Tabor MZK w Ostrołęce

Na każdy (inny niż o Ostrołęce) temat
marbac
sierżant
Posty: 282
Rejestracja: 19 wrz 2006, 18:05

Tabor MZK w Ostrołęce

Post autor: marbac » 18 sie 2015, 9:20

MZK w Ostrołęce posiada (wg informacji na stronie internetowej) 34 autobusy: Solarisy Urbino 9 i Electric 8.9; Jelcz M08MB, MAN-y 469, A21 i 14 220; Solbusy SN11; Mercedes Benz; AMZ Kutno; MAZ-y 206.
Najbardziej intrygują mnie MAZ-y, gdyż jako jedyne mają zaklejone logo:
http://mzk.ostroleka.pl/luba/dane/pliki ... normal.jpg
W innych wozach jak widać da się to zrobić inaczej:
http://mzk.ostroleka.pl/luba/dane/pliki ... normal.jpg

Czyżby MZK wstydziło się autobusów zakupionych od dyktatora Łukaszenki??

krcfuks
szeregowy
Posty: 48
Rejestracja: 02 gru 2014, 12:40

Re: Tabor MZK w Ostrołęce

Post autor: krcfuks » 18 sie 2015, 10:48

Pewnie że wstyd. Ten ruski badziew trzęsie i buczy przy 30kmh.


O jakiejkolwiek wygodzie nie ma mowy, właściwie strach jechać.

kanalia
starszy szeregowy
Posty: 63
Rejestracja: 22 kwie 2014, 16:19

Re: Tabor MZK w Ostrołęce

Post autor: kanalia » 18 sie 2015, 11:44

Ale to Pan Prezydent zgodził się na zakup autobusów z Białorusi, zamiast wspierać polski przemysł?

hcuj
sierżant
Posty: 273
Rejestracja: 16 lip 2009, 14:30

Re: Tabor MZK w Ostrołęce

Post autor: hcuj » 19 sie 2015, 9:12

krcfuks pisze:Pewnie że wstyd. Ten ruski badziew trzęsie i buczy przy 30kmh.


O jakiejkolwiek wygodzie nie ma mowy, właściwie strach jechać.
moim zdaniem, gorsze od mazów są solbusy i amz kutno, a w szczególności ten jeden jakiś zagraniczny szrot, w którym żadne okno się nie otwiera, co daje niewątpliwą przyjemność latem
a tak swoją drogą, autobusy u nas i tak nie przekraczają 40km/h - pomierzone gpsem

krcfuks
szeregowy
Posty: 48
Rejestracja: 02 gru 2014, 12:40

Re: Tabor MZK w Ostrołęce

Post autor: krcfuks » 19 sie 2015, 22:43

Zastanawia fakt że na hybrydy i inny badziew stać MZK. Ale żeby zwiększyć jakość usług/ilość taboru to już nie bardzo.

hcuj
sierżant
Posty: 273
Rejestracja: 16 lip 2009, 14:30

Re: Tabor MZK w Ostrołęce

Post autor: hcuj » 19 sie 2015, 23:23

krcfuks pisze:Zastanawia fakt że na hybrydy i inny badziew stać MZK. Ale żeby zwiększyć jakość usług/ilość taboru to już nie bardzo.
toć to elektryczne, jeszcze droższe od hybryd :D

ODPOWIEDZ