NUDNO...POCHMURNO I CO TU ROBIC?

Na każdy (inny niż o Ostrołęce) temat
Awatar użytkownika
Aneta
starszy kapral
Posty: 155
Rejestracja: 29 wrz 2006, 9:10
Lokalizacja: -------

NUDNO...POCHMURNO I CO TU ROBIC?

Post autor: Aneta »

Piszcie co chcecie...Jak Wam sie nudzi...Zrobmy jedno forum o wszystkim po trochu :wink:
Awatar użytkownika
Gizmunia
starszy szeregowy
Posty: 61
Rejestracja: 28 wrz 2006, 19:38
Lokalizacja: Ostrołęka

Post autor: Gizmunia »

Witam wszystkich :P niestety lato się skończyło i wróciła szara jesień, bleee... :evil: nastrój mam podobny.
Skoro mamy pisać co chcemy, to mam pytanie: jak dostać do swojego profilu obrazek :?: Próbuję i nic :( czy ktoś wie jak zmniejszyć rozmiar obrazka - do 10MB :?:
Hmmm... to chyba tyle :?

Pozdrowienia dla wszystkich zaglądających na forum :rotfl:
Awatar użytkownika
oes
starszy chorąży
Posty: 498
Rejestracja: 20 maja 2005, 23:04

Post autor: oes »

czy ktoś wie jak zmniejszyć rozmiar obrazka - do 10MB
ja to robię (te zmniejszanie) programem Microsoft Office Picture Manager jest w kożdym zestawie MIcrosoft Office np: 2003 jako dodatek :D
Nigdy nie kłóć się z głupcem, bo ludzie mogą nie dostrzec różnicy
Awatar użytkownika
setme3
sierżant
Posty: 269
Rejestracja: 20 maja 2005, 23:03
Lokalizacja: Ostro...

Post autor: setme3 »

Wyśli mi na maila ten obrazek.
setme3@o2.pl
Zobacze co da się zrobić :D
aconiewolno

Post autor: aconiewolno »

IfranView... otwórz obrazek tym programem, kliknij ctrl+r i wybierz rozmiary obrazka, potwierdz, a potem zapisz obrazek...
Awatar użytkownika
Michał
starszy chorąży sztabowy
Posty: 595
Rejestracja: 20 maja 2005, 13:22
Lokalizacja: Ostroleka

Post autor: Michał »

W takie dni najlepiej zalatwic sobie jakis dobry serial lub nawet kilka jego sezonow i ogladac przy kawce badz tez ze znajomymi przy piwku. Ze znajomymi zawsze weselej :)
Awatar użytkownika
Fett
Inkwizytor
Posty: 52
Rejestracja: 19 maja 2005, 17:20
Lokalizacja: jestem?

Post autor: Fett »

Polecam "Z Archiwum X" :D 9 sezonów, więc jest co oglądać :D
r0dzyn3k
starszy szeregowy
Posty: 94
Rejestracja: 04 lip 2005, 22:07

Post autor: r0dzyn3k »

Sezon siatkówki się znowu zaczął więc wystarczy sie dowiedziec i przyjsc pooglądać (wstęp za darmo). No chyba ze wolicie jakies inne sporty to inna sprawa.

SouthPark tez najs ;)
be.with.me
andzia21
szeregowy
Posty: 10
Rejestracja: 05 paź 2006, 7:57
Lokalizacja: Ostrołęka

Post autor: andzia21 »

:?: Dziwne nawet nie zauważyłam, jest aż tak źle z tą pogodą, może za dużo pracuję a może znajomi nie pozwalają mi się nudzic w wolne chwile tak czy tak kwestia organizacji czasu...mi się nie nudzi :!: :!: :!: :D
Awatar użytkownika
Gizmunia
starszy szeregowy
Posty: 61
Rejestracja: 28 wrz 2006, 19:38
Lokalizacja: Ostrołęka

Post autor: Gizmunia »

oes pisze:
czy ktoś wie jak zmniejszyć rozmiar obrazka - do 10MB
ja to robię (te zmniejszanie) programem Microsoft Office Picture Manager jest w kożdym zestawie MIcrosoft Office np: 2003 jako dodatek :D
dzięki wielkie OES :P ale już próbowałam, więc chyba nie kumam bazy :wink:

[ Dodano: 17:24, 05.10.2006 ]
setme3 pisze:Wyśli mi na maila ten obrazek.
setme3@o2.pl
Zobacze co da się zrobić :D
Wolę przez GG :wink: już Ci wysłałam, więc... do dzieła :D
Jak Ci się uda to bedziesz dla mnie Gooru, hihi :oops:
Awatar użytkownika
karloss
kapral
Posty: 138
Rejestracja: 31 maja 2005, 19:08
Lokalizacja: Stamtond

Post autor: karloss »

pro evolution soccer 6 , żywiec porter razy 6 i kogos dobrego do gry...
zawsze w środku peletonu
Awatar użytkownika
Aneta
starszy kapral
Posty: 155
Rejestracja: 29 wrz 2006, 9:10
Lokalizacja: -------

Post autor: Aneta »

nOOOODzi mi sie w pracy :( Ale nie zdradze gdzie pracuje bo mnie jeszcze wywala :D Milego dnia wszystkim zycze
Tylko w miłości kompletne zero może być dla kogoś wszystkim
rybka
szeregowy
Posty: 22
Rejestracja: 09 paź 2006, 0:41
Lokalizacja: ostrołęka

Post autor: rybka »

zawsze mozna popalic glupa przed monitorem :mrgreen: he... tak jak ja to robie teraz. to baardzo zajmujace. :o

[ Dodano: 22:11, 10.10.2006 ]
Aneta pisze:nOOOODzi mi sie w pracy Ale nie zdradze gdzie pracuje bo mnie jeszcze wywala
masz racje nie mow bo bedzie afera tak jak kiedys na tvn o lali lalecznej. pamieta to ktos? gosciowa sobie ostro w pracy czatowala a pelnila dosc wazna funkcje i w czasie pracy elegancko na czacie dawala dzezu. he... a nick jej to wlasnie byl lala laleczna. :lol:
Arrab
plutonowy
Posty: 249
Rejestracja: 05 kwie 2006, 17:45

Post autor: Arrab »

Jak to moze byc nudne ?? To co rowery sie wam popsuly ?? :) na rower - najlepsze lekarstwo na wszystko ;D
Awatar użytkownika
Aneta
starszy kapral
Posty: 155
Rejestracja: 29 wrz 2006, 9:10
Lokalizacja: -------

Post autor: Aneta »

no fajnie rowerem po biurze :D Dobry pomysl :D :D :D :D
Tylko w miłości kompletne zero może być dla kogoś wszystkim
Arrab
plutonowy
Posty: 249
Rejestracja: 05 kwie 2006, 17:45

Post autor: Arrab »

A co za problem ? :) jak jeszcze bys trial uprawiala to juz wogóle przyjemnie :D trial enduro w wersji nie w hali, a biurze ;)
ODPOWIEDZ