Reklama
-
- szeregowy
- Posty: 1
- Rejestracja: 12 sty 2018, 19:00
Reklama
Hej , ostatnio w moim sklepie z obuwiem gorzej się powodzi. Chciałabym zrobić jakąś akcję promocyjną, czy macie jakieś pomysły co mogłabym zorganizować aby przyciągnąć klientów ? W jaki sposób wypromować swój sklep ? Czekam na wasze pomysły
Re: Reklama
Możesz np dawać jeden but za ..darmo.
Re: Reklama
Może Facebook.
Każdy kto kupi u Ciebie buty i wrzuci zdjęcie na swój profil bierze udział w losowaniu rabatu lub zwrotu kosztów zakupu, albo jeszcze innego gratisu nie koniecznie związanego z Twoim sklepem. Popytaj znajomych lub inne firmy, które chętnie z Tobą się zareklamują i udostępnią w tym celu jakieś
usługi/produkty/rabaty.
Nagrody zostaną rozlosowane wśród zdjęć najwięcej razy udostępnionych.
Może dodatkowo po wylosowaniu osób daj informację, iż zdjęcie butów zrobionych przez zwycięzców zostaną wywieszone na witrynie sklepowej.
Daj dopisek pod zdjęciami, coś np. w stylu: "Nazwa sklepu" najchętniej polecane buty na FB w regionie.
Można wiele kombinacji wymyślać. Życzę powodzenia i większych zysków
Każdy kto kupi u Ciebie buty i wrzuci zdjęcie na swój profil bierze udział w losowaniu rabatu lub zwrotu kosztów zakupu, albo jeszcze innego gratisu nie koniecznie związanego z Twoim sklepem. Popytaj znajomych lub inne firmy, które chętnie z Tobą się zareklamują i udostępnią w tym celu jakieś
usługi/produkty/rabaty.
Nagrody zostaną rozlosowane wśród zdjęć najwięcej razy udostępnionych.
Może dodatkowo po wylosowaniu osób daj informację, iż zdjęcie butów zrobionych przez zwycięzców zostaną wywieszone na witrynie sklepowej.
Daj dopisek pod zdjęciami, coś np. w stylu: "Nazwa sklepu" najchętniej polecane buty na FB w regionie.
Można wiele kombinacji wymyślać. Życzę powodzenia i większych zysków
Re: Reklama
Z losowaniami trzeba jednak uważać, dobry i odpowiednio dostępny regulamin (losowania, loterii,...) i oficjalne zgłoszenie, często pisemna zgoda.
Chyba, że jesteś sklepikiem przykościelnym, wtedy możesz mieć ogólne przepisy w poważaniu, ale trzeba dogadać się z odpowiednim proboszczem.
Najlepsze efekty w małej społeczności to jednak reklama szeptana, czyli jedna pani drugiej pani ... i przyjazna obsługa, a to jest często największy problem.
Chyba, że jesteś sklepikiem przykościelnym, wtedy możesz mieć ogólne przepisy w poważaniu, ale trzeba dogadać się z odpowiednim proboszczem.
Najlepsze efekty w małej społeczności to jednak reklama szeptana, czyli jedna pani drugiej pani ... i przyjazna obsługa, a to jest często największy problem.