SKLEP PUMA

Polityka, wydarzenia, opinie, problemy, komunikacja
okaoo
szeregowy
Posty: 26
Rejestracja: 05 cze 2007, 22:00

Re: SKLEP PUMA

Post autor: okaoo »

To oszusci reklamacji nie uznają nikomu .Mozna sobie poczytac mi tez nie uznali.
UltimateBasic
szeregowy
Posty: 6
Rejestracja: 18 kwie 2009, 17:24

Re: SKLEP PUMA

Post autor: UltimateBasic »

Ogólnie reklamacja jest uznawana kiedy buty nie spełniają warunków mechanicznych. A dokładniej rozpadają się, są ze słabego materiału itp. Wtedy pracownik sklepu musi przyjąć dany towar kiedy konsument poda przyczynę zwrotu i paragon, który został wydany w dniu zakupu. Jeśli nie chce uznać można wystąpić z pismem o załatwienie reklamacji i ustalić datę realizacji reklamacji jeśli "sklep" nie dostosuje się do tych sytuacji można wystąpić z wnioskiem do sądu. Wtedy może pomóc rzecznik konsumentów.
dmarta
szeregowy
Posty: 6
Rejestracja: 08 kwie 2009, 18:29

Re: SKLEP PUMA

Post autor: dmarta »

Mnie tak samo tam zrobili w balona :( ale odwołałam się do rzecznika praw konsumęta, ale gdy to nie odniesie rezultatu złożę sprawę do sądu.
Tak samo zakupiłam tam buty Pumy, i teraz wiem w 100% że są one lipne .
Półtora miesiąca użytkowania, i żeby buty ze skóry pękły!!!
A najgorsza jest ta kartka którą dołanczają do paragonu ?! z której moim zdaniem wynika że buty ,,powinny stać za szybką'' ha ha
OPINIA RZECZOZNAWCY
pęknięcie na zgęciu spowodowane warunkami użytkowania i nie ma to uszkodzenie cech wady surowcowej i nie ma to istotnego wpływu na możliwośćdalszego użytkowania obuwia zgodnie z jego przeznaczeniem.W związku z tym brak technicznych podstaw do uznania reklamacji.

Węc niemam pojęcia jak te buty miałam użytkować?!!!,

Wiem jedo że więcej w sklepie tego właściciela na ul.Kilińskiego i Prądzyńskiego nie zakupię butów!!!
Bo właścicielowi sklepu nie zależy na klijęcie z tego co widać :(
incognitusek
starszy szeregowy
Posty: 69
Rejestracja: 12 kwie 2009, 18:25
Lokalizacja: z nienacka

Re: SKLEP PUMA

Post autor: incognitusek »

braciakowi tez nie uznano tam reklamacji jak buty rozwalily sie nie wiedziec czemu

co to za zapraszanie do sklepu na wyjasnienie sprawy po odrzuceniu reklamacji? jak czlowiek poszedl z reklamacja to nikogo to nie interesowalo, zeby wyjasnic rzeczowo sprawe i pomoc klientowi
okaoo
szeregowy
Posty: 26
Rejestracja: 05 cze 2007, 22:00

Re: SKLEP PUMA

Post autor: okaoo »

Mi tez z butami to samo sie stalo co kazdemu a w koncu to tyle pieniedzy .Trzeba z tym porządek wkoncu zrobic.Ja numer zapisalam i napewno zadzwonie .
pumba
szeregowy
Posty: 21
Rejestracja: 20 gru 2011, 1:15

Re: SKLEP PUMA

Post autor: pumba »

Witam, jako nowy użytkownik tego forum chciałbym odświeżyć temat.
Ok,. 7 miesięcy temu kupiłem sportowe buty Pumy w sklepie ul. Prądzyńskiego 4 lok. 1/13, 07-400 OSTROŁĘKA to był mój błąd. Ponieważ po niespełna pół roku normalnego użytkowania pękła podeszwa. Zaniosłem na reklamacje pani przyjęła kazała czekać na odp. Zgodnie z ustawą;

USTAWA z dnia 27 lipca 2002 r.
o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego

Art. 8. Ustęp 3.. Jeżeli sprzedawca, który otrzymał od kupującego żądanie określone w ust. 1, nie ustosunkował się do tego żądania w terminie 14 dni, uważa się, że uznał je za uzasadnione.

Dostałem odpowiedź SMS o tym, że reklamacja nie została uwzględniona.
Udałem się sklepu w celu wyjaśnienia czemu. Dostałem od Pani opinie rzeczoznawczy, która była niejednoznaczna. Chociaż dla sklepu było oczywiste zawsze jest winny klient źle chodził w butach. Właściciel sklepu opierał się tylko na opinii rzeczoznawcy i na tym co ona napisał. A w opinii jest czarno na białym, że rzeczoznawcza nie jest stroną w sporze jego odpowiedzi nie można kopiować i nie sugeruje decyzji czy przyznać reklamacje. Do tej pory jak składałem reklamacje otrzymywałem info, że mam się zgłosić do danego sklepu tam zapoznawałem się z opinią właściciela + opinia rzeczoznawczy. W pumie musiałem zadowolić się tylko opinią rzeczoznawcy. Po konsultacjach z rzecznikiem złożyłem reklamacje, którą już teoretycznie miałem wygraną bo sklep nie opowiedział się w sprawie reklamacji w ciągu 14 dni. Niestety po raz kolejny teoria minęła się z praktyką. Dostałem wiadomość SMS po ok. 18 dniach czyli Art. 8. Ustęp 3. Nie został zachowany, że reklamacja (wygrana) nie została uwzględniona. I znów musiałem zadowolić się tylko zwykłym SMS. Bez żadnej konkretnej pisemnej odpowiedzi. Nie mam sensu składać kolejnej reklamacji sklep nie znać się na prawie handlu nie mowa tu o jakimkolwiek dbaniu o klienta. Spraw pewnie trafi do sądu może się właściciel ogarnie i zacznie uczciwy handel. Ważna jest sprzedana sztuka nie zadowolony klient. Ważne przy zakupie należy sprawdzić karton obuwia. Obuwie które jest wyprodukowane w Made in China jest produkowane na rynek Azjatycki nie Europejski. Jest dużo tańsze a płacimy jak za te Europejskie.
Serdecznie nie polecam sklepu Puma Prądzyńskiego 4 lok. 1/13
ODPOWIEDZ