Chip tuning w okolicach/hamownia
Chip tuning w okolicach/hamownia
Witam.
Czy ktoś z was robił gdzieś w okolicy program do diesla ?
Słyszałem wiele pozytywnych opinii o pracy pana Rafała z Kadzidła bodajże Elektronik service ?
Ktoś korzystał z jego usług ?
Drugie pytanie dotyczy hamowni, w Ostrołęce zapewne nie ma ale słyszałem że jest w WORD Łomża ?
Ktoś był? badał ? Sprawdzałem swoje auto w Olsztynie ale trochę daleko...
Czy ktoś z was robił gdzieś w okolicy program do diesla ?
Słyszałem wiele pozytywnych opinii o pracy pana Rafała z Kadzidła bodajże Elektronik service ?
Ktoś korzystał z jego usług ?
Drugie pytanie dotyczy hamowni, w Ostrołęce zapewne nie ma ale słyszałem że jest w WORD Łomża ?
Ktoś był? badał ? Sprawdzałem swoje auto w Olsztynie ale trochę daleko...
Re: Chip tuning w okolicach/hamownia
oscar ostrołęka ale jak chcesz jedno i drugie to jedż do kogoś kto ma to i to
Kzj90
Re: Chip tuning w okolicach/hamownia
Oscar ma hamownie ?
Re: Chip tuning w okolicach/hamownia
mogę polecić mojego kolegę z Wawy dłubał przy kilku moich autach, jest b dobrym tunerem ale cena adekwatna do usług
Re: Chip tuning w okolicach/hamownia
Ja mam znajomych w Vtechu w Olsztynie zrobiłem u nich już 3 auta, myślałem że może ktoś się rozwinął w naszej okolicy ehhh
Re: Chip tuning w okolicach/hamownia
Jakie Autko ?
Re: Chip tuning w okolicach/hamownia
Laguna coupe 2.0 dCi
Re: Chip tuning w okolicach/hamownia
W Tykocinie pod Białymstokiem ma siedzibę firma Turbodiesel.pl. Łebski gość. Robiłem u niego już 3 auta. Jak zbierze się ze 4 osoby przyjeżdża na miejsce. Był już w Ostrołęce kilkanaście razy. Posiada mobilną hamownie 4x4 i diagnostyki do wszystkich silników.
Cena przystępna a indywidualna mapa.
Cena przystępna a indywidualna mapa.
Re: Chip tuning w okolicach/hamownia
A możesz powiedzieć jak się kształtują ceny w Tykocinie ?
Re: Chip tuning w okolicach/hamownia
około 1000zł |:)
-
- szeregowy
- Posty: 19
- Rejestracja: 21 sie 2013, 21:30
Re: Chip tuning w okolicach/hamownia
dobrze robione Ciekaw jestem jak to ktoś ,,chipuje,, bez hamowni to tylko wgranie wirusa bez strojenia w takim razie. A nie chip;p Dzięki takiemu zabiegowi śmigacie na zbyt ubogiej mieszance:D lub zbyt bogatej zależnie czy podniesiecie ciśnienie doładowania czy dawkę paliwa.
Raczej szukał bym jakiejś firmy która ma swoja hamownie i wszystko stroi jak należy. Jeśli oczywiście zależy wam na bezawaryjności. a cena bedzie najprawdopodobniej taka sama jak u jakiegoś mietka.
Raczej szukał bym jakiejś firmy która ma swoja hamownie i wszystko stroi jak należy. Jeśli oczywiście zależy wam na bezawaryjności. a cena bedzie najprawdopodobniej taka sama jak u jakiegoś mietka.
Re: Chip tuning w okolicach/hamownia
A w którym z powyższych postów jest napisane, że ktoś to robi bez hamowni?Adrian0027 pisze: dobrze robione Ciekaw jestem jak to ktoś ,,chipuje,, bez hamowni
-
- szeregowy
- Posty: 19
- Rejestracja: 21 sie 2013, 21:30
Re: Chip tuning w okolicach/hamownia
Na samym początku tego wątku, poza tym takie info się może przydać nie świadomym chipowania. Np nabieranie się na chip poprzez wpiecie box`a;p
Re: Chip tuning w okolicach/hamownia
Mogę z pełną odpowiedzialnością polecić Pawła z Turbodiesel.pl. Niedawno robił mi chip w passacie 1.8T z 150KM na 240KM i wszystko jest jak najbardziej ok. Robi auta moim znajomym i wszyscy są równie zadowoleni jak ja On zgrywa mapę z auta,przerabia ją i wgrywa z powrotem, za każdym razem testy się robi podczas jazdy, na bieżąco wprowadza poprawki aż do pożądanego efektu, w moim przypadku trwało to 6 godzin bo turbo popuszczało ciśnienie na wyższych obrotach, ale po kilku poprawkach było ok. cena jest taka jaka jest bo indywidualnie podchodzi do klienta. jest tylko jeden warunek, auto musi być w 100% SPRAWNE, inaczej chip nie będzie spełniał swojego zadania na życzenie klienta podłącza hamownię. pozdrawiam, srebrny Passat 1.8T
Re: Chip tuning w okolicach/hamownia
Podniosłeś moc ze 150 na 240 koni?
Poszły za tym jakieś modyfikacje mechaniczne (np. większe turbo) czy tę moc uzyskałeś tylko chipem? Jeśli tylko to drugie to nie najlepiej to świadczy zarówno o Tobie jak i Panu z firmy, o której wspomniałeś.
Nie chcę być złym prorokiem, ale długo takim autem się nie nacieszysz. Chipem podnosi się moc 10-30%. Ty podniosłeś moc o 60%!!! Jeśli "fachowiec" nie ostrzegł Cię przed choćby szybkim pożegnaniem się ze sprzęgłem i w ogóle polecił tak drastyczny przyrost moc to zrobiłeś mu nie najlepszą reklamę.
Poszły za tym jakieś modyfikacje mechaniczne (np. większe turbo) czy tę moc uzyskałeś tylko chipem? Jeśli tylko to drugie to nie najlepiej to świadczy zarówno o Tobie jak i Panu z firmy, o której wspomniałeś.
Nie chcę być złym prorokiem, ale długo takim autem się nie nacieszysz. Chipem podnosi się moc 10-30%. Ty podniosłeś moc o 60%!!! Jeśli "fachowiec" nie ostrzegł Cię przed choćby szybkim pożegnaniem się ze sprzęgłem i w ogóle polecił tak drastyczny przyrost moc to zrobiłeś mu nie najlepszą reklamę.
Re: Chip tuning w okolicach/hamownia
Moc to moc, moment raczej zabija sprzęgło.
Re: Chip tuning w okolicach/hamownia
Jedno wiąże się z drugim. Jeszcze nie słyszałem żeby przy znacznym podniesieniu mocy moment obrotowy pozostał na takim samym poziomie. Trochę logiki... Wszak przy mocy 240HP zapewne nie ma momentu obrotowego na poziomie 120Nm.pudeleQ pisze:Moc to moc, moment raczej zabija sprzęgło.
Re: Chip tuning w okolicach/hamownia
było
Ostatnio zmieniony 15 wrz 2013, 18:19 przez pemek2610, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: Chip tuning w okolicach/hamownia
W moim aucie została wymieniona turbina na trochę większą, wydajniejsze wtryski, FMIC, sprzęgło z kevlarowymi okładzinami , z serii nie da się wyciągnąć więcej niż 180KM. jednym słowem trzeba trochę "pomodzić", aby jakiś tam potencjał był większy i było z czego wyciągać konie a momentu mam na chwilę obecną 351Nm i sprzęgło seryjne ze wzmocnionym dociskiem wytrzymuje strzały z 2-kiTanatos pisze:Podniosłeś moc ze 150 na 240 koni?
Poszły za tym jakieś modyfikacje mechaniczne (np. większe turbo) czy tę moc uzyskałeś tylko chipem? Jeśli tylko to drugie to nie najlepiej to świadczy zarówno o Tobie jak i Panu z firmy, o której wspomniałeś.
Nie chcę być złym prorokiem, ale długo takim autem się nie nacieszysz. Chipem podnosi się moc 10-30%. Ty podniosłeś moc o 60%!!! Jeśli "fachowiec" nie ostrzegł Cię przed choćby szybkim pożegnaniem się ze sprzęgłem i w ogóle polecił tak drastyczny przyrost moc to zrobiłeś mu nie najlepszą reklamę.
Re: Chip tuning w okolicach/hamownia
To zmienia postać rzeczy Zwracam honor.
Pozostaje mi życzyć bezusterkowej eksploatacji i... pozazdrościć możliwości auta
Pozostaje mi życzyć bezusterkowej eksploatacji i... pozazdrościć możliwości auta
Re: Chip tuning w okolicach/hamownia
dzieki ale w planach na wiosnę jest 300+KM DD i wtedy na Night Power się pojedzie wypróbować
Re: Chip tuning w okolicach/hamownia
ciekawe jak to bedzie jeżdzic na jednej ośce ( od krawężnika do krawężnika ? )
Kzj90
Re: Chip tuning w okolicach/hamownia
Wtedy trzeba będzie założyć pół-slicki na przednią oś i da się rade kolega miał w audi A4 1.8t 330 koni, ale tam było quattro:)art210 pisze:ciekawe jak to bedzie jeżdzic na jednej ośce ( od krawężnika do krawężnika ? )
Re: Chip tuning w okolicach/hamownia
Dodam do tematu tyle, że Łomża ma hamownię (oddział WORD, ul. Zjazd). Hamują nawet auta 4x4.
Wędkarze z Ostrołęki łączcie się https://www.facebook.com/WedkarskaOstroleka
Koło nr 72 Energopap https://www.facebook.com/Energopap
Koło nr 72 Energopap https://www.facebook.com/Energopap