jak było bo nie mogłem być.

Ambitny człowiek
szeregowy
Posty: 2
Rejestracja: 02 wrz 2010, 15:35

Re: CUBA LIBRE - uwagi, opinie, komentarze

Post autor: Ambitny człowiek » 19 wrz 2010, 8:28

Cez Are Kane po prostu pozamiatał tej nocy, zapuszczał takie nuty że nawet starsi się bawili:D co klasa "Dejota" to klasa:D ogólnie impreza świetna:D aż zal było schodzić z parkietu. Brawa dla organizatorów, oby tak dalej:D PS. i nie zabrakło sunrise-owego Beautyfull things:D

Awatar użytkownika
Tej
szeregowy
Posty: 21
Rejestracja: 25 sie 2007, 13:00
Lokalizacja: Ostrołeka/Poznań

Re: CUBA LIBRE - uwagi, opinie, komentarze

Post autor: Tej » 19 wrz 2010, 11:50

Ambitny człowiek pisze:Cez Are Kane po prostu pozamiatał tej nocy, zapuszczał takie nuty że nawet starsi się bawili:D co klasa "Dejota" to klasa:D ogólnie impreza świetna:D aż zal było schodzić z parkietu. Brawa dla organizatorów, oby tak dalej:D PS. i nie zabrakło sunrise-owego Beautyfull things:D
no nie gadaj, mało ludzi było, aż dziwne ... a co do beutiful things to nie jest dark house, hehe i z tym kawałkiem to mógł sobie darować i zagrać jakieś normalne kawałki...

yardoi9
starszy szeregowy
Posty: 94
Rejestracja: 18 lut 2009, 11:13

Re: CUBA LIBRE - uwagi, opinie, komentarze

Post autor: yardoi9 » 19 wrz 2010, 13:15

Tej pisze:
Ambitny człowiek pisze: no nie gadaj, mało ludzi było, aż dziwne ... a co do beutiful things to nie jest dark house, hehe i z tym kawałkiem to mógł sobie darować i zagrać jakieś normalne kawałki...



Człowieku ogranij się jak na naszą Ostrołęke było naprawde spoko.
Cały czas tylko narzekasz i narzekasz :)

Cezar było pieknie a co do Dark House to nie musi grac on cały czas tego gatunku oooBoszzzeee :devil:

Awatar użytkownika
Tej
szeregowy
Posty: 21
Rejestracja: 25 sie 2007, 13:00
Lokalizacja: Ostrołeka/Poznań

Re: CUBA LIBRE - uwagi, opinie, komentarze

Post autor: Tej » 19 wrz 2010, 13:57

yardoi9 pisze:Człowieku ogranij się jak na naszą Ostrołęke było naprawde spoko.
Cały czas tylko narzekasz i narzekasz :)
Cezar było pieknie a co do Dark House to nie musi grac on cały czas tego gatunku oooBoszzzeee :devil:
ogarnąć się to radzę Tobie... skoro ktoś rekomenduje że gra TO to nie będzie grał disco polo prawda? mija się to z celem. też byłem tam ale porywająco nie było. stare oklepane numery podjezdzajace elektro housem. Fajnie że coś się dzieje tak? Tylko dlaczego tak mało miłośników tego pana było.. to mnie dziwi :? . Kiedy teraz następna impreza ?

Awatar użytkownika
Eris
szeregowy
Posty: 12
Rejestracja: 28 paź 2008, 17:11

Re: CUBA LIBRE - uwagi, opinie, komentarze

Post autor: Eris » 19 wrz 2010, 15:28

Mnie się impreza z Ceziem bardzo podobała mimo, iż nie było powalającej frekwencji. Grunt to to, że ludzie się bawili i Ci starci i Ci młodsi.

Tej, może wolisz Lady Gagę?
Naucz się doceniać to co właściciel robi dla tego klubu. STARA SIĘ. On to robi dla Was.
Ludzie w Ostrołęce wolą bawić się właśnie przy disco polo czy Lady Gadze... Nie cieszy mnie ten fakt, a Ty chyba umiesz tylko krytykować.. Cez przynajmniej coś osiągnął, a co Ty osiągnąłeś? Czym TY możesz się pochwalić?
MOŻE powodem do takiego krytykowania przez Ciebie jest czysta zazdrość.
Wielki znawca się znalazł.

Co do Cezia jeszcze, to wyluzowany człowiek, w przeciwieństwie do innym hmm... gwiazd, został na imprezie do końca i bawił się, a nie przyjechał, zagrał, zgarnął kasę i pojechał jak co niektórzy.

Awatar użytkownika
MarcinDeep
szeregowy
Posty: 9
Rejestracja: 04 sie 2010, 10:48
Lokalizacja: Ostrołęka

Re: CUBA LIBRE - uwagi, opinie, komentarze

Post autor: MarcinDeep » 19 wrz 2010, 16:58

Cez zagrał po swojemu, nie wnikajmy już jaki to był gatunek, ważne że nie było to po wixiarskiemu, pokazał siebie, pokazał co prezentuje, a prezentuje swoją osobą bardzo dużo. Jako jedyny potrafił się bawić z publiką, wychodzić do ludzi między przejściami i skakać razem z nimi. Był na totalnym luzie, został z nami jeszcze po imprezie, gadaliśmy przez 2 godziny, ja musiałem już uciekać, a Cez został z właścicielem i dalej rozmawiali.
Czemu było tak mało miłośników Cezia? Tego nie wiem. Dziwi mnie to, że jest możliwość usłyszeć na żywo ludzi z MDT, ludzi, którzy grali na SF, dla niektórych jest to ciekawe przeżycie, bo nawet zamieniając z taką osobą parę słów, można wzbogacić się o doświadczenie, można się czegoś dowiedzieć.
Tej najwyraźniej tego nie rozumie, podejrzewam go o to że jest osobą, która zazdrości wielu rzeczy. Mogę się mylić, nie znamy się więc mogę tylko zgadywać.
A co do Andaina i Beautiful Things. Ponad czasowy numer. Rok 2004, wtedy jeszcze Sunrise With Ekwador, zagrany przez Marca Van Lindena, następnie powtórzony parę lat później w Lidzbarku na Omen Summer Event, o ile dobrze pamiętam przez tego samego człowieka. Jest to cudowny akcent, zapadający w pamięć na każdej ważnej imprezie.
Tej czepia się o coś czego nie powinien, szuka na siłę zaczepki bo nie wie co powiedzieć, było nienagannie.
Pozdrawiam
"Nie zapomnijcie o tym, co ważne, o tym, co sprawiło że staliście się takimi ludźmi, jakimi jesteście dziś" - Marcin Deep
"Pamiętaj. Kwestia wyborów to kwestia świadomości, serca, i sumienia." - Firefighter


Marcin Deep

Awatar użytkownika
Tej
szeregowy
Posty: 21
Rejestracja: 25 sie 2007, 13:00
Lokalizacja: Ostrołeka/Poznań

Re: CUBA LIBRE - uwagi, opinie, komentarze

Post autor: Tej » 19 wrz 2010, 20:18

panowie, z całym szacunkiem dla was, nie krytykuje "cezia" jakim jest człowiekiem tylko jaką gra muzę.. dobra olać to, o gustach się podobno nie dyskutuje, i tak przypuszczam że mnie nie rozkminicie, widzę że żyjecie w Sunrise'owym świecie..
ps. ;p
Co do osiągnięć CEZia, jest to na pewno zasługa MDT a nie tego co reprezentuje muzycznie, takie jest moje zdanie.
MarcinDeep, jeżeli wspominasz OMENa... no comment. Czepiam się bo razi mnie edukacja muzyczna ostrołęczan.. i widzę też ze nie opłaca się tłumaczyć.... pozdrawiam

Awatar użytkownika
MarcinDeep
szeregowy
Posty: 9
Rejestracja: 04 sie 2010, 10:48
Lokalizacja: Ostrołęka

Re: CUBA LIBRE - uwagi, opinie, komentarze

Post autor: MarcinDeep » 19 wrz 2010, 20:50

Nie chodzi mi o klub, bo nie jeżdżę, nie lubię tego co tam grają, ale w tamtym roku nie było tylko takiej muzyki, było House'owo, było Trance'owo, było i Beautiful Things i o to mi chodziło.
Nie krytykuję Klubu Omen, bo robią swoje, mają swoją publikę. Ja wolę Tech House, Deep Tech, Deep House, Progressive House. Ogólnie wszystko co House'owe, melodyjne, pompujące. Cez zagrał po swojemu, zagrał parę numerów z Sunrise'a, zagrał najlepiej ze wszystkich zaproszonych, nie licząc Bartesa, na którego przyszło mało osób, bo jest słabo znaną postacią w Ostrołęce, i to jest ta edukacja muzyczna o której wspomniałeś. Bo Bartes pojechał takim Funky i Progressive House'em że każdy, co do jednego, którzy byli w lokalu, ruszyli się na parkiet i byli na nim do końca jego występu.
Ale forum nie jest do kłótni, masz rację, ja Cię nie rozkminiam, nie wiem o co Ci chodzi, nie wiem co się dokładnie w występie Cezia nie podobało. Sunrise'owa muzyka? Czy coś innego?
Pozdrawiam
"Nie zapomnijcie o tym, co ważne, o tym, co sprawiło że staliście się takimi ludźmi, jakimi jesteście dziś" - Marcin Deep
"Pamiętaj. Kwestia wyborów to kwestia świadomości, serca, i sumienia." - Firefighter


Marcin Deep

ODPOWIEDZ