z tego co mowia to silnik 1.8 T (150 KM) jest bardziej ekonomiczny od zwyklego 1.8 (125 KM). wejdz na jakies forum Skody - tam napewno wszystkiego sie dowiesz
Dzieki za link, tylko wiesz jak to jest z tego typu forami... kazdy chwali swoje. Kiedys mialem fransuckie auto i tez przegladalem, takie forum i doszedlem do wniosku, ze CI desperaci wyznaja zasady... jak sie nie ma co sie lubi to sie lubi co sie ma.
Fakt mialem doczynienia z silnikiem 1.8 20v i ogolnie tragedia mul straszny...
Kupilem tydzien temu taka skode, nie wiem co mi odbilo... ze kupile skode, ale wiesz czarna na zielonych felach idzie jak burza, jak narazie kopci tak do 10 litrow. Nie interesuje mnie podkrecanie samochodu do niewiadomo jakiej mocy.. a uwierzcie mi w tym silniku to jest kwestia 3 klikniec w komputerze, a pozniej trzeba liczyc... sprzeglo... moze skrzynia... napewno przeguby....
zalezy mi na zachowaniu go takim jaki jest.
dzieki
mechanik pisze:Kupilem tydzien temu taka skode, nie wiem co mi odbilo... ze kupile skode
Co za różnica Skoda, VW czy Seat jedno i to samo. Ja mam Octavię co prawda nie RS ale też z dobrym silnikiem TDI 110 KM.
Plusem tego wszystkiego są zdecydowanie tańsze części i poza tym bardzo mała awaryjność.
Czuję że następnym samochodem również będzie Octavia
Skoda, VW, Seat to samo... no nie wydaje mi sie... fakt, ze silniki sa te same, technologia podobna, ale wykonanie jest inne.
Ogolnie chcialem kupic Leona 1.8t no ale padlo na octavie.
Kolezka tez ma octavie, co prawda 2 litrowa i sobie chwali. Mam nadzieje, ze i ja nie bede narzekal.
Dzieki za link juz sie tam zarejstrowalem.
1.8T to bardzo popularna jednostka w calej grupie VW, w momencie jej wprowadzenia miala moc 180KM ale uznano ze jest to zbyt mocno wyzylowany silnik i co za tym idzie zbyt awaryjny, dlatego tez od ladnych paru lat silnik ten dysponuje moca 150KM, co oczywiscie wplynelo na jego ekonomike i znaczaco na zywotnosc. Mysle ze bedziesz zadowolony z tego silnika a bardziej obawial bym sie o inne podzespoly. Pozdrawiam